נאנסתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נאנסתי
    ללא
    12/09/2011

    בשיחה על עיסוקו רציתי לדעת פרטים והאם מבצע עבודות מסויימות
    לאור העובדה שאני זקוקה לאיש מקצוע בנידון והבהרתו שאין בעיה
    ומסרלי את הפלפון שלו להתקשרות לא ריתי כל רע שהכרות בצ'ט כמו בחיים
    יכולה למנוע ביצע עבודה
    צחקתי שהוא עוד מרווי מהעיסקה.
    טוב ניפרדנו בזה שאני מתקשרת אליו בבוקר משהוא כזה
    או שזה כבר היה בהמשך
    מהטראומה הרגעים הלא חשובים הללו נעלמו לי כי זה באמת אינ חשוב.
    בקיצור התקשרתי לבעל מקצוע שהיה ניהב לבוא לראות ולבצע את העבודה
    ואכן הוא בעל עסק ובעל מקצוע ומפורסם בדפי זהב ומומחה דור שלישי בתחומו
    זה ביררתי אחרי שהתחלתי לחפש אחרי.
    האדם הודיע שיגיע לביתי בסביבות או 9 בבוקר או 9.30
    שעה סבירה לבעל מקצוע ללא כל חשד מצידי
    והוא עוד הוזהר אם יש לו איזה רעיונות עקב ההכרות הוירטואלית בצ'ט שלא יגיע
    הוא התחייב שהוא רציני ביותר ואין לו כל כוונות
    ואני חזרתי והזהרתי אותו שוב ושוב
    וציינתי שהעבודה תמורת תשלום שלא יהיו לו כל רעיונות
    הוא התחייב שבואו רק למטרות בדיקה ושיביא איתו מטר למדוד את מה שליו לעשות
    (והוא אכן הביא מטר)
    ציינתי מספר פעמים שאם יש לו רעיונות אחרי שלא יגיע ואי מנתקת כי למרות הכול חששתי
    אבל בגילי המופלג (אני די בוגרת אבל נאה למראה) לא חששתי והאדם התחייב והבטיח שהוא רציני ובעל מקצוע מיומן שעוד עודה לו על עבודתו!
    מסרתי לו את מספר הטלפון שלי שיתקשר כשיהיה בדרך
    ציינתי באיזו עיר אני גרה הוא גר בעיר ליד.
    כהיה בדרכו התקשר קיבל את כתובתי והופיע בביתי.
    גב גבוהה יחסית אלי ובריא במבנה גופו זה חשוב להמשך.
    בבואו אחרי הברכות והחיוכים הראתי לו במה מדובר , ניכנס למטבח ראה מה העבודה שם
    ההמשך היה בחדר האמבטיה גם שם ראה ואמר שיראה קודם ואז ימדוד וירשום.
    ואז המשכנו לחדר הנוחיות מאחר ואי אפשר להיכנס יחד המתנתי מחץ הוא בדק
    ליד חדר הנוחיות ישנו חדר השינה
    ו שיוכל לצאת אני המתנתי בפתח
    ,כמובן הייתי לבושה וכל התיחסותי הייתה רצינית וגם שלו.
    הוא יצא מחדר הנוחיות אחרי שראה מה יש לעשות שם
    המשך ב3

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נאנסתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאנסתי המשך חלק 3

    ללא
    12/09/2011

    חלק 3 כתבתי ונימחק אז אקצר כי אני עייפה נורא וחשה ברע.

    הוא יצא מהנוחיות ותפס אותי בכוח כשהא אומר את כל כך יפה את כל כך יפה
    עניתי טוב כעת תעזוב אותי בבקשה-
    זה היה כמו לדבר לרוח הנל בריא חזק גבוהה תפס אותי בל כוחו הטיל אותי על המיטה כשאוחז בידי בידו האחחת ולוחץעלי בידו השניה משך את מכנסי מעליאת תחתוני ואני מנסה להשתחרר ומתחננת עזוב אותי כשאני חוששתלחיי כי איני מכירה את האדם
    ולרגע לא העלתי בדעתי אונס או כל מעשה כזה-ומאחר והשיחה החלה בצ'ט
    הרי הבהרתי שביררתי אם יש לו כוונות אחרות חוץ מביצוע עבודה אז שלום והוא הבהיר שהא בעל מקצוע רציני ביותר-וכך הוא מפורסם בספרי טלפון ובאינטרנט ומעיד בסרטון על עצמו. ולא חששתי לרגע שבגילי יקרה לי אסון שכזה.(אני מספרת וכל קרבי מתהפכים יש לי כאב איום בכל אזור הבטן ורום הבטן ובצדדים כאילו אני עומדת להיתפוצץ-מצד אחד חייבים להמשיך ושאיש לא ידע ומצד שני אני ממוטטת אם כאבי ראש מחרידים שלא היו לי מעולם
    לחץ בכל אזור הלב ולילות וימים מסוייטים)בקיצור האיש חזק כשור הפשיל את מכנסיו ואנס אותי כשאני צועקת שיפסיק שירפה שיעזוב שואלת למה והוא מחזיק אותי בכוח אימים
    ורק חוזר את יפה את יפה ואני עונה בסד אבל למה לאנוס וצועקת שתדביר אותי עוד אם
    משהוא תפסיק והוא זה בסדר זה בסדר
    ואנ צועקת אין לך אצעי מניעה והוא בחוצפתו עונה יש לך? וממשיך אוני מתחננת שיסיק והוא בשלו הפך אותי חזור הפוך ואוחז בי בכוח ואני בין פחד מוות ממנו כי איני יודעת מי האיש אולי רוצח ואיש לא יודע שהוא בביתי ולא ילדי ועדיף שאשתוק מחשש לחיי
    ומצד שני אני מתנועעת כדי להישתחרר מאחיזתו ודבר לא עוזר הוא בעל כוח עצום מהדק אותי שלא אשתחרר ואני ועקת רק אל תיגמור בפנים מהפחד של מחלת מין
    ולפחות את זה הוא קיים למרות שאין לי מושג באיזה שלב הוציא את כלי זיינו וגמרלי על הגב
    וניגב א זה אם מפית שכנראה לקח אותה איתו לא להשאיר זכר לזרע וזה מעיד שאיני היחידה
    והוא בעל ניסיון באינוס .הלך לרחוץ ילידו אני קמתי הלכתי אחריו ואני שואלת למה הידבקת אותי באיזו מחלה ואוא לא אל תדאגי וכשאני שואלת למה ב את לבצע אונס או עבודה
    והוא זה בסר זה סדרלא קרה כלום ואני על סף עלפון והוא ממהר יש לופגישה בעבודה
    ואני עוד רגע מתעלפת ביקשתי שיחזיק אותי הוא חיבק אותי כשהא כולו לחוץ לברוח
    ביקשתי ממנו בדיקות והוא אל תדאגי אני אתקשר אליך אחרי כן.
    אחרי חצי יום או למוחורת איני זיכרת מאחר והתעלפתי על המיטה כנראה נירדמתי
    אני גם סוכתית והדופק שלי כמעט הוציאלי אתהלב מהמקום ולקיתי בכאב ראש נחריד
    העיר אותי טלפון הוא היה על הקו שואל משהוא ואם נהנתי נידמה לי ושבפעם הבאה אמצוץ לו וסגר!

    הייתי בהלם לא היה לי למי לפנות לא לעזרה ומבוהלת עד היום
    המקרה היה לפני כחודש חזרתי למיטה והבכי ליוה אוי כמעט כל החודש.
    לא עבר יום וטלפון על הקו איזה גבר מבהיר לי שקיבל את הטלפון מהאנס
    חלק4

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו