פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • sartan hape bhatula
    alina
    27/06/2009

    shalom
    lehatula sheli gilu sartan hape vani lo udat ma lahasot haim avshar lerapot at ze o shelazov at ze vlo lahasot nituhim....ani lo roza shi tisbol
    toda

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    sartan hape bhatula

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן פה

    ד''ר סמדר טל
    29/06/2009

    אלינה שלום,

    אופן הריפוי ויכולות הטיפול בסרטן תלויים לא רק במיקומו (במקרה זה בפה), אלא גם באופיו (מקור התאים הסרטניים) והשלב הסרטני שבו נמצא הגידול (פולשניות לרקמות, גרורות וכו').

    היום יש אפשרויות למגוון טיפולים בסרטן לרבות כירורגיה, כימותרפיה והקרנות. יש אפילו שתי רופאות וטרינריות בארץ שהן מומחיות בתחום האונקולוגיה.

    התעייצי עם הווטרינר המאבחן שלך לגבי אפשרויות הטיפול המתאימות ביותר עבור חתולתך.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים
    יעל
    26/06/2009

    שלום
    בהקשר לשאלה הקודמת, עוד שתי שאלות:
    1.החתולה פולשת הרבה פעמים לארון הבגדים האם יש צורך לכבס את כל הבגדים?
    2. האם הסומסומים שראיתי במקום המרבץ שלה הם תולעים חיות או מתות?

    תודה יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים

    ד''ר סמדר טל
    27/06/2009

    בהמשך לשאלתך,

    לפי התיאור והתמונה מדובר בפרקים של תולעי סרט, ששמן דיפילידיום קאנינום. הפרעושים משמשים כמעביר ביניים של התולעת ולאחר שהם מתבקעים במעי הם מתפתחים ומשחררים פרקים לתוך הצואה, כאשר ראש התולעת נותר במעי. הפרקים אומנם מתייבשים, אך חלקם עדיין פעילים.

    כיבוס כל הבגדים יכול לשרת אותך מבחינה אסתטית במידה שנמצאים בין בגדיך "סומסומים" כאלה.

    על פי רוב ניתן לשאוב בשואב אבק את ה"סומסומים" היבשים מסביבת המחייה של החתול.

    המלצתי הטובה ביותר היא שתגשי לווטרינר כדי שינחה אותך על הטיפול בפרעושים ובתולעים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים בחתול והריון
    יעל
    26/06/2009

    באיזור המרבץ של החתולה שלי ראיתי כמו סומסומים לא ידעתי מה זה, ועכשיו גם ראיתי תולעת באיזור הרקטום שלה. מכאן שמדובר בתולעים.

    אני בהריון חודש שישי, הסומסומים האלו כבר שם הרבה זמן כל פעם אני מנקה.. ופשוט שיערתי שזה סתם ליכלוך.

    מה הסיכון עבורי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולעים בחתול והריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעים

    ד''ר סמדר טל
    27/06/2009

    יעל שלום,

    הפרעוש הוא שלב בינייים הכרחי בהתפתחות התולעת. תולעת תתפתח רק בחיה שבלעה פרעוש שבו כבר החלה בקיעה של פרק (פרוגלוטיד), כלומר, בך תתפתח מחלה רק אם תבלעי פרעושים ולא ידוע לי על סכנה מניקוי תולעים אלה.

    עם זאת, ישנן מחלות שכן יכולות לסכן נשים בהריון המנקות צואה של חתולים, כגון טוקסופלסמה. אני ממליצה שתייעצי עם הרופא שלך והווטרינר בנוגע לבדיקות שאת וחתולך יכולים לעבור כדי להבטיח את ביטחונך, ביטחון העובר ובריאות החתול.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לטפל בבעית הנשימה של הפקינז
    לירון
    26/06/2009

    שלום, אני אשמח לדעת איך להקל על הנשימה של הפקינז בן ה- 10 שנים מאחר והוא נימצא אצלי בבית אומנה ורע לי לראות אותו ככה בקושי מצליח לנשום ומקבל מין התקפי אסטמה.
    רציתי לדעת אם יש פתרון לזה? ולדעת איך אני יכולה למנוע ממנו התעוורות מאחר ולסוג הזה יש נטיה להתעוורות???

    תודה מראש,

    לירון


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי נשימה

    ד''ר סמדר טל
    27/06/2009

    לירון שלום,

    קשה להבין משאלתך מאילו בעיות נשימה סובל הכלב. כל מצב של קשיי נשימה מחייב בדיקה וטרינרית למציאת הגורם. הטיפול הוא בהתאם לגורם- טיפול בתרופות מתאימות לבעיית לב ראשונית, טיפול אנטיביוטי בדלקת ריאות וטיפול במרחיבי סימפונות באסתמה.

    מובן שחום רב רק מקשה עוד יותר על נשימת הכלבים, יש לדאוג גם לסביבה מוצלת ומתאימה.

    בעניין התעוורות, אם כוונתך לכך שלפקינזים יש נטייה ליציאת העין ממקומה, המניעה היחידה היא הפחתת הלחץ הפיזי והנפשי של הכלב.
    בנוגע להתעוורות ממקור אחר, הטיפול והמניעה הוא בהתאם לגורם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי ראיה של הפקינזים

    לירון
    28/06/2009

    תודה רבה לך :)

    רק בבקשה תסבירי לי למה הכוונה כשאת אומרת להמנע מלחץ פיזי על העין או נפשי?

    איך יכול להגרם לו לחץ פיזי על העין או נפשי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאת עין

    ד''ר סמדר טל
    29/06/2009

    שלום לירון,

    אמנם קשה להימנע מדברים מסוימים, אך דוגמה לכך היא הימנעות מפעילות גופנית מוגזמת. ריסון מוגזם של הכלב- משיכות בצוואר וכו'.

    כך למשל אפשר להעדיף רתמת הולכה על פני קולר צוואר.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית פרעושים לחתולה!
    ליטל
    23/06/2009

    ד"ר שלום!
    שמי ליטל ויש לי חתולה פרסית בת 3 שנמצאת בבית , ואינה יוצאת החוצה כלל, לאחרונה גיליתי שיש לה פרעושים , ריססתי אותה כמו שצריך בתרסיס פרונטליין (אני דואגת לעשות זאת כל 3 חודשים ) ,לאחר יומיים גיליתי מספר פרעושים מתים ושמחתי וחשבתי שזה נגמר ,אבל התאכזבתי אחרי יום כשגיליתי שיש עליה עוד פרעושים חיים .ריססתי אותה שוב וחיכיתי 3 ימים לראות תוצאות , ושוב ..... יש עליה פרעושים חיים , זה מטריד אותי מאוד , ואשמח אם תוכלי לייעץ לי מה לעשות בקשר לנושא? איך אוכל להיפטר מבעיית הפרעושים ?למה פרונטליין כבר לא עוזר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית פרעושים לחתולה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים הם עמידים

    אני
    23/06/2009

    תשתמשי באדבנטג'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אדבנטג' רעיל

    ליטל
    24/06/2009

    האם אדבנטג' רעיל אם החתולה תלקק את עצמה לאחר הריסוס ?ועוד שאלה הפרעושים מטילים ביצים על החתול עצמו או בסביבה שלו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    ליטל שלום,

    תרסיס פרונטליין יעיל בהרג פרעשים אך פחות במניעתם. הדרך היעילה ביותר למניעת פרעושים היא שימוש באמפולות המיועדות לכך. את רובן יש לשים בתדירות של לפחות פעם בארבעה שבועות. קיימות אמפולות המיועדות לחתולים בלבד במשקלים שונים ואלו על פי רוב אינן רעילות לחתולים.

    התייעצי עם הווטרינר שלך לגבי האמפולה המתאימה ביותר לחתולך ולגבי תדירות הטיפול המומלצת.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לחתלתולים
    חסוי
    23/06/2009

    שלום .
    אימצתי שני חתלתולים כשהם היו בני חודש בערך ועכשיו הם בני חודשים.
    קניתי להם אוכל של לה-קט חתלתולים, לא כתוב על האריזה כמה אוכל הם צריכים לאכול ביום, עד עכשיו נתתי להם חופן של האוכל שלהם בבוקר, צהרים וערב.
    אני רוצה לדעת כמה אוכל במדויק צריך לתת להם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לחתלתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות מזון

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    עדן שלום,

    על רוב המארזים של מזונות הפרמיום רשום כמה גרמים ניתן לתת ביום לכל חתול. הכמות נקבעת על פי כמות הקלוריות הקיימת במאה גרם.

    עם זאת, גם במידה שלא מצוינת כמות על המארז שלך נהוג לתת לגורי חתולים מזון בכמות חופשית- כלומר כמה שהם רוצים לאכול.

    ודאי שמזון החתלתולים שרכשת מיועד גם לגורים בני חודשיים. במידה שקיים ספק תוכלי להתקשר לשרות הלקוחות של החברה המייצרת של לה-קט, מספר הטלפון אמור להופיע על גבי האריזה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון ביתי לחתול חולה
    שולה
    22/06/2009

    שלום
    החתול שלי בן ה-15 אובחן כגבולי בתפקוד הכליות (מקבל אינפוזיה פעם בשבוע) וכן, סובל מפעילות יתר של בלוטת התריס. מכיוון שלא אוהב את האוכל המיוחד (K/D ו-RENAL) אני מבקשת עצתכם. האם ניתן להכין אוכל מתאים בבית?
    תודה
    שולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מזון ביתי לחתול חולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזון ביתי לחתול

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    שולה שלום,

    עקרונית ניתן לייצר בבית כל דיאטה כך שתתאים לחתול. אולם, הכנות אלו לרוב דורשות מאמץ ניכר ותכוף מאחר שצריך להקפיד על טריות המזון ועל כך שיהיה מזון מאוזן ומלא.

    המזון הביתי חייב לענות לפיכך על כל צרכיו של החתול.

    תזונה קלינית היא התמחות בפני עצמה במקצוע הווטרינריה, בשל הקושי ביצירת דיאטה שתענה לבדה על כל צרכי החתול.

    התייעצי עם הווטרינר שלך לגבי האפשרות הנ"ל וגם לגבי האפשרות של מזונות מסחריים נוספים שטרם נוסו, אם יש כאלה. רוב המזונות קיימים גם בצורה רטובה וגם בצורה יבשה.

    כמו כן, יש לקחת בחשבון שחתולים הסובלים ממחלת כליות יכולים לסבול מירידה בתאבון ללא תלות במזון הניתן להם.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסונים וטיפול לגור חתולים
    ניצן
    22/06/2009

    שלום , לקחתי לפני יומיים גור חתולים זכר שנזרק לרחוב שגילו כ3 חודשים . מהם הטיפולים אותם עלי אותם לבצע ? ( חיסונים וכו' ) . תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור חתולים

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    ניצן שלום,

    ראשית עליך לקחת את הגור לבדיקה וטרינרית לוודא שהוא בריא.

    במידה שהחתול בריא יש לחסנו בסדרת חיסוני מרובע נגד מחלות חתולים. כמו כן יש לטפל בו נגד פרעושים ותולעים.

    מובן שיש לספק לו מים טריים, מזון גורי חתולים, ארגז צרכים נקי ואזור לינה.

    תתחדש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים
    דנה
    22/06/2009

    לכלבת היורקשייר שלי בת השנתיים יש מלא פרעושים מאז שהחל הקיץ (חומים כאלה שרצים וקופצים). היא מטופלת בחומרים, אבל זה לא ממש עוזר. יש לי תינוק בן שנה ושאלותיי הן:
    1. האם קיימת אפשרות שהפרעושים יעברו אלינו? האם זה יכול להזיק?
    2. באחת הפעמים הוצאתי לה פרעוש והוא קפץ מהיד שלי ו"נעלם" ברצפה - האם הוא יכול לעבור אלינו?
    3. הכלבה שלי ישנה בסלסלה עם שמיכות - האם צריך להחליף לכלבה שלי את המצעים שעליהם היא ישנה עליהם?
    4. בימי החורף הסלסלה שלה היתה ממוקמת בתוך הבית בסלון. משהחל הקיץ הסלסלה ממוקמת בחדר נפרד שיש בו "חלון" קיר גדול ואין בו זכוכית, אלא רק תריסים. אנחנו גרים בקומה שלישית - האם יתכן שבגלל שאין זכוכית הפרעושים מגיעים משם?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרעושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    דנה שלום,

    פרעושים מזיקים גם לאנשים. בעת הטיפול בחומרים נגד פרעושים חשוב לטפל בתדירות מספקת ובחומר יעיל ההולם את משקל החיה המטופלת. כמו כן, כאשר הכלב נגוע בפרעושים יש לטפל בו גם כנגד תולעים. התייעצי עם הווטרינר שלך לגבי בחירת חומר מתאים לכלבתך ולגבי תדירות הטיפול האפשרית.

    כמו כן, מומלץ להזמין מדביר מקצועי לריסוס הבית לשם מניעה וכן לכבס את מצעי הכלב במים רותחים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה לגבי שאלה 4?

    דנה
    25/06/2009

    תודה על תשובתך. ומה לגבי שאלה 4?
    ובנוסף, האם את יכולה לומר כיצד הפרעושים יכולים להזיק לנו? האם הם נדבקים אלינו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרעושים

    ד''ר סמדר טל
    27/06/2009

    כפי שכתבתי פרעושים יכולים להזיק גם לאנשים.
    אולם, אף שמחלות מסוימות מועברות על ידי פרעושים לאנשים (גם פעוטות הבולעים פרעוש יכולים להידבק בתולעי סרט) על פי רוב הנזק הוא מינורי ומסתכם בעקיצות קטנות ומגרדות.

    פרעושים לא נדבקים לאנשים וגם לא לכלבם, הם שוהים על עורם. קרציות לעומתם כן נדבקות, גם לעורנו וגם לעור הכלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונים
    אורנה
    21/06/2009

    שלום, לפני כשלושה חודשים גיליתי צמוד למזגן וצמוד מאוד לסלון, יונים מקננות.
    פחדתי מאוד מכיני יונים, אבל קרובת משפחה הרגיעה אותי ואמרה שזה נדיר מאוד להידבק בכיני יונים.
    עכשיו היונים עפו אבל הקן עצמו נשאר וקליפות הביצים גם.
    ברצוני לשאול אם יונים אחרות יכולות לבוא ולקונן על אותו קן או שהן צריכות להקים קן חדש?
    בעלי רוצה לנקות את כל הצואה שצמודה לסלון שלנו, נמענו מלפתוח את החלון בסלון כל שלושת החודשים מפחד.
    אם ברוצננו לנקות את הכל, האם יש פחד שנידבק במשהו? אנחנו מאוד מאוד פוחדים.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונים

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    אורנה שלום,

    אני מציעה שתפני את שאלותיך לפורום העוסק בחיות אקזוטיות.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונה לבנה
    מיה
    20/06/2009

    אתמול בלילה מצאתי יונה שנראתה בוגרת ,אך קטנה פיסית.היא היתה לבנה כמעט כולהעם פה ושם מעט נוצות חומות.היא עמדה על מעקה אבן ולא זזה.נגשתי אליה עשיתי תנועות בידי אך היא לא זזה.משום שאני מאכילה חתולים ויש שם רבים פחדתי שיטרפו אותה.הרמתי אותה לקחתי אלי הביתה והכנסתי אותה מנשא.רפדתי אותו בנייר הכנסתי גרגרים של חתולים עם מים(את הכלי עם הגרגרים מלאתי במים שיהיו רכים).היום בבוקר מצאתי אותה מתה ממש באותו מקום במנשא בו השארתי אותה אתמול.הראש שלה היה שמוט לאחור.
    מה לא עשיתי בסדר?ממה יכולה היתה למות?האם היה עדיף לו השארתי אותה בחוץ במקום בו עמדה ללא תזוזה?
    אשמח לקבל תשובה.
    תודה, מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יונה לבנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יונה שמתה

    ד''ר סמדר טל
    21/06/2009

    מיה שלום,

    קשה לדעת מה היתה סיבת המוות של היונה שבה ניסית לטפל- בין אם חלתה או נפצעה. בנוגע לאופן הטיפול ביונים פצועות אני ממליצה שתפני לפורום העוסק בחיות אקזוטיות.

    אל תרגישי אשמה, עשית טוב בכך שניסית לעזור לה.

    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול מרייר
    מיכל
    19/06/2009

    יש לי חתול בן 17 שגר כל חייו בבית שלי ולא יוצא אף פעם החוצה ולא בא במגע עם חיות אחרות. הוא לא הולך לוטרינר מסיבה זו. בשנים האחרונות הוא החל לרייר כאשר הוא מגרגר אבל לא ייחסתי לזה חשיבות. בחודשים האחרונים נראה שהוא מרייר בכמויות גדולות יותר (ממש משאיר כתמי ריר לאחר ליטוף ארוך) ורציתי לדעת האם זה נורמלי או שיכולה להיות לו בעיה בשיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול מרייר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריור

    ד''ר סמדר טל
    21/06/2009

    מיכל שלום,

    ריור בחתולים מבוגרים יכול בהחלט להיגרם ממחלות שיניים וחניכיים. כאשר הריור כרוני כל כך פחות סביר שמדובר בריור כתוצאה מהרעלה. יש מחלות נוספות המשפיעות על הפה ועל מנגנון הריור, חלקן עצביות וחלקן רב מערכתיות.

    גם אם חתולך חי בבית בלבד ואינו בא במגע עם חתולים אחרים מוטב לקחת אותו לווטרינר לביצוע בדיקה כללית, וכן לבצע בדיקות דם לשלילת בעיות נוספות.

    רפואה שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטים עם תולעי סרט
    דקל
    19/06/2009

    שלום רב,

    לשני גורי רחוב מאומצים בני חודש עם תולעי סרט ניתנו כבר שלושה טיפולי תילוע בסירופ. לאחר כל תילוע, נראה ששטף התולעים רק מתגבר. התילוע הבא בעוד עשרה ימים עם כדור. הגורים פעילים ובריאים, והבטן שלהם קצת נפוחה, אבל הנפיחות ירדה משמעותית מתחילת הטיפול.

    שאלתי היא, כמה זמן לוקח לתרופה להשפיע (פירנטל), והאם זה בסדר שכמות התולעים הנפלטים נראית כגוברת? האם יש פתרונות נוספים? כמה תולעים כל גור כזה יכול להכיל בתוכו - עשרות, מאות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטים עם תולעי סרט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעי סרט

    ד''ר סמדר טל
    21/06/2009

    דקל שלום,

    גורים יכולים להיות נגועים בתולעים רבות ולעתים קשה לטפל בהם. במידה שהגורים נמצאים בחוץ ואינם מטופלים נגד פרעושים הם יידבקו בשנית בתולעי סרט בכל פעם שייחשפו לפרעושים. מסיבה זו, חשוב לטפל נגד פרעושים במקביל לטיפול בתולעים.

    המינון של פירנטל צריך להינתן בהתאם למשקל הגורים. וודא עם הווטרינר שלך שהגורים אכן מקבלים את המינון המתאים להם ובתדירות הראויה.

    בטיפול נכון, כמות התולעים צריכה להתמעט לכדי אפס בתום שלושה טיפולים. ניתן לאשר זאת במבחן הצפת צואה.

    נפיחות הבטן בגורים לאו דווקא נגרמת מתולעים ויכולה גם להיגרם מגזים וממעבר למזון מוצק לאחר תזונה חלבית (הנקה).

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעי סרט

    דקל
    21/06/2009

    תודה על התשובות.

    ברשותך, לידע כללי, עוד שאלה לגבי הדיפלידיום:
    אם החתול בולע פרקים של תולעי סרט, האם הם מתעכלים, נפלטים, או שמה מתפתחים בשנית לתולעת בוגרת?

    האם הפרקים הללו בוקעים באופן ספונטני או רק לאחר שפרעוש אוכל אותם?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולעי סרט

    ד''ר סמדר טל
    24/06/2009

    דקל שלום,

    הפרעוש הוא שלב בינייים הכרחי בהתפתחות התולעת. תולעת תתפתח רק בחיה שבלעה פרעוש שבו כבר החלה בקיעה של פרק (פרוגלוטיד).

    אם החתול בולע צואה עם פרקים אלו לא תתפתח מהם תולעת בוגרת.

    בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולים
    דינה
    18/06/2009

    שלום, יש לי 3 גורי חתולים בני חודשיים בערך.. ובשבוע האחרון הם עייפים, הם תמיד ישנים. ונראה לי שהם גם מקיאים. אני לא בטוחה בזה..לפעמים אני רואה הפרשות מרוחות בפה שלהם...והיום ראיתי שמרוח דם בפה לאחת החתולות,אבל אני לא יודעת אם היא הקיאה דם כי לפעמים האימא מביאה להם לאכול ציפור..גם אין להם תיאבון.
    בבקשה עזרי לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורים חולים

    ד''ר סמדר טל
    21/06/2009

    דינה שלום,

    אני ממליצה שתקחי את הגורים לווטרינר בהקדם כדי לבדוק את מצב בריאותם ולטפל בהם בהקדם- דימומים, הקאות והפרשות אינם נורמליים בגורי חתולים.

    בנוגע לשינה ולעייפות, קחי בחשבון שחתולים וגורים בפרט מבלים את רוב היום בשינה, במיוחד בימים חמים כמו אלה. יש לוודא שיש להם מים נגישים בכל עת ומקום מוצל וקריר לשהות בו.

    רפואה שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גושים בעור של הכלבה
    שלי
    18/06/2009

    שלום, לאחרונה הבחנתי במשהו מוזר אצל הכלבה שלי. הרגשתי בגושים אשר הם כניראה מתחת לעור שלה- אחד על הראש בין שתי האוזניים ועוד אחד ממש ליד הצלעות. האם זה משהו רציני כי אני ממש לא יודעת מה זה!! יש לה גם סוג של חצ'קון על האף וגם פעם היו לה שני חצ'קונים על הקצה של האוזניים מבחוץ. בבקשה עזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גושים בעור של הכלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גושים בעור

    ד''ר סמדר טל
    21/06/2009

    שלי שלום,

    גושים תת עוריים כפי שאת מתארת יכולים לנבוע ממגוון סיבות. לפעמים גושים אלה נגרמים כתוצאה מגידול שפיר של שומן- ליפומה, לפעמים כתוצאה מגידול סרטני, מתגובה לגוף זר, בעקבות חסימת בלוטות חלב ועוד.

    סוגים שונים מאפיינים גזעים שונים בגילאים שונים.

    אני ממליצה לך לפנות לרופא הווטרינר שלך על מנת לאבחן את הגושים. במידת הצורך יבצע הרופא אספירציה של הגושים כדי לאפיין את התאים המרכיבים אותם או יסירם וישלח אותם לבדיקה היסטופתולוגית.

    רפואה שלמה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום