פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך משאירים חתולונת שבועיים?
    ענת
    31/05/2009

    הי, יש לי דילמה לא פשוטה. תודה מראש על התשובה :)
    אני ובן זוגי מעוניינים לצאת לירח דבש של שבועיים עוד כ-4 חודשים. הבעיה היא שיש לנו חתולונת אהובה מאד כבת שנה וקצת, חתולת בית, שמאד קשורה אלינו וגם מאד פחדנית מאנשים זרים.
    יש לנו מי שיתן לה אוכל ומים בהיעדרנו אבל בעניין של יחס, היא לא כ"כ משתפת פעולה עם זרים כך שאנו מניחים שזה לא יצליח והיא תתחבא ולפיכך תהיה לבד כל הזמן.
    יש לנו עוד שני פתרונות שחשבנו עליהם ורציתי להתייעץ עימך מה הפיתרון הטוב מכולם:
    1. יש לנו חברה שיש לה חתול גם כן והיא הסכימה לקבל את החתולה ולארח אותה לשבועיים הנ"ל
    2. בלית בררה חשבנו לקחת עוד חתול כדי שהיא לא תישאר לבד ואח"כ להמשיך לגדל אותו כמובן, למרות שההוצאות קצת יכבידו.

    ממש אובדי עצות ומנסים להתארגן מראש
    תודה רבה על התשובה,
    ענת ואיתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה בבית

    ד''ר סמדר טל
    31/05/2009

    שלום ענת,
    קודם כל מזל טוב לרגל נישואיך! שנית אני מאוד מעריכה את המחשבה שאת משקיעה בעניין. אז הדילמה לא כל כך קשה:
    לגבי האפשרות הראשונה, אני מאוד לא ממליצה. לחתולה פחדנית יהיה קשה מאוד להתרגל לבית אחר, לבעלים אחרים ולשותף חתול בו זמנית!
    לגבי האפשרות השניה, טובים השניים על האחד ותמיד מומלץ לאמץ חבר. יחד עם זאת אני ממליצה שתאמצו חתול נוסף כשזה מתאים לכם וכשאתם מוכנים לכך ולא מתוך אילוץ. חודשיים הם בהחלט זמן מספיק להסתגלות אך ההמלצה היא בדרך כלל לצרף גור/ה, ונסיעה כשיש גור בבית זו לא אופציה אידיאלית.
    אני ממליצה למצוא אדם שאתם סומכים עליו, שיוכל לגור בביתכם במשך השבועיים האלו, רצוי איש חתולים, ופחדנית ככל שתהיה החתולונת תתרגל לאורח בסופו שך דבר ותגיע לקבל ליטוף.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית עיניים חמורה אצל אוגרת -דחוף
    מריה
    31/05/2009

    שלום, יש לי שני אוגרים סיבירים בכלובים נפרדים, האוגר בסדר גמור, האוגרת לעומת זאת לא. לפני חודש- חודשיים הבחנתי בגידול קטן ועגול, בלי פרווה, עם נקודות אדומות קטנות, שנמצא מעל העין שלה. לא ידעתי מה לעשות עם זה, אף אחד לא ידע. היום חזרתי הביתה, וזה נראה כאילו זה פצע שהתפוצץ, העין השמאלית שלה עצומה לגמרי, אדומה, נפוכה עם מוגלה (העין הימנית בסדר). לקחתי אותה, נקיתי את העין עם צמר גפן ומים [עד כמה שזה היה אפשרי], ושמתי לה משחה נגד זיהומים, פצעים , גירויים וכו' וכו' וכמובן החלפתי נסורת. בכללי היא מתפקדת בסדר גמור; אוכלת,שותה, עולה על הגלגל.
    יש משהו נוסף שאפשר לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית עיניים

    ד''ר סמדר טל
    31/05/2009

    שלום מריה,
    כן, יש מה לעשות, כדאי מאוד לקחת את האוגרת למרפאה וטרינרית שמטפלת בחיות אקזוטיות, ייתכן והפצע שאת מתארת הוא תוצאה של גוף זר שחדר תחת העור ויצר סביבו תגובה דלקתית, בנוסף כדאי לראות שאין פגיעה בעין עצמה ולהתאים לאוגרת את הטיפול האנטיביוטי האידיאלי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש משהו שאני יכולה לעשות בעצמי?

    מריה
    31/05/2009

    למשל, לקנות משחה מסויימת ..כל דבר. פשוט אין לי כסף לוטרינר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר סמדר טל
    31/05/2009

    אני ממליצה לחפש ברשת פורום העוסק בחיות אקזוטיות או וטרינר המתמחה בתחום ולהתייעץ איתו
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מריה
    31/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוקטייל מקריח
    אלמוג
    30/05/2009

    שלום

    אני מגדל קוקטיילים בכלוב. חלק מהקוקטיילים שלי מקריחים. ברצוני לדעת למה קוקטייל מתחיל להקריח?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוקטייל מקריח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוקטייל

    ד''ר סמדר טל
    31/05/2009

    שלום אלמוג,
    אני ממליצה לך להפנות את השאלה בפורום שבו עונים מומחים לציפורים ולחיות אקזוטיות בכדי לקבל תשובה מלאה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    רונה
    30/05/2009

    יש לי גור בן חמישה חודשים שוקל 18 ק"ג וניזון מספורטמיקס מה הכמות הנכונה שאני צריכה לתת לו לאכול? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונת גורים

    ד''ר סמדר טל
    30/05/2009

    שלום רונה,
    אני לא מכירה את המזון בו את משתמשת, אבל באופן עקרוני מומלץ לבחור מזון מאיכות מצויינת ומחברה מוכרת ובטוחה ובנוסף יש לרכוש מזון לגורים מגזעים גדולים (במקרה שלך). לגבי הכמות, בכל אריזה יש טבלה המסופקת ע"י היצרן המחשבת את הכמות בגרמים שגור במשקלו של הגור שלך צריך לאכול ביום. תוכלי לשקול את המזון במשקל מטבח ביתי או להשיג מחנויות לחיות מחמד כוס מדידה המתאימה לסוג המזון שבחרת. חשוב לדעת שמדובר בצריכה יומית ויש לחלק את הכמות למספר הארוחות שאת נותנת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תשובה דחופה
    גולדי
    28/05/2009

    מצאתי גור חתולים בן חודש עם דלקת עיניים מוגלתית(העין סגורה ודבוקה כשהמוגלה נוזלת החוצה) הוטרינר אמר שהעין נפגעה ויש לנתח ולהוציא את העין השארתי את הגור לטיפולו של הרופא ועכשיו אני מלאה ביסורי מצפון. למה לעקור?? לא ניתן היה להציל ולרפא עי מתן אנטיביוטיקה?? האם באמת הגור היה מת בכל מקרה?? יש לי הרגשה שעבדו עלי כדי להרויח קצת כסף על חשבון ראיית או חיי הגור . אהיה אסירת תודה לתשובתכם המהירה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תשובה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עיניים

    ד''ר סמדר טל
    28/05/2009

    שלום גולדי,
    דלקות עיניים בחתולים יכולות להיות קשות מאוד עד לאובדן הראיה ולעיתים פגיעות קשות מצריכות אנוקלואציה (הוצאה של העין) ולא די בטיפול אנטיביוטי. אם הדלקת הייתה חמורה עד כדי ההמלצה להוציא את העין, ראייתו של הגור היתה ככל הנראה אבודה בכל מקרה..הסיכון בחוסר טיפול הוא בדרך כלל לא מוות אלא כאבים עזים ולכן מבוצעת פרוצדורה זו.
    מאחר ולא ראיתי את המקרה, אין לי דרך לדעת אם זה היה המצב, אך חשוב שתדעי שחתולים מסתדרים מצוין עם עין אחת וחיים חיים טובים ומאושרים.
    מקווה שהרגעתי את מצפונך
    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת עזרה דחוף!!!
    דינה
    28/05/2009

    יש לי חתולה קטנה בת כמה ימים
    העיניים של דבוקות כל יום אני פותחת לה אותן ויוצא לה הפרשות ואני מנקה אותן..
    וגם ההאף שלה סתום מנזלת, ואני לא מצליחה לנקות אותן, ואני מפחדת שהיא תמות מזה...
    תעזרי לי בבקשה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת עזרה דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה קטנה

    ד''ר סמדר טל
    28/05/2009

    שלום דינה,
    אם אכן מדובר בגורה בת כמה ימים היא חייבת טיפול מאוד אינטנסיבי ומתן של תחליף חלב לחתולים כל שעתיים! העיניים בגיל כזה יכולות להיות עצומות וייתכן שזו הסיבה לכך שהן דבוקות. אני בהחלט ממליצה לגשת עם הגורה למרפאה וטרינרית שם ינחו אותך כיצד לטפל בה ויבדקו אם מדובר בדלקת עיניים או עיניים עצומות. במידה וזוהי דלקת תוכלי לרכוש משחת עיניים המיועדת לדלקות בחתולים ויוכלו להראות אותך איך לנקות את ההפרשות מהאף והעיניים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני גורי רחוב - המשך
    דקל
    27/05/2009

    שלום. ראשית תודה על התשובה המהירה.

    היום ביקרנו אצל הוטרינרית והכל מתקדם טוב ושני הגורים שנאספו לפני יומיים (בני 4 שבועות) קיבלו טיפות לתילוע וכבר אין פרעושים. בטנם עדיין נפוחה (של הגורה יותר).
    מאתמול בלילה הגורים מאוד עירניים, הגור אוכל מזון חתלתולים קשה מרוכך במים ושניהם אוכלים מעדן עוף משימורים לחתלתולים ויונקים חלב מפורמולה מהבקבוק (20-30 סמ"ק כל אחד פעמיים ביום).

    הגורים נמצאים אצלי בחדר. יש להם פינת רביצה, האוכל והמים לידה, וארגז החול במרפסת החדר מרחק 2.5 מטר מפינת הרביצה.

    אבקש את התייחסותכם להתנהגויות הבאות:
    לגור יש יציאות כאשר אני מניח אותו בארגז החול. לגורה אין והיא אוכלת את החול. הגורה משתינה בפינת הרביצה. הם לא ניגשים לארגז לבד.
    כיצד אלמד את הגורה לעשות צרכיה בארגז? מתי ייגשו לבד?
    האם יש צורך בארגז לכל גור?
    הגורים לא נוגעים במים, כיצד אוכל ללמדם?
    הגורים רואים ושומעים, אך אינם מגיבים לצעצועים, האם זה בסדר?
    הגורים מנסים לינוק את דפנות פינת הרביצה (דמוי פרווה). מתגעגעים לאמא?

    תודה על הכל,
    מגדל מודאג וחסר נסיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שני גורי רחוב - המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר סמדר טל
    28/05/2009

    שלום דקל,
    אני שמחה לשמוע שמצבם של הגורים השתפר. לגבי שיפור הרגלי הצרכים: ראשית אני מציעה להניח את הארגז סמוך מאוד למקום הרביצה, לכשילמדו לגשת לבד תוכל להרחיק אותו למקום שיהיה נוח גם עבורך. בדרך כלל ההמלצה היא X+1 ארגזים ל-X חתולים, כלומר 3 ארגזים ל-2 חתולים... אבל מגיעים למספר הזה כאשר יש בעיות התנהגותיות במתן צרכים לחתולים בוגרים, זה לא המצב כרגע. במידה וקירוב הארגז לא יספיק, תוכל להתחיל בלהוסיף עוד ארגז אחד. המלצה נוספת היא להחליף את סוג החול לכזה שהגורה לא תנסה לאכול, בהחלט לא מומלץ שהגורה תאכל את החול! אתה יכול להניח את הגורה בארגז ובתנועות מגרפה עדינות ללמד אותה לגרף את החול עם הגפיים הקדמיות שלה, תחושה הגירוף תעזור לה לשייך את הארגז למתן צרכים. רוב הסיכויים שהחתולים שותים מים כשאתה לא בקרבתם, בכל מקרה תוכל להניח כמה קערות בחלל בו הם נמצאים (לא עמוקות כדי לא לסכן אותם) ותוכל לעקוב (אפילו לסמן) את קו הנוזלים ולראות אם הם שותים. בנוסף אפשר להוסיף למזון היבש מים כדי לרכך אותו וגם לספק מים בדרך שאיננה שתיה. גורים בני 4 שבועות יכולים לאכול מזון יבש מורטב ואפשר לגמול אותם מתחליף החלב. אם ברצונך להוסיף מזון רטוב תוכל לרכוש במרפאה וטרינרית מזון רטוב שמיועד לגורי חתולים, וככלל, עדיף לתת מזון גורים מורטב מאשר מעדני עוף לחתולים בוגרים. הנפיחות בבטן תרד (לא לשכוח לתת טיפול נגד תולעים נוסף 10-14 ימים מהטיפול הראשון) ורפלקס היניקה יכול להישאר אפילו בחתולים בוגרים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זו רק זקנה?
    ילנה
    26/05/2009

    שלום,
    יש לי כלב בן 14, הכלב הוא כלב קטן מעורב, שאף אחד לא בדיוק יודע מה סוגו.
    לפני מספר שבועות התנהגותו התשנתה לחלוטין, זה התחיל בזה שהוא סירב בתוקף לצאת החוצה, ובמידה והיינו מנסים להוציא אותו מסלסלה שלו הוא היה מתנפל.
    אנחנו לרוב מוציאים אותו על הידיים, ואחרי כמה דקות משחררים אותו, ההליכה שלו נהיתה הרבה יותר איטית, והוא הפסיק לחלוטין לאכול את האוכל שלו- ניסינו הכל, עירבבנו לו את האוכל עם מרק עוף כדי לרככך את המזון, קנינו גם מזון איכותי רק משומר... ושום דבר לא עוזר- הוא מסרב לאוכל.
    אפילו אוכל שלנו, שבדרך כלל הוא היה מתלקק עליו, הוא בקושי מכניס לפה- קשה לו ללעוס, וגם הוא התחיל לדמם מהפה לפני יומיים, מאחת השיניים- אך חוסר התאבון החל עוד לפני זה.
    ניתן לראות ירידה במשקל, ולפני מספר ימים הוא פשוט התמוטט בחוץ בשל חוסר כח.
    בנוסף הוא מדיף ריח נוראי, הריח החל אחרי ביקור אצל הוטרינר , שבטעות פגע לו בבולטות בישבן,
    וגרם לדליפה ודלקת, ומאז הריח מחריף יותר ויותר- והופך לבלתי נסבל.
    אנחנו מפחדים לקחת אותו לוטרינר, כי כל ביקור שלו אצל הוטרינר כרוך בסבל של הכלב, הוא מפחד ונכנס לחרדה, מיילל, משתולל, ומנסה לנשוך- ואנחנו מפחדים כי ביקור לא הכרחי יגרום לפאניקה ויקצר את חייו.

    אנחנו מאוד מתוסכלים, ומאוד לא רוצים לשמוע את "הבשורה הרעה..."
    אשמח לקבל עצה לגבי מצבו ובכלל.
    תודה רבה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זו רק זקנה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב מזדקן

    ד''ר סמדר טל
    28/05/2009

    שלום ילנה,
    זקנה לכשעצמה איננה מחלה. הפסקת אכילה (אנורקסיה), ירידה במשקל ושינוי בהתנהגות הם סימנים כללים שיכולים להיות קשורים למצבים רבים. ייתכן והקשיים בלעיסה והדימומים שאת מתארת קשורים בדלקת חניכיים קשה ואולי אפילו זיהום שהגיע לשורשי השיניים. מומלץ מאוד לגשת עם הכלב למרפאה וטרינרית, על אך הקושי הכרוך בכך, ולבצע בדיקה כללית מקיפה. במידה ויזוהו בעיות בחלל הפה ייתכן ויובצעו צילומי רנטגן של החניכיים לאיתור הבעיה. ניתן בהחלט לפתור בעיות שיניים מסוימות ולהחזיר לכלב את היכולת להתמודד עם מזון ולסייע לו לחזור לתיפקוד. ככל שמחכים עם בעיות השיניים, חוסר האכילה יכול להביא למגוון מצבים אחרים שרק מסבכים את המצב. במידה ולא מדובר בבעיה בחלל הפה יומלץ על ביצוע בדיקות דם כלליות על מנת לאתר את המקור לאנורקסיה ולשינוי ההתנהגות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל לכלבה מבוגרת
    hadas
    26/05/2009

    שלום,

    יש לי כלבה בת כ- 14 שנה ולאחרונה היא החלה להקיא פעם בשבועיים - שלושה, כאשר ניתן לראות שהיא לא עיכלה עד הסוף את האוכל שלה. היא כרגע אוכלת מזון לכלבים מבוגרים, אך אבי רוצה לפנק אותה גם באוכל של בני אדם (כמובן בכמות קטנה). עד עכשיו היא הייתה מקבלת כל יום שלוש כפיות כוסמת ובסופ"ש טיפה סלמון. האם יש מזון ביתי אחר בעזרתו נוכל לפנק אותה?

    תודה מראש,

    הדס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל לכלבה מבוגרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל לכלבה מבוגרת

    ד''ר סמדר טל
    26/05/2009

    שלום הדס,
    באופן עקרוני ההמלצה היא לתת מזון לכלבים מבוגרים שבדרך כלל טעים וריחני יותר וגם מכיל מינרלים וחלבון בכמות שמתאימה לגיל הזהב, כפי שאת נותנת. אם ברצונך לפנק את יכולה לרכוש מזון רטוב איכותי המיועד לכלבים או לבשל עוף ללא עצמות כמובן.
    לגבי ההקאות, כדי לנסות להבין אם מדובר בהקאות אמיתיות או בפליטות, ובמידה והתדירות במגמת עליה מומלץ לפנות למרפאה וטרינרית על מנת לברר את מקור הבעיה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה יכול להיות
    דנה
    26/05/2009

    יש לי כלבת יורקשייר בת שנתיים וקצת. היא אמורה החודש-חודש הבא לקבל מחזור ובכוונתנו לעבר אותה לראשונה. לפני שלושה ימים בבוקר בעלי ראה בסמוך למקום השינה שלה כתם דם על הרצפה בקוטר של כ-7 ס"מ. הוא ניקה את הדם, בדק אותה וראה שהיא בסדר וכשהוריד אותה לטיול אמר לי שראה מעט דם על הצואה שלה. במהלך היום היא התנהגה כרגיל וגם הקקי שלה בסדר וללא דם. אבל מאז, הטיולים איתה נמשכים יותר זמן מבדרך כלל עד שהיא עושה פיפי. מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה יכול להיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום

    ד''ר סמדר טל
    26/05/2009

    שלום דנה,
    דימום באיזור האחורי יכול לנבוע מדימום מהרקטום שיכול להיות קשור למערכת העיכול או לפציעה באיזור האנוס וייתכן גם דימום מהוגינה שמקורו במערכת השתן או במערכת המין.
    אני מציעה לגשת עם הכלבה למרפאה וטרינרית כשאתם מצוידים בדגימת שתן ובדגימת צואה כדי להקל על תהליך האבחון. במידה ומדובר בדימום מהוגינה שמקורו ברחם ייתכן ויובצע משטח וגינלי על מנת לבדוק את שלב הייחום.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    דנה
    26/05/2009

    אבל מאז אותו היום לא היו דימומים יותר (משום מקום, ואני בודקת אותה כל הזמן...). יצויין שאני איתה בבית כך שאם היא היתה מיוחמת הייתי שמה לב שהיא מלקקת את עצמה יותר (כפי שאכן היה בשני הייחומים הקודמים...). האם יכול להיות שמדובר על דלקת בדרכי השתן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר סמדר טל
    28/05/2009

    כמו שציינתי, ייתכן ומדובר בדימום שמקורו בדרכי השתן או דימום מפי הטבעת שקשור במערכת העיכול. מומלץ לגשת איתה למרפאה כשאתם מצוידים בבדיקת שתן וצואה כדי להאיץ את התהלך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מורידים לכלב קרציות ופרעושים ?

    מירית יוסף
    30/05/2009

    היי , שמי מירית ויש לי בעיה :

    לכלב שלי יש קרציות ופרעושים
    ואני לא יודעת איך להוריד לו אותם !

    אז אני שואלת איך מורידים לו את זה ???
    באילו תכשירים להשתמש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרציות ופרעושים

    ד''ר סמדר טל
    30/05/2009

    שלום מירית,
    ישנם מגוון תכשירים המיועדים לטיפול נגד פרעושים וקרציות. אני ממליצה לבחור בתכשיר שניתן באמפולה אותה שוברים ואת התכולה שלה מניחים על-גבי העור במקום אליו הכלב לא יכול להגיע בליקוק. יש לבחור בחומר המתאים לגילו של הכלב (מינונים אחרים לגורים ולבוגרים) ולמשקלו (מתן של מינון יתר יכול לגרום נזק לכלבך).
    חשוב לדעת שגם את הבית ו/או החצר יש להדביר בצורה מקצועית בהדברה הבטוחה לחיות מחמד. במקרים של נגיעות חריפה יש לערוך מקלחת הגונה (מבלי להרטיב ראש ואוזניים) במים פושרים וממש לקרצף בשמפו המיועד לעור של כלבים את העור והפרווה. את הקרציות ניתן לפלות באופן ידני.
    במידה ובחרת בחפיפה יש להניח את אמפולה על עורו של הכלב רק לאחר יומיים-שלושה בכדי לאפשר ספיגה של החומר בצורה אופטימלית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להוריד קרציות ופרושים

    ליאור
    06/06/2011

    כדי להוריד לכלב קרציות ופרושים יש מספר דברים:
    1.אפשר לעשות חיסון במידת הגיל.(לפחות בן 4 חודשים)
    2.יש ספרי לכלבים גם במידת הגיל (לפחות בן 3 חודשים )
    3.כמו שלילדים יש כינים ככה גם לכלב ואפילו יותר גרוע. אפשר
    לקחת מסרק סמיח וכערה במים כל פעם שיהיה קרציות / פרושים
    על המסרק הסמיח תכניסי תמסרק למים עד שהפרושים והכינים ירדו
    מהמסרק וימותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום..
    נטלי
    26/05/2009

    לילה טוב לכולם.. אני לא חברה כאן בדרך כלל ולצערי היום קרה משהו שאילץ אותי להגיע אליכם.. אני לא ממש יודעת לאן לפנות ומקווה שתכוונו אותי מכאן.
    אני לא בבית כמה ימים והשארתי את הכלב עם חבר, היום בזמן טיול איתו הוא שמע אותו צורח וכשרץ אליו ראה שהעין שלו יצאה מהמקום.. הוא רץ איתו לבית חולים לחיות ועשו לו תפרים, ואמרו שהוא לא יוכל לראות יותר בעין שנפגעה.. כרגע הוא מסטול מתרופות, קיבל אנטיבוטיקה וכדורים לשבוע הקרוב ושוחרר הביתה. בעוד שבוע אמורים לבדוק אותו שוב ואם תיהיה מוגלה בעין יצטרכו להוציא לו אותה לגמריי...

    זה בערך מה שקרה ומה שהצלחתי להבין.. אני לא יודעת אם כל מה שכתבתי מדוייק כי החבר ששומר לי על הכלב פחד לספר לי כי ידע שאשתולל ואלחץ, הוא דיבר עם אמא שלי והם סיפרו לי אחרי שכל הטיפול כבר הסתיים.. מעבר לזה לא סיפרו לי עוד כלום, אני לממש מודאגת ופוחדת שזההרבה יותר גרוע ממה שידוע לי כי אחרת איך לא יוכל לראות בעתיד??
    בכל מקרה, מישהו מכיר אולי סיפורים דומים על עיניים, ויודע על דרך כלשהיא שיהיה ניתן להציל לו את העין והראיה?

    אני אשמח לדעת כל מה שיוכל אולי לעזור..
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעת עין

    ד''ר סמדר טל
    26/05/2009

    שלום נטלי,
    נשמע שהעין עברה טראומה פיסית, לא ברור אם כל גלגל העין נשלף או שרק החלק החיצוני (קרנית) נפגע ותוכן העין "נשפך" החוצה. בכל מקרה בוצעה פרוצדורת חירום של קיבוע העין בחזרה ותפירת העפעף על מנת שהיא תישאר בפנים וכרגע העין "עצומה". אם נפגעו מרכיבי העין בצורה חמורה או אם ניתק עצב הראיה כלבך לא יראה באותה עין אך עינו השניה עדיין פעילה והוא יכול לנהל חיים תקינים לחלוטין ללא הפרעה.
    במידה ובאיזור הפציעה יש זיהום יתכן ויהיה צורך בהוצאת העין ותפירת העפעף באופן סופי.
    אני ממליצה להמתין בסבלנות ולטפל בכלב בטיפול אנטיביוטי ואנטי דלקתי.
    את מוזמנת לפנות לוטרינר מומחה ברפואת עיניים על מנת לקבל מידע נוסף
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני גורי רחוב
    דקל
    25/05/2009

    שלום. אספתי 2 גורי רחוב בני חודש (גור וגורה). עקבתי אחר היללות מאתמול. אמם באזור אך בורחת מכל דבר, ולא נראה שמטפלת בהם ממש. ביום הראשון הגורים זחלו, ולגורה היתה דלקת בעין שמאל. היום בצהריים גיליתי אותם רובצים אפאתיים, דלקת לשני הגורים בשתי העיניים ומיובשים. לקחתי אותם מיד לוטרינרית שניקתה את עיניהם (יצאו כמויות גדולות מאוד של מוגלה) ורשמה להם טרמיצין, ונתנה להם עירוי וחומר נגד פרעושים.
    מאז שהם בביתי הם בעיקר ישנים אבל גם פעילים והולכים רק שהם גוררים את רגליהם האחוריות.
    הגור אוכל מזון קשה מרוכך במים, אך רק כאשר אני מגיש לו אותו בסל ההפרשות (הוא מנסה לאכול את החול ואני מפנה את ראשו לאוכל), ומלקק את אחותו לשגר, הגורה איננה אוכלת, שוניהם לא שותים מים או יונקים מפורמולת החלב או מי סוכר.
    אבקשכם להתייחס לגרירת הרגליים ולהרגלי האכילה שלהם.
    הביקורת אצל הוטרינרית בעוד יומיים ואני מקווה שישרדו.
    אם יש טיפים נוספים אשמח לשמוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שני גורי רחוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורי חתולים

    ד''ר סמדר טל
    25/05/2009

    שלום דקל,
    גורי חתולים בגיל צעיר חשופים למחלות רבות, במיוחד בתקופה הזו כאשר ההגנה החיסונית שקיבלו מאימם יורדת והם עדיין לא פיתחו הגנה חיסונית עצמאית. יש לבדוק האם גרירת הרגליים קשורה בחולשה, בעייה אורתופדית, או בעיה במערכת העצבים. במידה ומדובר בבעייה עצבית ייתכן והיא קשורה במחלה זיהומית, ואם זה המקרה אז יתכן שזו גם הסיבה למצבם הכללי הקשה.
    אני ממליצה לגשת עם הגורים למרפאה וטרינרית בהקדם ולא להמתין בכדי לאבחן את בעיית הרגליים האחוריות ואת מצבם הכללי. במידה והגורה לא שותה ו/או אוכלת יש להעניק לה טיפול בנוזלים באופן מיידי
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשל כליות כרוני אצל חתולה
    שירי
    25/05/2009

    שלום,
    ביום חמישי שעבר הבחנו שהחתולה שלנו לא נתנה שתן ושמשהו מציק לה (היא לא התנהגה כרגיל).
    לקחנו אותה מיד לוטרינר, וביום שישי בבוקר היא עברה ניתוח כדי לפתוח את חסימת השתן.
    בניתוח הרופא הבחין בחומר שיצא עם השתן והוא שלח אותו למעבדה. (עדיין אין תוצאות).
    לאחר הניתוח היא התאוששה, אך במוצאי שבת החתולה ממש גססה ולקחנו אותה לבית החולים.
    בבית החולים טיפלו בה והסבירו לנו שערכי הכיליה של החתולה שלנו גבוהים.
    מאז מוצאי שבת היא מטופלת שם ומקבלת עירוי .
    מבחינת ההתנהגות שלה- חל שיפור, אבל הטיפול בנוזלים שהיא מקבלת לא מוריד את ערכי הכליה שלה.
    איך אפשר לדעת מה גרם לחסימת שתן? לערכי הכליה הגבוהים?
    מה הטיפול שעליה לקבל? האם נוכל לטפל בה בבית?
    מה עלינו לעשות ומה לבדוק כשאנו באים לבקר אותה?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כשל כליות כרוני אצל חתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    שירי
    25/05/2009

    האם זה הגיוני שערכי הכליה לא יורדים (אולי אפילו עולים למרות הטיפול), אבל מבחינה קלינית מצבה הרבה יותר טוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב. החתולה בת שלוש ובריאה בד"כ

    שירי
    25/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בין כשל כליות אקוטי לכרוני? תודה

    שירי
    25/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת כיליה

    ד''ר סמדר טל
    25/05/2009

    שלום שירי,
    מחלת כליה אקוטית או כשל אקוטי הוא למעשה סינדרום בו הכיליה נפגעת באופן פתאומי וחריף ואילו מחלה כרונית היא מצב שבדרך כלל מתפרש על מספר חודשים ואפילו שנים בו פעילות הכיליה נפגעת באופן הדרגתי.
    מתיאור המקרה, גיל החתולה, והסימנים הקליניים נראה שמדובר במחלה אקוטית. הסיבה יכולה להיות חשיפה לחומרי רעל, תרופות מסויימות, מחלות זיהומיות ובמקרים רבים הגורם הראשוני אינו ידוע. הכיליה הפגועה מפסיקה לבצע את תפקידה ולכן לא מיוצר שתן. "ערכי הכיליה" מבטאים חומרים שבאופן שגרתי ונורמלי מפונים מהדם לשתן על-ידי הכיליה ובמצב בו היא פגועה הם מצטברים בדם ולכן ערכם עולה. הטיפול במחלת כיליה אקוטית מבוסס על טיפול אינטנסיבי בנוזלים ובחומרים משתנים (מייצרי שתן) על מנת לדלל את אותם רעלנים שמצטברים בדם ולאפשר למרכיבי הכיליה שלא נפגעו לחזור לתפקד. במקרים של כשל אקוטי ניתן גם לבצע דיאליזה (כרגע מבוצעת רק בבית חולים בית דגן ע"י ד"ר גלעד שגב) במכונה המחקה את תפקיד הכיליה עד שזו תחזור לתפקד.
    עד לירידת ערכי הכיליה החתולה חייבת באשפוז ובטיפול אינטנסיבי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת כליה

    שירי
    25/05/2009

    תודה רבה ד"ר סמדר. החתולה החמודה אכן מאושפזת בבית החולים בבית דגן.
    להערכתך, מה זמן ההמתנה הנורמלי עד שהמצב ישתפר ? מס' ימים? שבוע?
    האם החומר שהוטרינר הוציא יחד עם השתן בניתוח שהיא עברה יכול להבהיר את המצב?
    האם הנזק שנגרם לכליה הפיך?
    בבואנו לבקר אותה, למה יש לשים לב ומה לשאול כדי שנדע יותר טוב מה מצבה?
    שוב תודה,
    הבעלים המודאגים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד''ר סמדר טל
    26/05/2009

    שוב שלום,
    בדרך כלל תוך מספר ימים ניתן לצפות לירידה בערכי הכיליה אך חשוב לדעת שלא כל המקרים מגיבים לטיפול... הפגיעה הכלייתית אינה הפיכה, כלומר, הנפרונים שנפגעו לא יחזרו לתפקד והשאלה החשובה היא מה אחוז הנפרונים שנותרו תקינים והאם מספרם מספיק בכדי לאפשר תיפקוד כלייתי תקין. הדרך היחידה לדעת היא לטפל באופן אגרסיבי ולהמתין.
    לגבי החומר, מאחר ולא הייתי נוכחת בניתוח קשה לי להבין במה מדובר.
    כשאתם מבקרים את החתולה תשאלו מה הם ערכי הכיליה האחרונים שנמדדו (קריאטינין ואוראה), האם היא הסכימה לאכול, האם נתנה שתן ואם כן האם בכמות מספיקה. כדאי שתביאו אתכם אוכל מהבית ותנסו להאכיל אותה ולתת לה תשומת לב
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון מרובע לחתולים
    יעל
    25/05/2009

    שלום רב !

    אשמח לקבל תשובה לגבי תדירות מתן חיסון מרובע לחתולים . האם הכרחי לבצע חיסון זה מדי שנה , או די בחיסון כל שנתיים ואף יותר? (החתולים נמצאים בבית ולעולם אינם יוצאים ממנו )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון מרובע לחתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון מרובע

    ד''ר סמדר טל
    25/05/2009

    שלום יעל,

    גורמי המחלה נגדם פועל החיסון מצויים באוויר שמסביבנו כך שהעובדה שהחתולים אינם יוצאים החוצה אינה פותרת ממתן חיסו וכן ממתן טיפול מניעתי כנגד תולעי מעיים ופרעושים. לחתולי בית ניתן לתת את החיסון המשולש (במקום המרובע) שלא מכיל את החיסון כנגד חיידק הכלמידיה המאפיין חתולי חוץ.
    ככלל, רוב החתולים זקוקים לחיסון פעם בשנה על מנת לפתח תגובה חיסונית נאותה. כדי לבדוק את סטטוס החיסון של החתולים באופן מדויק ניתן לבצע בדיקת דם בה נבדקת רמת הנוגדנים כנגד גורמי המחלה שבחיסון וכך אפשר להחליט אם הם זקוקים לחיסון או לא.
    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה (:

    יעל
    26/05/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו פרעושים
    שינטו
    25/05/2009

    החתול שלנו חי בחצר בתינו. לאחרונה התמלא פרעושים וכך גם הבית. בנותי (בת 10 חודשים ובת 3 שנים) התמלאו עקיצות. הזמנו הדברה מחוץ לבית (פעמיים), שאבנו אבק מהשטיחים ומהספות, החלפנו סדינים וטיפלנו בחתול (ע"י תכשיר שנקרא סילבר) ועדיין הן מתגרדות. החתול, אגב, כבר נקי מפרעושים אך ליתר בטחון בימים אלו אני לא נותנת לו להיכנס לתוך הבית. האם יתכן שפרעושים נכנסים לתוך הבית גם אם החתול לא? מה עוד אפשר לעשות נגדם? אני ממשיכה למצוא על הבנות כל יום המון עקיצות חדשות. תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילו פרעושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכת פרעושים

    ד''ר סמדר טל
    25/05/2009

    שלום שינטו,
    מחזור ההתפתחות של הפרעושים הוא כזה שהדרגה הבוגרת, הפרעוש, הוא רק קצה הפירמידה, ואילו הדרגות הצעירות (ביצים למשל) מצויות בכמות עצומה בשטח. כדי להיפתר מהפרעושים באופן מוחלט יש לבצע הדברה מקצועית גם בבית וגם בחצר ולטפל בחתול באופן עקבי כל חודש בטיפול שניתן על-גבי העור. אני לא מכירה את התכשיר בו השתמשתם אך אני יכולה להמליץ על מספר תכשירים אותם ניתן להשיג במרפאות וטרינריות. בנוגע להדברת הבית מומלץ לבחור בהדברה מקצועית המתאימה לבית עם בעלי חיים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום