מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרשות לכלב זכריעל22/10/2009
שלום, יש לי גולדן בן שנתיים וחצי, בזמן האחרון יוצאות לו הפרשות מאבר המין בצבע צהוב, ההפרשות סמיכות במשך כל היום, זה נדבק על הרצפה כמו דבק ודי מאמלל לי את החיים כי כל הזמן צריך לשפשף את הרצפה מהכתמים.
כמובן שלקחתי אותו לוטרינר כדי לוודא שזו לא דלקת. ובכן הוטרינר אמר לעשות לו שטיפות עם מזרק וסביעור. זה לא עוזר. עוד אמר שאם השטיפות לא עוזרות נצטרך לסרס אותו. אני מאוד מפחדת לקחת אותו לניתוח עם הרדמה (סירוס) אני לא רוצה שיקבל טראומה או יסבול מכאבים. האם נתקלתם בתופעה כזו והאם ניתן לטפל בה בדרך אחרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות לכלב זכר
ד''ר קרן פרץ24/10/2009כדאי לבדוק שההפרשות לא מהוות סימן לדלקת. הוטרינר יכול לעשות משטח מההפרשות ולהסתכל במיקרוסקופ על מנת לוודא שלא מדובר על דלקת. במידה ונראים סימני דלקת יש לתת לכלב טיפול אנטיביוטי.
לגבי הסרוס- במידה ואינך מעונינת בגורים, מומלץ לסרס את הכלב. הסרוס מוריד את הסיכון לגידולים באשכים ולדלקות בבלוטת הערמונית. הניתוח עצמו מאוד פשוט ושכיח. רוב הכלבים חוזרים לעצמם תוך יום-יומיים. על מנת למזער את הסיכונים שבהרדמה ובניתוח מומלץ לבצע בדיקת דם טרם ההרדמה על מנת לוודא שהכלב בריא ואין בעיה לנתח.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטןמיי21/10/2009
לונה שלי בת 8 ולפני שלושה שבועות לערך התגלה כי היא חולה בסרטן.
היא אומנם נותחה, הגידול הוסר אך בדיקות המעבדה הראו כי התאים הסרטניים נסעו עם זרם הדם והם קיימים בגופה.
בשלב זה הצוות המסור שטיפל בקטנטנה שלי עדיין לא זיהה היכן האיזור הנגוע אם בכלל אך כן ידע אותי כי סוג הסרטן מוכר אך הבעיתיות בטיפול עצמו.
יש אומנם את הדרך הכימוטרפית או הקרנות אך הבנתי שאחוזי ההצלחה מאוד נמוכים ואף הרסניים.
לפני יומיים נתקלתי בהמלצות מרופא אמריקאי לטיפול אלטרנטיבי- Dr. Steven Eizen
ואני ממש בדילמה במה להתחיל ובמה לבחור.
אני ממש לא מכירה מומוחים לסרטן אצל כלבים ואודה לכם מאוד אם תוכלו להפנות ולסייע לי להחליט מה לעשות.
בתודה מראש
מיי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן
ד''ר סמדר טל24/10/2009קשה לי להמליץ על טיפול כזה או אחר ללא ידיעה של סוג הגידול המדובר. לגבי מומחים באונקולוגיה ישנה רופאה העובדת בבית החולים הוטרינרי בבית דגן ורופאה שניה העובדת במרכז חוות דעת בבית ברל. אני ממליצה לפנות אל אחת מהן לייעוץ. כדאי שיהיה ברשותך עותק של התיק הרפואי של הכלבה, ביחד עם תוצאות הביופסיה והטיפולים אשר נעשו עד כה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חתול יודע לעשות צרכים בארגז לבדרועי21/10/2009
אספתי חתולה מהרחוב לפני ימים אחדים, גורה כבת חודש חודשיים. יש לי בבית ארגז עם חול לחתול אך הגורה עושה את הצרכים במקומות אחרים בבית, רכים בד"כ כמו על הספה או על שמיכת פוך.
יש דרך ללמד אותה כיצד לעשות צרכים בחול? היא תלמד לבד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארגז חול
ד''ר סמדר טל24/10/2009חתולים לרוב לומדים לבד לעשות צרכים בארגז. אני ממליצה בשלב ראשון להשתמש בארגז פתוח. כמו כן כדאי להשתמש בחול מתגבש ללא ריח. הארגז חול צריך להיות ממוקם במקום יחסית שקט בבית, היכן שאין הרבה תנועה (למשל לא ליד הדלת כניסה לבית). חשוב מאוד לנקות את ארגז החול על בסיס יומיומי. כדאי להכניס את החתולה מספר פעמים לארגז. כמו כן ניתן לאסוף את הצואה שלה ולשים בארגז החול ואז להכניס אותה לארגז.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתולתי מקיאהנועה20/10/2009
שלום,
יש לי חתולה כבת שנה וחצי, שמנה וחביבה. מזה כמה שעות היא מקיאה. היא כבר הקיאה פעמים מספר. מעברה: ניתוח להוצאת גוש של גומיות לשיער מהקיבה (יש לה נטיה לאכול דברים שאסור...) לא הבחנתי הפעם שאכלה משהו חריג, ולא נראה לי שזו חסימת מעיים. בסה"כ נראית בריאה: קופצת, לא אפטית.
אני שוקלת לתת לה ציפרו, מתוך הנחה שהיא אכלה משהו מזוהם. האם כדאי? מה המינון המומלץ? ממה יש להיזהר?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתולה מקיאה
ד''ר סמדר טל24/10/2009אני לא ממליצה לתת תרופה מבלי לדעת מה הסיבה לתחלואה. איננו יודעים מה גורם לחתולה להקיא ולכן לא מומלץ להתחיל לטפל ללא בדיקה על ידי וטירנר. כמו כן במידה והיא מקיאה לא ניתן לתת לה כדורים לפה מאחר והיא תקיא אותם. הקאות יכולות לנבוע מהרבה סיבות מאכילה של משהו יוצא דופן, חסימות מעיים וכל מיני בעיות באיברים פנימים. ציפרו לא בהכרח יהיה הטיפול הרצוי במקרה זה. במידה וההקאות נמשכות יש לקחת אותה לבדיקה רפואית אצל הוטרינר ואז להחליט על טיפול הולם.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להכניס כלב לבית שיש בו 2 חתולותלירז19/10/2009
שלום
יש לי 2 חתולות בית, אחת פרסית בת 5 והשנייה אירופאית בת שנתיים ואני שוקלת להביא הבייתה כלבלב,אז רציתי לשאול לגבי מה חשוב לדעת כשרוצים לעשות דבר שכזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב וחתולות
ד''ר סמדר טל24/10/2009החתולים שלך כבר לא גורים אלא חתולים בוגרים. לא ניתן לדעת או לצפות מראש כיצד הם יתנהגו עם הכלבלב.יתכן והם יסתגלו עם הזמן ויתכן שלא. יתכן והן פשטו ילמדו לחיות בסביבתו ללא הרבה קשר ביניהם. ככל שהכלב גור וקטן יותר סביר שזה פחות יאיים עליהן. חשוב מאוד לדאוג להמשיך לתת לחתולות יחס ותשומת לב. לשים לב שהן אוכלות, שותות ועושות צרכים.
קחי בחשבון שתקופת ההסתגלות עלולה לקחת זמן רב וישנם מקרים בהם החתולים לא ממש מסתגלים לנוכחות של בעל חיים חדש בבית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצאתי גורה חתולה חולהטל19/10/2009
מצאתי גורה חולה , אתמול הבאתי אותה לוטרינר , טיפל בה עזרה ראשונה: אנטיביוטיקה ואישפוז יום מנוחה. שילמתי 200 ש"ח.
החתולה לא הבריאה, נשימות עמוקות ומהירות, תשישות ושטן עם דם.
אני מאוד רוצה להציל אותה אבל עלויות נוספות יכבידו עליי במצבי הכלכלי הנוכחי.
מה עליי לעשות???
אם היא תבריא אני אפילו מוכנה לאמץ אותה, נקשרתי אלייה.
אשמח לקבל עצות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורה חולה
ד''ר קרן פרץ23/10/2009לצערי מהתאור שלך נשמע שהחתולה לא תבריא ללא טיפול רפואי אינטנסיבי במרפאה. יש לקחת בחשבון שהרבה פעמים מצבם של גורים עלול מאוד להחמיר ויכול לקחת זמן עד שיש שיפור. כדאי לנסות לחפש מרפאה שיכולה אולי לעשות הנחות בטיפול בחתולי רחוב.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתולה עם פטריותאילת19/10/2009
שלום,
גילינו שיש לחתולה שלנו פטריות (בת החודשיים, סה"כ שוקלת 600 גרם). מצאנו וטרינרית מצוינת שנתנה לנו תרופות בעבורה. הוטרינרית המליצה מאוד מאוד בחום לנעול את החתולה בחדר למשך חודש. הדבר נראה לי נורא אך היא טוענת שאין ברירה כדי שאנחנו לא נידבק. האם זה באמת הכרחי? האם סיכויי ההידבקות שלנו גדולים? אין סכנה להתפתחות של החתולה בכך שתהיה סגורה לבדה באותו חדר קטן למשך חודש?
תודה, אילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריות
ד''ר סמדר טל24/10/2009פטריות עלולות בהחלט לעבור מחתולים לאנשים ולכן אולי מוטב להפריד אותה מהבית. חשוב כמובן לדאוג לנקות לה את ארגז החול ולתת לה מים ואוכל וכמובן משחקים וגירויים. עם זאת אתם עדיין יכולים להיות איתה ולשחק איתה. בחשש להדבקה ניתן לשים כפפות ובצורה זו עדיין תוכלו לשחק עמה בחדר שלה. תשתדלו כן להתייחס אליה, ללטף ולשחק על מנת שתתרגל לנוכחותכם ולקשר איתכם.
בצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה אצל גור חתוליםמורן19/10/2009
שלום,
יש לי גור חתולים בן 3 חודשים בערך, הוא עושה צרכים בארגז החול, אבל רוב הזמן כשהוא עושה קקי הוא יוצא משם מלוכלך בכפות הרגליים ומתחת לזנב ומלכלך לנו את כל הבית.
ולפעמים כשאנו מנקים אותו זה נראה כאילו שיש לו טחורים.
האם זו בעיה שעוברת עם הגיל? או שיש לקחת אותו לוטרינר לטיפול?
מחכה לתשובה
תודה מראש
איריס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גור חתולים
ד''ר סמדר טל24/10/2009האם הצואה של הגור קשה או רכה? יתכן והוא יוצא מלוכלך מאחר והצואה שלו רכה מדי. צואה רכה יכולה לנבוע מטפילי מעיים, מזון לא מתאים וכו'.
לגבי המראה של האנוס שלו. במידה וזה נראה לכם אדום ובולט כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר. הוטרינר יוכל להעריך האם יש כאן בעיה והאם זהו משהו המצריך טיפול. אני ממליצה להביא איתכם בדיקת צואה על מנת שיהיה אפשר לשלול טפילי מעיים. במקרה ואין טפילי מעיים ניתן לנסות ולהחליף לו למזון אחר בהמלצת הוטרינר ולראות האם זה משפר את הצואה.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוזלים חוליםיוס19/10/2009
לי גוזלים כבני חודש..עד אתמול הכל היה נראה בסדר אית.
אתמול אחד מהם פשוט עם ראש מסובב כל הזמן, הוא לא נראה חולה אבל גם לא נראה כאילו הוא מסוגל לעמוד ישר, הראש שלו מוטה מטה כאילו ישן בצורה אנשוית, מנסה להניח את הראש על הרצפה. והוא מאבד שיווי משקל כך ונופל.
מדובר בגולדיאין פינק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוזלים
ד''ר סמדר טל23/10/2009יש להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות או לרופא וטרינר המתעסק בציפורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוני בת 9ליז19/10/2009
הגולדנית שלנו (בוני) בת 9.
היא כלבה גזעית עם תעודות
בדר"כ היחום שלה (הדימום ) הינו בין בסביבות (אם לא בדיוק...) בראש השנה... ושוב תוך 5.5 חודשים. ונמשך 15 יום
הכלבה שלנו לא מעוקרת
השנה אנו עדיין מחכים ליחום שלה...
שטרם הגיע... וכמו שניתן לשים לב... ראש השנה מאחורינו.
אף פעם לא היה איחור כל כך רציני
האם יש חשש לדאגה?
מהי תוחלת החיים של הגולדנים הגזעיים ומתי
הן מפסיקות עם הדימום הדו שנתי.?
נא תשובתך המהירה
אנחנו מאוד מודאגים
תודה
ליז ומאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייחום
ד''ר סמדר טל23/10/2009הייחום בכלבות לא פוסק עם הגיל ולכן היא אמורה להמשיך להתייחם. מתי היה הייחום האחרון שלה?במידה והיא טרם התייחמה מומלץ לקחת אותה לבדיקה אצל הוטרינר. חשוב שהוטרינר יעריך את מצב הרחם ויבדוק אם הכל נראה תקין. בכלבה לא מעוקרת תמיד ישנו חשש מדלקות רחם, מצב העלול להיות מסכן חיים ולכן במקרים רבים מומלץ לעקר.
בהצלחנ ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדידת חוםסופי18/10/2009
רציתי בבקשה לדעת איך ניתן למדוד חום בכלבים, האם המדידה רקטלית? כמו כן, מאיזה טמפרטורה ניתן לומר שזה חום שדורש טיפול, האם כמו בבני אדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדידת חום
ד''ר סמדר טל23/10/2009בכלבים מודדים חום בצורה רקטלית. רצוי למרוח וזלין על קצה המדחום טרם ההחדרה. טמפרטורה נורמלית בכלבים היא בין 38.5 ל-39.5. מעל טמפרטורה זו זה נחשב כחום אך לא מיד מטפלים. וטרינר צריך לקבוע האם לטפל בהתאם למצבו של הכלב. אין לתת תרופות להורדת חום ללא התייעצות עם וטרינר, ישנן תרופות של אנשים העלולים להיות רעילים לכלבים.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לדרך האכלת גורדנית18/10/2009
שלום
יש לי גור בן 5 חודשים, שוקל כ5 ק"ג (מעורב מלטז ופינצ'ר)
אנחנו מאכלים אותו 3 פעמים ביום והבנתי שעדיף להאכיל רק פעמיים ביום, האם זה נכון?
ואם כן מתי עדיף להאכיל את הכלב?
כמו כן, חשוב לי לדעת אם עדיף להשאיר לכלב אוכל בצלחת כל הזמן ושהוא יוכל כשהוא
מרגיש צורך.
שאלה נוספת, האם תקין להוציא את הכלב לטייל מייד אחרי שהוא מסיים לאכול? (הוא גור והוא רץ הרבה , השאלה היא אם בריא להם להשתולל ולרוץ אחרי האוכל)
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האכלת גור
ד''ר קרן פרץ23/10/2009כלב בגיל הזה ניתן להאכיל אותו 2-3 פעמים ביום. מומלץ לתת לו את המנה ולאחר כעשר דקות להרים את הצלחת שלו.
לגבי מתי להוציא אותו לטיול- האם הוא כבר מחונך לצרכים? האם הוא בדרך כלל עושה צרכים מיד בתום האוכל או לפני? ניתן להוציא אותו לפני האוכל וכשהוא חוזר מהטיול, לאחר שהוציא הרבה אנרגיה להאכיל אותו. אופציה נוספת זה להאכיל אותו להמתין בבית כחצי שעה ואז לצאת לטייל.
במידה והוא טרם מחונך לצרכים הטיולים צריכים להיות בתדירות גבוהה. ככל שהוא יגדל תוכלו לצאת עימו 3 פעמים ביום.
רק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתולים עם דלקת עינייםשרון17/10/2009
שלום רב,
יש לנו בגינה שלושה גורי חתולים אשר אימצו אותנו (כולל האמא).
אנחנו משתדלים לתת להם לאכול ולשתות.
ביומיים האחרונים שמנו לב שחלה לשני גורים דלקת בעיניים אשר גרמה לנפיחות קלה עם אדמומיות וגם גורמת לעפעפיים שלהם להידבק.
רצינו לדעת מה לעשות איתם? האם ישנו גורם אשר מטפל בחתולי רחוב?
ואם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות, האם זה לא מסוכן להתקרב אליהם? האמא קצת מתקרבת אלינו ומבקשת מזון וליטופים האם היא לא תתקוף?
תודה רבה
מחכים לתשובה במהרה....
שרון ונירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גורים עם דלקות עיניים
ד''ר קרן פרץ23/10/2009לפי התאור נשמע שהגורים סובלים מדלקת עיניים, דבר השכיח בקרב חתולים ברחוב. אם ישלכם אפשרות מאוד מומלץ לטפל בדלקת. לרוב נטיפול כולל ניקוי של ההפרשות ומריחת משחה מתאימה. אין גורם ספציפי אשר מטפל בחתולי רחוב, לעיתים יש עמותות אשר יכולות לעזור.
לגבי תקיפה מצד האם, ראשית זה תלוי בגיל של הגורים, האם הם עצמאיים ואוכלים כבר לבד?בדרך כלל שהגורים יותר עצמאיים סביר שזה לא יפריע לאם.בייחוד אם האמא כבר רגילה אליכםואתם מאכילים אותה. אך במידה והם עדיין מאוד קטנים מגע עם הגורים עלול להרחיק את האם.
תנסו לברר באזור מגוריכם אם יש עמותות היכולות לעזור עם הגורים. דלקות עיניים בחתולים לעיתים עלולים מאוד להחמיר ואף לגרום לאבדן ראיה ללא טיפול מתאים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבים סובלים מטחורים???מיטל17/10/2009
שלום רב,
לפני כשבוע החלפנו לכלב את סוג האוכל , עקב אלרגיה.
במשך כמה ימים הוא סבל מעצירות ואז , כשסוף סוף עשה מה שעשה, היה נראה כאילו יש טיפת דם בצואה (הוא התאמץ לא מעט).
מאז- כבר כמה ימים אני שמה לב שפי הטבעת שלו מעט אדמומי, וכשהוא מטיל צואה ממש רואים שאדום שם מבפנים.
יתכן שזה תמיד היה כך או שבאמת מדובר בטחורים/דלקת של האזור?? אם הכלב כבר לא סובל מעצירות, זה יכול לחלוף מעצמו? ואם לא- האם הטיפול הוא מריחת משחות כמו בבני אדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות
ד''ר קרן פרץ23/10/2009האם עדיין יש דם בצואה?האם פרט לכך הכלבמרגיש טוב?
אינני יודעת לומר אם המצב תמיד היה כך או שמדובר על משהו חדש. אך במידה ונראה שהאזור אדמומי או שהכלב מתקשה במתן צואה כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר. הוטרינר יוכל לבדוק אם נראה שמדובר על דלקת או שישנו שםגירוי המפריע לכלב ולתת טיפול בהתאם. אני לא ממליצה למרוח משחות של אנשים באזור ללא התייעצות עם וטרינר מאחר ולא כל תרופה של אנשים מתאימה גם לכלבים.
בהצלחה ורק בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה בקשר ללטאה שאני מגדלגל16/10/2009
שלום רב,
היום אחי הקטן מצא לטאה מסוג לטאה זריזה / Lacerta laevis והביא אותה הביתה, שם אותה באקווריום יפה, אבנים וקצת מים.
השאלה שלי היא במה אני מאכיל את הלטאה?
באתר אחד היה כתוב שהיא אוכלת חרקים, רציתי לשאול אם אפשר להאכיל אותה במשהו מן הצומח, או אם יש סוג של מזון שאוכל לקנות בשבילה בחנות חיות.
העלתי תמונה של לטאה דומה רק קצת יותר גדולה.
תודה מראש, גל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לטאה
ד''ר קרן פרץ23/10/2009אני מליצה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











