פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרשות לכלב זכר
    יעל
    22/10/2009

    שלום, יש לי גולדן בן שנתיים וחצי, בזמן האחרון יוצאות לו הפרשות מאבר המין בצבע צהוב, ההפרשות סמיכות במשך כל היום, זה נדבק על הרצפה כמו דבק ודי מאמלל לי את החיים כי כל הזמן צריך לשפשף את הרצפה מהכתמים.
    כמובן שלקחתי אותו לוטרינר כדי לוודא שזו לא דלקת. ובכן הוטרינר אמר לעשות לו שטיפות עם מזרק וסביעור. זה לא עוזר. עוד אמר שאם השטיפות לא עוזרות נצטרך לסרס אותו. אני מאוד מפחדת לקחת אותו לניתוח עם הרדמה (סירוס) אני לא רוצה שיקבל טראומה או יסבול מכאבים. האם נתקלתם בתופעה כזו והאם ניתן לטפל בה בדרך אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרשות לכלב זכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות לכלב זכר

    ד''ר קרן פרץ
    24/10/2009

    כדאי לבדוק שההפרשות לא מהוות סימן לדלקת. הוטרינר יכול לעשות משטח מההפרשות ולהסתכל במיקרוסקופ על מנת לוודא שלא מדובר על דלקת. במידה ונראים סימני דלקת יש לתת לכלב טיפול אנטיביוטי.
    לגבי הסרוס- במידה ואינך מעונינת בגורים, מומלץ לסרס את הכלב. הסרוס מוריד את הסיכון לגידולים באשכים ולדלקות בבלוטת הערמונית. הניתוח עצמו מאוד פשוט ושכיח. רוב הכלבים חוזרים לעצמם תוך יום-יומיים. על מנת למזער את הסיכונים שבהרדמה ובניתוח מומלץ לבצע בדיקת דם טרם ההרדמה על מנת לוודא שהכלב בריא ואין בעיה לנתח.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן
    מיי
    21/10/2009

    לונה שלי בת 8 ולפני שלושה שבועות לערך התגלה כי היא חולה בסרטן.
    היא אומנם נותחה, הגידול הוסר אך בדיקות המעבדה הראו כי התאים הסרטניים נסעו עם זרם הדם והם קיימים בגופה.
    בשלב זה הצוות המסור שטיפל בקטנטנה שלי עדיין לא זיהה היכן האיזור הנגוע אם בכלל אך כן ידע אותי כי סוג הסרטן מוכר אך הבעיתיות בטיפול עצמו.
    יש אומנם את הדרך הכימוטרפית או הקרנות אך הבנתי שאחוזי ההצלחה מאוד נמוכים ואף הרסניים.
    לפני יומיים נתקלתי בהמלצות מרופא אמריקאי לטיפול אלטרנטיבי- Dr. Steven Eizen
    ואני ממש בדילמה במה להתחיל ובמה לבחור.
    אני ממש לא מכירה מומוחים לסרטן אצל כלבים ואודה לכם מאוד אם תוכלו להפנות ולסייע לי להחליט מה לעשות.

    בתודה מראש
    מיי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    קשה לי להמליץ על טיפול כזה או אחר ללא ידיעה של סוג הגידול המדובר. לגבי מומחים באונקולוגיה ישנה רופאה העובדת בבית החולים הוטרינרי בבית דגן ורופאה שניה העובדת במרכז חוות דעת בבית ברל. אני ממליצה לפנות אל אחת מהן לייעוץ. כדאי שיהיה ברשותך עותק של התיק הרפואי של הכלבה, ביחד עם תוצאות הביופסיה והטיפולים אשר נעשו עד כה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם חתול יודע לעשות צרכים בארגז לבד
    רועי
    21/10/2009

    אספתי חתולה מהרחוב לפני ימים אחדים, גורה כבת חודש חודשיים. יש לי בבית ארגז עם חול לחתול אך הגורה עושה את הצרכים במקומות אחרים בבית, רכים בד"כ כמו על הספה או על שמיכת פוך.
    יש דרך ללמד אותה כיצד לעשות צרכים בחול? היא תלמד לבד?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארגז חול

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    חתולים לרוב לומדים לבד לעשות צרכים בארגז. אני ממליצה בשלב ראשון להשתמש בארגז פתוח. כמו כן כדאי להשתמש בחול מתגבש ללא ריח. הארגז חול צריך להיות ממוקם במקום יחסית שקט בבית, היכן שאין הרבה תנועה (למשל לא ליד הדלת כניסה לבית). חשוב מאוד לנקות את ארגז החול על בסיס יומיומי. כדאי להכניס את החתולה מספר פעמים לארגז. כמו כן ניתן לאסוף את הצואה שלה ולשים בארגז החול ואז להכניס אותה לארגז.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולתי מקיאה
    נועה
    20/10/2009

    שלום,
    יש לי חתולה כבת שנה וחצי, שמנה וחביבה. מזה כמה שעות היא מקיאה. היא כבר הקיאה פעמים מספר. מעברה: ניתוח להוצאת גוש של גומיות לשיער מהקיבה (יש לה נטיה לאכול דברים שאסור...) לא הבחנתי הפעם שאכלה משהו חריג, ולא נראה לי שזו חסימת מעיים. בסה"כ נראית בריאה: קופצת, לא אפטית.
    אני שוקלת לתת לה ציפרו, מתוך הנחה שהיא אכלה משהו מזוהם. האם כדאי? מה המינון המומלץ? ממה יש להיזהר?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולתי מקיאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה מקיאה

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    אני לא ממליצה לתת תרופה מבלי לדעת מה הסיבה לתחלואה. איננו יודעים מה גורם לחתולה להקיא ולכן לא מומלץ להתחיל לטפל ללא בדיקה על ידי וטירנר. כמו כן במידה והיא מקיאה לא ניתן לתת לה כדורים לפה מאחר והיא תקיא אותם. הקאות יכולות לנבוע מהרבה סיבות מאכילה של משהו יוצא דופן, חסימות מעיים וכל מיני בעיות באיברים פנימים. ציפרו לא בהכרח יהיה הטיפול הרצוי במקרה זה. במידה וההקאות נמשכות יש לקחת אותה לבדיקה רפואית אצל הוטרינר ואז להחליט על טיפול הולם.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להכניס כלב לבית שיש בו 2 חתולות
    לירז
    19/10/2009

    שלום
    יש לי 2 חתולות בית, אחת פרסית בת 5 והשנייה אירופאית בת שנתיים ואני שוקלת להביא הבייתה כלבלב,אז רציתי לשאול לגבי מה חשוב לדעת כשרוצים לעשות דבר שכזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב וחתולות

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    החתולים שלך כבר לא גורים אלא חתולים בוגרים. לא ניתן לדעת או לצפות מראש כיצד הם יתנהגו עם הכלבלב.יתכן והם יסתגלו עם הזמן ויתכן שלא. יתכן והן פשטו ילמדו לחיות בסביבתו ללא הרבה קשר ביניהם. ככל שהכלב גור וקטן יותר סביר שזה פחות יאיים עליהן. חשוב מאוד לדאוג להמשיך לתת לחתולות יחס ותשומת לב. לשים לב שהן אוכלות, שותות ועושות צרכים.
    קחי בחשבון שתקופת ההסתגלות עלולה לקחת זמן רב וישנם מקרים בהם החתולים לא ממש מסתגלים לנוכחות של בעל חיים חדש בבית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצאתי גורה חתולה חולה
    טל
    19/10/2009

    מצאתי גורה חולה , אתמול הבאתי אותה לוטרינר , טיפל בה עזרה ראשונה: אנטיביוטיקה ואישפוז יום מנוחה. שילמתי 200 ש"ח.
    החתולה לא הבריאה, נשימות עמוקות ומהירות, תשישות ושטן עם דם.
    אני מאוד רוצה להציל אותה אבל עלויות נוספות יכבידו עליי במצבי הכלכלי הנוכחי.
    מה עליי לעשות???
    אם היא תבריא אני אפילו מוכנה לאמץ אותה, נקשרתי אלייה.
    אשמח לקבל עצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצאתי גורה חתולה חולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה חולה

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    לצערי מהתאור שלך נשמע שהחתולה לא תבריא ללא טיפול רפואי אינטנסיבי במרפאה. יש לקחת בחשבון שהרבה פעמים מצבם של גורים עלול מאוד להחמיר ויכול לקחת זמן עד שיש שיפור. כדאי לנסות לחפש מרפאה שיכולה אולי לעשות הנחות בטיפול בחתולי רחוב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה עם פטריות
    אילת
    19/10/2009

    שלום,
    גילינו שיש לחתולה שלנו פטריות (בת החודשיים, סה"כ שוקלת 600 גרם). מצאנו וטרינרית מצוינת שנתנה לנו תרופות בעבורה. הוטרינרית המליצה מאוד מאוד בחום לנעול את החתולה בחדר למשך חודש. הדבר נראה לי נורא אך היא טוענת שאין ברירה כדי שאנחנו לא נידבק. האם זה באמת הכרחי? האם סיכויי ההידבקות שלנו גדולים? אין סכנה להתפתחות של החתולה בכך שתהיה סגורה לבדה באותו חדר קטן למשך חודש?

    תודה, אילת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה עם פטריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריות

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    פטריות עלולות בהחלט לעבור מחתולים לאנשים ולכן אולי מוטב להפריד אותה מהבית. חשוב כמובן לדאוג לנקות לה את ארגז החול ולתת לה מים ואוכל וכמובן משחקים וגירויים. עם זאת אתם עדיין יכולים להיות איתה ולשחק איתה. בחשש להדבקה ניתן לשים כפפות ובצורה זו עדיין תוכלו לשחק עמה בחדר שלה. תשתדלו כן להתייחס אליה, ללטף ולשחק על מנת שתתרגל לנוכחותכם ולקשר איתכם.
    בצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה אצל גור חתולים
    מורן
    19/10/2009

    שלום,

    יש לי גור חתולים בן 3 חודשים בערך, הוא עושה צרכים בארגז החול, אבל רוב הזמן כשהוא עושה קקי הוא יוצא משם מלוכלך בכפות הרגליים ומתחת לזנב ומלכלך לנו את כל הבית.
    ולפעמים כשאנו מנקים אותו זה נראה כאילו שיש לו טחורים.
    האם זו בעיה שעוברת עם הגיל? או שיש לקחת אותו לוטרינר לטיפול?

    מחכה לתשובה
    תודה מראש
    איריס


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה אצל גור חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור חתולים

    ד''ר סמדר טל
    24/10/2009

    האם הצואה של הגור קשה או רכה? יתכן והוא יוצא מלוכלך מאחר והצואה שלו רכה מדי. צואה רכה יכולה לנבוע מטפילי מעיים, מזון לא מתאים וכו'.
    לגבי המראה של האנוס שלו. במידה וזה נראה לכם אדום ובולט כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר. הוטרינר יוכל להעריך האם יש כאן בעיה והאם זהו משהו המצריך טיפול. אני ממליצה להביא איתכם בדיקת צואה על מנת שיהיה אפשר לשלול טפילי מעיים. במקרה ואין טפילי מעיים ניתן לנסות ולהחליף לו למזון אחר בהמלצת הוטרינר ולראות האם זה משפר את הצואה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוזלים חולים
    יוס
    19/10/2009

    לי גוזלים כבני חודש..עד אתמול הכל היה נראה בסדר אית.
    אתמול אחד מהם פשוט עם ראש מסובב כל הזמן, הוא לא נראה חולה אבל גם לא נראה כאילו הוא מסוגל לעמוד ישר, הראש שלו מוטה מטה כאילו ישן בצורה אנשוית, מנסה להניח את הראש על הרצפה. והוא מאבד שיווי משקל כך ונופל.

    מדובר בגולדיאין פינק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גוזלים חולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוזלים

    ד''ר סמדר טל
    23/10/2009

    יש להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות או לרופא וטרינר המתעסק בציפורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוני בת 9
    ליז
    19/10/2009

    הגולדנית שלנו (בוני) בת 9.
    היא כלבה גזעית עם תעודות
    בדר"כ היחום שלה (הדימום ) הינו בין בסביבות (אם לא בדיוק...) בראש השנה... ושוב תוך 5.5 חודשים. ונמשך 15 יום
    הכלבה שלנו לא מעוקרת
    השנה אנו עדיין מחכים ליחום שלה...
    שטרם הגיע... וכמו שניתן לשים לב... ראש השנה מאחורינו.
    אף פעם לא היה איחור כל כך רציני
    האם יש חשש לדאגה?
    מהי תוחלת החיים של הגולדנים הגזעיים ומתי
    הן מפסיקות עם הדימום הדו שנתי.?
    נא תשובתך המהירה
    אנחנו מאוד מודאגים
    תודה
    ליז ומאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוני בת 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייחום

    ד''ר סמדר טל
    23/10/2009

    הייחום בכלבות לא פוסק עם הגיל ולכן היא אמורה להמשיך להתייחם. מתי היה הייחום האחרון שלה?במידה והיא טרם התייחמה מומלץ לקחת אותה לבדיקה אצל הוטרינר. חשוב שהוטרינר יעריך את מצב הרחם ויבדוק אם הכל נראה תקין. בכלבה לא מעוקרת תמיד ישנו חשש מדלקות רחם, מצב העלול להיות מסכן חיים ולכן במקרים רבים מומלץ לעקר.
    בהצלחנ ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת חום
    סופי
    18/10/2009

    רציתי בבקשה לדעת איך ניתן למדוד חום בכלבים, האם המדידה רקטלית? כמו כן, מאיזה טמפרטורה ניתן לומר שזה חום שדורש טיפול, האם כמו בבני אדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדידת חום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת חום

    ד''ר סמדר טל
    23/10/2009

    בכלבים מודדים חום בצורה רקטלית. רצוי למרוח וזלין על קצה המדחום טרם ההחדרה. טמפרטורה נורמלית בכלבים היא בין 38.5 ל-39.5. מעל טמפרטורה זו זה נחשב כחום אך לא מיד מטפלים. וטרינר צריך לקבוע האם לטפל בהתאם למצבו של הכלב. אין לתת תרופות להורדת חום ללא התייעצות עם וטרינר, ישנן תרופות של אנשים העלולים להיות רעילים לכלבים.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לדרך האכלת גור
    דנית
    18/10/2009

    שלום
    יש לי גור בן 5 חודשים, שוקל כ5 ק"ג (מעורב מלטז ופינצ'ר)
    אנחנו מאכלים אותו 3 פעמים ביום והבנתי שעדיף להאכיל רק פעמיים ביום, האם זה נכון?
    ואם כן מתי עדיף להאכיל את הכלב?
    כמו כן, חשוב לי לדעת אם עדיף להשאיר לכלב אוכל בצלחת כל הזמן ושהוא יוכל כשהוא
    מרגיש צורך.
    שאלה נוספת, האם תקין להוציא את הכלב לטייל מייד אחרי שהוא מסיים לאכול? (הוא גור והוא רץ הרבה , השאלה היא אם בריא להם להשתולל ולרוץ אחרי האוכל)
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האכלת גור

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    כלב בגיל הזה ניתן להאכיל אותו 2-3 פעמים ביום. מומלץ לתת לו את המנה ולאחר כעשר דקות להרים את הצלחת שלו.
    לגבי מתי להוציא אותו לטיול- האם הוא כבר מחונך לצרכים? האם הוא בדרך כלל עושה צרכים מיד בתום האוכל או לפני? ניתן להוציא אותו לפני האוכל וכשהוא חוזר מהטיול, לאחר שהוציא הרבה אנרגיה להאכיל אותו. אופציה נוספת זה להאכיל אותו להמתין בבית כחצי שעה ואז לצאת לטייל.
    במידה והוא טרם מחונך לצרכים הטיולים צריכים להיות בתדירות גבוהה. ככל שהוא יגדל תוכלו לצאת עימו 3 פעמים ביום.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולים עם דלקת עיניים
    שרון
    17/10/2009

    שלום רב,

    יש לנו בגינה שלושה גורי חתולים אשר אימצו אותנו (כולל האמא).
    אנחנו משתדלים לתת להם לאכול ולשתות.
    ביומיים האחרונים שמנו לב שחלה לשני גורים דלקת בעיניים אשר גרמה לנפיחות קלה עם אדמומיות וגם גורמת לעפעפיים שלהם להידבק.

    רצינו לדעת מה לעשות איתם? האם ישנו גורם אשר מטפל בחתולי רחוב?

    ואם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות, האם זה לא מסוכן להתקרב אליהם? האמא קצת מתקרבת אלינו ומבקשת מזון וליטופים האם היא לא תתקוף?

    תודה רבה
    מחכים לתשובה במהרה....
    שרון ונירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולים עם דלקת עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורים עם דלקות עיניים

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    לפי התאור נשמע שהגורים סובלים מדלקת עיניים, דבר השכיח בקרב חתולים ברחוב. אם ישלכם אפשרות מאוד מומלץ לטפל בדלקת. לרוב נטיפול כולל ניקוי של ההפרשות ומריחת משחה מתאימה. אין גורם ספציפי אשר מטפל בחתולי רחוב, לעיתים יש עמותות אשר יכולות לעזור.
    לגבי תקיפה מצד האם, ראשית זה תלוי בגיל של הגורים, האם הם עצמאיים ואוכלים כבר לבד?בדרך כלל שהגורים יותר עצמאיים סביר שזה לא יפריע לאם.בייחוד אם האמא כבר רגילה אליכםואתם מאכילים אותה. אך במידה והם עדיין מאוד קטנים מגע עם הגורים עלול להרחיק את האם.
    תנסו לברר באזור מגוריכם אם יש עמותות היכולות לעזור עם הגורים. דלקות עיניים בחתולים לעיתים עלולים מאוד להחמיר ואף לגרום לאבדן ראיה ללא טיפול מתאים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבים סובלים מטחורים???
    מיטל
    17/10/2009

    שלום רב,
    לפני כשבוע החלפנו לכלב את סוג האוכל , עקב אלרגיה.
    במשך כמה ימים הוא סבל מעצירות ואז , כשסוף סוף עשה מה שעשה, היה נראה כאילו יש טיפת דם בצואה (הוא התאמץ לא מעט).
    מאז- כבר כמה ימים אני שמה לב שפי הטבעת שלו מעט אדמומי, וכשהוא מטיל צואה ממש רואים שאדום שם מבפנים.
    יתכן שזה תמיד היה כך או שבאמת מדובר בטחורים/דלקת של האזור?? אם הכלב כבר לא סובל מעצירות, זה יכול לחלוף מעצמו? ואם לא- האם הטיפול הוא מריחת משחות כמו בבני אדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבים סובלים מטחורים???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    האם עדיין יש דם בצואה?האם פרט לכך הכלבמרגיש טוב?
    אינני יודעת לומר אם המצב תמיד היה כך או שמדובר על משהו חדש. אך במידה ונראה שהאזור אדמומי או שהכלב מתקשה במתן צואה כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר. הוטרינר יוכל לבדוק אם נראה שמדובר על דלקת או שישנו שםגירוי המפריע לכלב ולתת טיפול בהתאם. אני לא ממליצה למרוח משחות של אנשים באזור ללא התייעצות עם וטרינר מאחר ולא כל תרופה של אנשים מתאימה גם לכלבים.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה בקשר ללטאה שאני מגדל
    גל
    16/10/2009

    שלום רב,
    היום אחי הקטן מצא לטאה מסוג לטאה זריזה / Lacerta laevis והביא אותה הביתה, שם אותה באקווריום יפה, אבנים וקצת מים.
    השאלה שלי היא במה אני מאכיל את הלטאה?
    באתר אחד היה כתוב שהיא אוכלת חרקים, רציתי לשאול אם אפשר להאכיל אותה במשהו מן הצומח, או אם יש סוג של מזון שאוכל לקנות בשבילה בחנות חיות.
    העלתי תמונה של לטאה דומה רק קצת יותר גדולה.
    תודה מראש, גל


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטאה

    ד''ר קרן פרץ
    23/10/2009

    אני מליצה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום