פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זיווג חתולה סיאמית
    בלה
    11/05/2009

    שלום,
    רציתי לדעת באיזה יום של הייחום כדאי להפגיש את החתולה עם החתול לרבייה?
    כמה ימים היא צריכה להישאר אצל החתול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיווג חתולה סיאמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומלץ להפגיש את הנקבה עם הזכר

    ד''ר סמדר טל
    13/05/2009

    כיומיים -שלשה לאחר התחלת הייחום. יש להביא את הנקבה אל הזכר ולתת להם להזדווג מספר פעמים רבות ביום ( חתולים רבים מזדווגים כל שעה בערך) ולפחות 24 שעות - רצוי לפחות 48 שעות.
    ניתן לדעת אם הזיווג היה מלא על ידי מעקב אחרי החתולה לאחר הזיווג - היא אמורה להתגלגל ולהתלקק באיזור איבר המין עם רגליים פתוחות במשך מספר דקות ארוכות לאחר הזיוווג.


    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיתוק אצל גורת חתולים
    חנה
    09/05/2009

    רק לפני יומיים קיבלתי גורת חתולים ואתמול בבוקר שמתי לב שהיא לא מצלחיה לדרוך על רגל אחת. אחרי זמן מה גם רגל שניה התחילה ליגרר והיום היא משותקת לגמרי- אין לה תחושה ברגליים ובזנב, אבל היא די שולטת בצרכים ומתנהגת כאילו כלום לא קרה- ממשיכה ללקק את עצמה, יש לה תיאבון ואפילו מנסה לשחק. אני לא מצליחה להבין האם זאת בעיה מכנית (אולי נפגעה ממכה ממשהו/מישהו בחצר) או שזאת פגיעה ויראלית- ואם זה כך, האם עלינו להיזהר מהמגע איתה? ואם זה כך, האם יש לה סיכוי לצאת מזה או שניאלץ להרדים אותה? לי אישית כבר שנים רבות יש חתולים ועוד לא נפגשתי עם מקרה כזה.
    מקווה שעד שתענו לי, החתולה אם לא תבריא אז לפחות תישאר בחיים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיתוק אצל גורת חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה משותקת

    ד''ר סמדר טל
    11/05/2009

    שלום חנה,
    שיתוק שמקורו בטראומה לחוט השדרה בדרך כלל מאופיין במצב סטטי או במצב שדווקא משתפר. שיתוק "מתקדם" כפי שאת מתארת מתאים יותר לתהליך דלקתי מפושט (ויראלי/חיידקי/פריזטרי) או תהליך מתקדם אחר. אני מציעה לגשת עם הגורה למרפאה וטרינרית על מנת שיוכלו להתחיל באיבחון סיבת השיתוק ולטפל בהתאם. סיכויי ההחלמה והפרוגנוזה תלויים בגורם ולכן קשה להעריך את המצב בשלב זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת בולדוג צרפתי..
    דניאל
    09/05/2009

    קנינו השבוע כלבת בולדוג צרפתי חדשה, גורה כ-בת חודש וחצי -חודשיים,בתוך הבית.
    מה להאכיל אותה-כמה פעמיים ביום? איך לחנך אותה- למשל לעשות צרכים בחצר ולא בתוך הבית?או לא לעלות על הספה וולא לנשוך? ממה להימנע/לא להימנע???

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבת בולדוג צרפתי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבה חדשה

    ד''ר סמדר טל
    09/05/2009

    שלום יובל!

    ראשית כל תתחדשו! מבחינת ההיבט הרפואי יש לברר אם בוצעו כבר חיסונים וטיפולים מונעים לכלבה (אם כן אילו ומתי). מומלץ לתת לגורה לשהות בבית במשך שבוע ולעקוב אחר הצרכים, מצב הרוח ומצבה הכללי. במידה והכלבה בריאה ולא פיתחה במשך השבוע הזה סימני מחלה היא תוכל להתחיל את סדרת החיסונים במרפאה וטרינרית. מומלץ מאוד לא לתת לכלבה לצאת מתחום הבית עד לסיום תוכנית החיסונים (בדרך כלל אחרי 3 חיסוני משושה). במידה ונראו סימנים במהלך השבוע מומלץ כמובן לדאוג שתיבדק ותטופל במידת הצורך.
    חשוב להתחיל להאכיל אותה במזון גורים מאיכות טובה. יש לחשב את כמות המזון היומית בהתאם למשקל הגורה ולמדוד את הכמות באמצעות כוס מדידה מתאימה. במידה ותתקשו במתן הכמות ובבחירת המזון תוכלו להתייעץ עם רופא וטרינר.
    גורים יכולים להיות מאוד סקרנים, נסו להימנע מבליעת חפצים ביתיים וצעצועים קטנים. מומלץ גם להימנע ממתן מזון ביתי ומזון רטוב ולהקפיד על מתן המזון היבש בלבד.
    לגבי חינוך והרגלים תוכלו לפנות לפורום התנהוגותי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האוכל שלה..

    דניאל
    15/05/2009

    את הבולדוג אנחנו מרטיבים ומוסיפים כמה כפיות מתוך קופסאת שימורים כזאת(לא יודעת מה השם של זה אבל זה נראה כמו טונה כזה...)-וזה בקביעות!
    אמרת שיש להקפיד רק על אוכל יבש בלבד.אז מה שאנחנו עושים זה לא בסדר? הרי הוטרינר שלנו אמר שזה טוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל

    ד''ר סמדר טל
    16/05/2009

    שוב שלום,
    אין כאן "לא בסדר", באופן עקרוני, בתקופה שהכלבה עדיין גורה, היא מפתחת הרגלים שישארו איתה ואיתכם לזמן רב. מזון יבש מאיכות טובה מכיל את כל המרכיבים שהיא זקוקה להם בכמות וביחס המתאים, ואילו המזון הרטוב שאתם מוסיפים מדלל את סך המרכיבים (מאחר ורובו מים) ויכול לגרום לכך שהיא תעדיף אותו ותשאיר את המזון היבש בקערה וכך לא תספק לעצמה את ההזנה המתאימה. לכן ההמלצה היא להרגיל את הכלבים לאכילת מזון יבש איכותי שתורם להסרת שכבת החיידקים שמצטברת על גבי השיניים ולהשתמש במזון הרטוב לצורך מתן כדורי תילוע ותרופות בשעת הצורך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש
    מ
    06/05/2009

    לכלבה שלי יש יובש באוזניים וקילופים ויוצאים קשקשים , איך אפשר לטפל בזה?
    בתודה מ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עור

    ד''ר סמדר טל
    06/05/2009

    שלום,
    ראשית יש לבדוק את המקור לתופעה העורית, ישנם מספר מצבים היכולים לגרום לקשקשת החל מחוסר איזון בחומצות שומן, וכלה בבעיות הורמונליות שונות. אני ממליצה לגשת למרפאה וטרינרית לאיבחון ראשוני ולטפל בהתאם לממצאים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה גורה חולה
    ענת
    05/05/2009

    יש לי חתולה גורה אולי חודש היום כל היום היא מקיאה ומשלשלת ונראה כי כואבת לה הבטן היא מגרגרת מגהקת ומקיאה היא גם בוכה הרבה החמודה והמסכנה מה לעשות האם מותר לתת אקמולי לכאב הבטן יש תו לוטרינר קרק היום חמישי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה גורה חולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשום פנים ואופן לא

    ד''ר סמדר טל
    06/05/2009

    שלום ענת,
    אקמול הוא חומר רעיל ביותר לחתולים ובשום פנים ואופן אין לתת אותו בכל צורה!
    גורים עלולים לסבול ממחלות גורים קשות אשר ללא טיפול מסכנות את חייהם. אני ממליצה לגשת עם הגורה בדחיפות למרפאה וטרינרית שם יתחילו באיבחון ויספקו לה טיפול תומך. בהחלט לא מומלץ לחכות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה שאוכלת ובעיקר מלקקת את הקיר
    יעל
    04/05/2009

    החתולה שלי בת כשלוש.
    ישנה בה תופעה מזה זמן מה שהיא טועמת מהקיר.
    בעקרון היא מלקקת אזור שבו הקיר מעט חשוף (התקלף הצבע)
    ויתכן שהיא אף אוכלת מעט מהקיר.
    הבנתי שיש מצב שבו יש חוסר סידן/קלציום אז יתכן שבזה מדובר.
    אציין שלרוב הקיר מכוסה באותו קטע כדי למנוע ממנה את האכילה אך
    קורה ולפעמים היא מצליחה להתגנב ולטעום.
    מה לעשות והאם זה מסוכן ובעיקר, האם חסר לה סידן לפי תופעה זו??

    תודה רבה על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוק קירות

    ד''ר סמדר טל
    05/05/2009

    שלום יעל,

    לחתולים שאוכלים מזון מסחרי (מאוזן ומלא) יש בדרך-כלל רמה מתאימה של מינרלים אלא אם הם סובלים ממחלה כלשהי. למען הסר ספק את יכולה לבצע בדיקת דם במרפאה וטרינרית הכוללת גם בדיקת אלקטרוליטים.
    לגבי הסכנות, קיימים חומרי צבע רעילים שבהחלט יכולים לפגוע בחתולה ולכן מומלץ למגר את התופעה, בדרך כלל התנהגותית, ולספק לה צעצועים מעניינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • advantage נגד פרעושים
    ויקטוריה
    03/05/2009

    כל כמה זמן יש לשים את האמבולה הזאת על הכלב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    advantage נגד פרעושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נגד פרעושים

    ד''ר סמדר טל
    03/05/2009

    שלום ויקטוריה
    כל חודש (או לפי הוראות היצרן הכתובות על האריזה). בכלבים שסובלים מאלרגיה לפרעושים אפשר לטפל גם אחת לשלושה שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה לכלבה
    אתי
    03/05/2009

    יש לי כלבה פינצ'רית מעורבת עם צ'יוואווה בת 11 לאחרונה היא אובחנה כסובלת מברונכיטיס כרונית, והחלה לקבל טיפול תרופתי סטרואידים - פרדניזון. במקביל נאמר לי כי היא צריכה לרדת במשקל כי היא שוקלת 3.5 קילוגרם. הבעיה היא שמאז לקחית הכדורים היא לא מפסיקה לאכול והיא משמינה במקום להרזות ואני לא יודעת אילו כמויות אני בדיוק צריכה לתת לה על מנת שתרזה..

    זקוקה לעזרתכם בתודה

    איילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה לכלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה

    ד''ר סמדר טל
    03/05/2009

    שלום איילת,

    כדי להוריד במשקל מומלץ לרכוש מזון דיאטתי רפואי (לא "לייט") במרפאה וטרינרית ולבקש מהוטרינר לחשב בדיוק את כמות המזון היומית שיש לתת לכלבה בהתאם למידה ולקצב הירידה הרצוי. בנוסף יש להקפיד לא לתת לכלבה תוספות מעבר למזון המסחרי! הטיפול בסטרואידים מגביר את תיאבון אך המזון הוא הגורם להשמנה...
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החתול שלי סובל מחום
    שילי
    02/05/2009

    ברשותי חתול. שבוע שעבר הוא הרגיש ברע ולקחתי אותו לוטרינר. הוא סבל מחום גבוה הוא קיבל טיפול נגד חום וגם טיפול בצפורל. טיפול בצפורל הוא מקבל כבר חמישה ימים..
    עכשיו הוא נראה לא טוב..מאוד אפאטי. חלש מאוד שוכב ב ללא תזוזה לאורך זמן. מיילל בקול חלוש מאוד ואף מטפטף.
    מה ניתן לעשות בשבילו בבית עד הביקור אצל הוטרינר מחר?
    אולי יש איזשהו טיפול טבעי להקלה על החום??
    בתודה שילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החתול שלי סובל מחום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול חולה

    ד''ר סמדר טל
    02/05/2009

    שלום שילי,
    מהתיאור שלך נשמע שחתולך לא מגיב לטיפול האנטיביוטי ויש צורך בהמשך איבחון לאיתור הסיבה לחום ולשנות את הטיפול בהתאם. לא ציינת מה גילו של החתול והאם הוא סובל ממחלות כרוניות, בכל מקרה, במידה והחתול חלש ומסרב לזוז/לאכול/לשתות ייתכן והוא במצוקה ומומלץ לפנות לטיפול חירום ולא להמתין עד מחר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצייעצות לגבי תולעת הפארק
    חן וויסמן
    30/04/2009

    שלום רב
    אנו תושבי בנימינה והכלבה שלנו בת 4 סלוקית מעורבת במשקל 25 ק"ג.
    בד"כ בריאה למעט התקפים אפילפטיים בתדירות די נמוכה (לא מטופלת בטיפול מונע).
    בחצי שנה האחרונה מקיאה בתדירות משתנה- בין פעמיים בשבוע לפעם בשלושה שבועות- מיצי קיבה בלבד.למעט ההקאות האלו וגם בסמוך אליהם מצבה טוב.
    בעצת הוטרינרית שלנו, ע"מ לבחון האם תופעת ההקאות נובעת מרגישות למזון/חומציות קיבה ביצענו מספר שינויים:
    היא ניזונה בתחילה מ PRO PLAIN רגיל לבוגרים (בתקופת אכילתו נהגה להקיא) ואז החלפנו לה מזון ל SCIENCE DIET לקיבה רגישה. בזמן שאכל את ה- SCIENCE DIET, במשך כחמישה שבועות, לא הקיאה. לאחרונה שינינו לה שוב את המזון, הפעם ל PRO PLAIN SELECT והיא הקיאה שוב.
    ביומיים האחרונים עברנו ל PRO PLAIN SELECT מבוסס סלמון ובינתיים הכל בסדר.
    וטרינר אחר, אמר כי לדעתו ייתכן כי ההקאות הן רק סימפטומים של תולעת הפארק (לא מטופלת בטיפול מונע) ולכן המעבר לאוכל אחר אולי מונע את ההקאות אך לא פותר את הבעיה. הווטרינרית שלנו אמרה לנו כי כלב שיש לו תולעת הפארק, לא ייתכן שלא יהיו לו תסמינים אחרים מעבר להקאות. אנחנו קצת מבולבלים. הבנו שיש בדיקה מדויקת לבדוק את עניין תולעת הפארק (לא בצואה), אך היא יקרה וכרוכה בהרדמה.
    מה הסיכוי שמדובר ב"תולעת הפארק" ולא ברגישות למזון?
    מהי הדרך הראויה להמשך בירור?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות כרוניות

    ד''ר סמדר טל
    02/05/2009

    שלום חן,

    אחת השיטות לבדוק האם לכלבתך יש רגישות למזון היא להאכיל אותה במזון רפואי היפואלרגני במשך תקופה מסויימת ובמידה ובתקופה זו אין תסמינים אפשר להסיק כי אכן מדובר ברגישות למזון. במקרים בהם הרגישות באה לידי ביטוי בבעיות עוריות מבצעים חזרה חד פעמית למזון המקורי (לא היפואלרגני) ובמידה והתסמינים חוזרים ניתן לאשר את האבחנה. במקרים של בעיות קיבה ומעיים אנחנו מעדיפים לא "לאתגר" יותר מדי את המערכת ומסתפקים בתגובה טובה למזון הרפואי כפי שקרה במקרה של כלבתך.
    במידה וכלבתך ממשיכה להקיא גם כשהיא ניזונה ממזון רפואי היפואלרגני יש טעם להמשיך בתהליך האבחנתי שבדרך כלל כולל אנדוסקופיה של הקיבה ולפעמים לקיחת ביופסיות.
    לגבי תולעת הפארק, התסמינים כוללים בעיקר פליטות והקאות סמוך למתן האוכל וזאת מאחר והתולעת הבוגרת נוהגת ליצור גידולים קטנים בושט (גרנולומות) שמפריעות למעבר תקין של מזון ולפעמים זהו הסימן הקליני היחידי לנוכחות התולעת. הבדיקה לנוכחות של גרנולומות גם היא גם באמצעות אנדוסקופיה. כמו כן ניתן לבצע צילום ניגודי של הושט שלעיתים ניתן לאתר בו את הגרנולומות.
    אני ממליצה להמשיך באיבחון במידה וההקאות חוזרות תוך כדי שהיא אוכלת מזון היפואלרגני (ורק אותו! ללא תוספות אחרות!) ובכל מקרה חשוב לתת טיפול מניעתי כנגד תולעת הפארק כל 3 חודשים באופן שגרתי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון לכלבת גולדן רטריבר בת 7 שבועות
    ברני
    29/04/2009

    אני בחרתי מזון מסוג פרופלאן ואני מתלבט:

    האם לתת לה פרופלאן גזע גדול או בינוני בו גודל הכופתאות קטן יותר ורך יותר.
    מה מתאים וטוב יותר לדעתך- השק של גזע גדול או בינוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון

    ד''ר סמדר טל
    29/04/2009

    שלום ברני,

    המשמעות של הבחירה בסוג המזון (גורים מגזעים בינוניים/גדולים) היא בעצם שליטה על קצב גדילת הגור. בכלבים מגזעים גדולים יש משמעות אדירה לקצת הגדילה מאחר וישנן מחלות מפרקים הנגרמות כתוצאה מגדילה מהירה מדיי. אני ממליצה במקרה הזה לבחור במזון לגזעים גדולים כדי למתן את תהליך הגדילה ולמנוע, במידת האפשר, חוסר התאמה בין רקמת עצם לשריר שעלולה להביא לבעיות בעתיד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך - השכלתי. למרות ש...

    ברני
    29/04/2009

    אני חשבתי בדיוק להיפך - שדווקא אוכל לגזע בינוני ימתן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות
    בוניטה
    28/04/2009

    שלום רב!

    האם פרדניזון ופרדנורל הן אותה תרופה???

    הכלבה שלי לוקחת כבר בחודש פרדניזון והיום פתחתי חבילה חדשה שרכשתי אצל הוטרינר והיה כתוב פרדנורל.

    תודה על התשובה

    דבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן

    ד''ר סמדר טל
    29/04/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם הכלב שלי
    לימור
    28/04/2009

    שלום רב,
    עד לפני יומיים הכלב שלי היה בסדר גמור
    אבל פתאום כשנוגעים בו לפעמים הוא בוכה ומדי פעם כשהוא זז או מתלקק הוא בוכה.
    ואני לא מבינה מה מציק לו.
    אשמח לדעת אם יש לך רעיון מה זה יכול להיות.
    תודה רבה ויום טוב,
    לימור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם הכלב שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב במגע או תזוזה

    ד''ר סמדר טל
    29/04/2009

    שלום לימור,

    כאב כמו שאת מתארת יכול לנבוע בין השאר גם מכאב גבי שכל תזוזה מגבירה אותו או מכאב בטני חריף מאוד, בכל מקרה מדובר במצב שיש לבדוק. אני מציעה לגשת איתו בזהירות למרפאה וטרינרית שם יוכלו להבין מה מקור הכאב ולטפל בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת פקינז
    נועה
    26/04/2009

    קניתי גורת פקינז גיזעי (בת חודשים)..
    שאלתי, האם ישנם כמה סוגים של פקינז?
    יש ברשת כמה ביטויים "פקינז ראש אריה", "פקינז סיני", "פקינז ננסי" , "פקינז מלכותי"
    ומבדיקה שעשיתי הם שונים זה מזה בתמונות....

    אם קיימים כמה סוגים תוכלי להגיד לי את סוג הפקינז שלי לפי התמונה המצורפת?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבת פקינז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תתחדשי

    ד''ר סמדר טל
    27/04/2009

    שלום נועה

    ראשית כל תתחדשי! לגבי שאלות הקשורות בגזע אני ממליצה ליצור קשר עם רכז הגידול של הגזע שיוכל לתת לך מידע מהימן ורלוונטי. מההיבט הרפואי חשוב להכיר את הגזע ולהכיר את המחלות והמצבים המאפיינים אותו ולוודא כי סיים את תוכנית החיסונים טרם היציאה מהבית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צבע גורים

    מירי
    23/01/2011

    הפקינזית שלי המליטה,גורים בצבע שחור.
    ציבעה צהוב וצבע הזכר אפור.
    האם ציבעם ישתנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רייח רע מהכלבה
    שי
    25/04/2009

    ברשותי כלבת יורקשייר בת 6 שנים קיים שד אחד גדול האים מזה בא הרייח הנורא ממתין לתשובה הכלבה לא מעוקרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רייח רע מהכלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידולי עטין

    ד''ר סמדר טל
    27/04/2009

    שלום שי,

    גידול עטין (גידול ברקמת השד) נוטה לעבור תהליך של כיוב (פצע שמזדהם) ולהפיץ ריח לא נעים. אני ממליצה לגשת עם הכלבה למרפאה וטרינרית שם יבצעו לה בדיקה כללית. במידה ומדובר בגידול עטין קרוב לוודאי וימליצו לך לבצע סדרה של צילומים לבית החזה (בדרך כלל 3) כדי להעריך את מצבה ויוכלו לדון איתך על אפשרויות טיפול. בכל מקרה, במידה וכלבתך מרגישה טוב ואינה חולה מומלץ לבצע ניתוח להסרת הגידול על מנת להקל עליה ועל בני הבית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום