נאנסתי 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נאנסתי 5
    ללא
    12/09/2011

    מקווה שדברי ברורים למרות שהתהפך הסדר
    מה אני מבקשת זה עזרה
    עצה מה ואיך עשים למי פונים
    לא רק עקב הטראומה שאינה מרפה
    גם כי חייבים לעצור את האנס ואת חברו שלבטח חוגגים על נשים תמימות
    שחוששות להיחשף.
    יתכן והוא נגוע באיזו מחלה ומדביק נשים
    מקווה שהכול יהיה אלי תקין
    אבל החשש והפחד הורגים אותי.
    האם יש אפשרות לעצור אחד כזה ולבצע לו בדיקות בכפיה?

    אודה לכם על כל עזרה אפשרית.

    והאם נישה איזה מחקר כמה זמן לוקח עד שהמיקה מפסיק להדהד ללא הרף בראש
    וללחוץ על כל מערכות הגוף? מצב הגורם לי ללא הרף לפרצי בכי
    וקשה לי להסביר לאנשים למה פתאום אני בוכה
    זה קורה מעצמו ללא שליטה .

    אשמח להעביר אם יש צורך למישהוא מהימן את פרטי האנס וחברו
    על מנת שיחסמו אותם מגלישה. מסתבר שהוא גולש מהפלפון וכמותו יש רבים
    ונישאלת שאלה האם כל פרטי השיחה מתועדים ושמורים בוואלה בצ'ט
    כך ניתן יהיה להוכיח הכול..
    ומסתבר שאונסים לא רק בנות 15 אלא גם בנות 60!

    מודה מראש ואשמח לבהרות כאן
    צרפתי את המייל שלי אז ניכתב כאן שהוא לא חוקי זה לא ברור לי
    איך מערכת מחליטה שמייל פעיל לא חוקי???אז לא צירפתי ואשמח לתשובתכם ועזרתכם כאן.
    בתודה מראש ובברכה
    נאנסת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נאנסתי 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאנסתי 5 - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    12/09/2011

    שלום לך נאנסת 5. אני קוראת את דבריך וגם בין השורות ומבינה את ההלם, הבלבול והקושי שבו את נתונה. כיון שאת יודעת בדיוק מי האדם הרי שניתן להגיש תלונה במשטרה, אולם אני ממליצה לך לפנות לקו החרום 1202, שם הן מנוסות ,לצערינו, בלווי נשים שעברו חוויות דומות לשלך והן תוכלנה לשמש לך גם אוזן קשבת וגם לתת עזרה ויעוץ. לגבי המחלות שאת חוששת מהן, לכי כמובן את להיבדק בעצמך כדי שלפחות תוכלי להירגע. התגובות שלך הן בהלימה לחוויה שעברת ולכן כדאי מאוד להתקשר לקו החרום, שם יוכלו לסייע לך הכי טוב. בהצלחה צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנאנסת

    ללא
    12/09/2011

    תודה מעומק הלב לך צביה!
    אפנה לקו ואנסה להעזר בהם
    ולגבי המחלות רצתי כבר להיבדק בהכול
    הרופא לא הבין מה נפל עלי
    אבל חייבים א עדיי אין חוק
    לחוקק המחייב במיידי אחד כזה שיודעים מיהוא
    מצאתי את פרטיו לפי איזה שם שנתן
    ומאחר וצילם עצמו לעסק זה היה בינגו.
    במקום לסייע אחרי מה שעולל ממשיך בעצם להתעלל
    הרי אי אפשר להחזיר גלגל לאחור אבל למנוע סבל פחד מחלות אפשר
    אבל הוא מזלזל בטוח שלא יגעו בו כנראה
    מקווה אני שיטפלו בו כמו שמגיע לו ורק צריך להזהיר נשים
    ממש לכאלו לא להאמין(לא שאם ניגשים לעסק ומזמינים
    הם אחרת לעיתים מתנהגים מסתבר שאישה כשמזמינה בעל מלאכה
    חייבת ליווי לעצמה בביתה שלה!I
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנאנסת - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    14/09/2011

    שלום לך. שמחה שעזרתי במשהוא. תפני לקו בהקדם ותזכי לעזרה שאת שקוקה לה. צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אונס

    דני
    14/09/2011

    שלום רב לך,אני מצטער אם אהיה קצת בוטה אבל זה ממש לא לעניין שאת לא פונה למשטרה מיד,יש לך את כל הפרטים של האנס ואת נותנת לו להמשיך להסתובב ולעולל לנשים נוספות את מה שעולל לך,לא מבין אותך,את נראת אישה בוגרת בנפשה ולא איזו ילדה קטנה שחוששת לספר מפני מה יגידו כולם.תצילי נשים אחרות מהר לפני שיהיה מאוחר.האנס יקבל לפחות 10 שנים בפנים מה גם שייתכן ובעקבות תלונתך ייחשפו מקרים נוספים והוא יימצא את עצמו גם 20 שנה בפנים.כאחד שהיה נשוי לאישה שעברה התעללות מינית מגיל 9 אני יודע בדיוק מה עובר עלייך וזה מכעיס שאת לא אוזרת אומץ ומתלוננת.רוב רובם של הנאנסות הם כתוצאה ממעשים של קרובי משפחה והבעייתיות והבושה שבעניין מונעת הגשת תלונה במשטרה.אצלך באופן יחסי זה יותר קל עד כמה שזה נשמע הזוי.בבקשה ממך אזרי אומץ,לא היית רוצה שאיזו ילדה חס וחלילה תעבור את מה שעברת.להוציא מהרחובות אחד כזה כמה שיותר מהר זו לא רק מיצווה אלא גם חובה!!! את תיראי שפועל יוצא מזה שתתלונני את גם תרגישי עם עצמך הרבה יותר טוב.שיהיה לך את כל הטוב שבעולם,עצוב מאוד לקרוא איך נשים נופלות טרף קל לחולי נפש כאלו.תעשי מעשה אמיץ ונועז את חייבת את זה גם לעצמך וגם לילדות הפוטנציאליות לעבור מה שעברת..בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אונס - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    14/09/2011

    דני שלום. אני שומעת את נהמת לבך ואת הכעס, אולם יש דברים שצריך לקחת בחשבון לפני הכעס. הקורבן איננה אשמה ולא תמיד אחרי טראומה כזו יש כוח להתלונן ולהגיב. הגשת תלונה אינה פשוטה וגם ההליך אחריו לא קל רגשית כיון שהוא מחזיר לחוית האונס ותמיד לתוקפים יש עורכי דין שאינם מקלים את המצב. מאוד חשוב שאישה שמגישה תלונה קודם כל תתחזק ותהיה מוכנה רגשית לכך ושתהיה מלווה בתמיכה בתוך התהליך. מי שאיננה חולקת את הסוד הנורא עקב בושה, היא גם מאוד בודדה ומתמודדת עם הרבה דברים לבדה כך שאיננה יכולה להתמודד עם הגשת תלונה במקביל. לא בכל אחת טמון הכוח בשעת מצוקה לחשוב גם על אחרות והיא בעיקר נזקקת לשיקום כוחה היא. הגם שאני יכולה להבין את כעסך, הוא גם נובע כנראה מידיעה קרובה שלך על קשייה של אשתך, זה לא במקום להוציא את התסכול שלך עליה. הייתי שמחה לו יכולת לתמוך בה בדבריך שתפנה לסיוע ועזרה ובעקבותם תוכל אולי גם להגיש תלונה נגדו ולעצור אותו מלתקוף אחרות. צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאנסתי 5 - תגובה

    ד''ר שיר דפנה-תקוע
    15/09/2011

    שלום לך יקרה
    מעבר לחלק החוקי, משטרה, ועוד, אני דואגת לך, כרגע את צריכה לדאוג להחזיר את שלמות הגוף והנפש לעצמך ולכן אל תהססי לבקש עזרה ממרכז סיוע או מרכזים לטיפול בנפגעות אונס ופגיעה מינית , חבל שתסבלי עם קושי ומחשבות מהדהדות. יתכן ותתגברי בעצמך אבל למה להשאר עם הכאב לבד , בעוד אנחנו יודעים שהתערבות מקצועית בקרב אנשי מקצוע או מרכזי סיוע מפחיתים את קושי ההתמודדות ועוזרים למנגנוני החוסן
    אנא דאגי לעצמך וקבלי סיוע או טיפול 1202 מקום טוב להתחיל איתו
    שיר
    בבקשה עדכני אותנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיוע בראש ובראשונה לעצמך

    ד''ר שיר דפנה-תקוע
    15/09/2011

    שלום לך יקרה
    מעבר לחלק החוקי, משטרה, ועוד, אני דואגת לך, כרגע את צריכה לדאוג להחזיר את שלמות הגוף והנפש לעצמך ולכן אל תהססי לבקש עזרה ממרכז סיוע או מרכזים לטיפול בנפגעות אונס ופגיעה מינית , חבל שתסבלי עם קושי ומחשבות מהדהדות. יתכן ותתגברי בעצמך אבל למה להשאר עם הכאב לבד , בעוד אנחנו יודעים שהתערבות מקצועית בקרב אנשי מקצוע או מרכזי סיוע מפחיתים את קושי ההתמודדות ועוזרים למנגנוני החוסן
    אנא דאגי לעצמך וקבלי סיוע או טיפול 1202 מקום טוב להתחיל איתו
    שיר
    בבקשה עדכני אותנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנאנסת

    נאנסת גם
    07/10/2011

    יקירתי
    אל תהססי לפנות למרכז סיוע לתקיפה אני הייתי בת 14 שעברתי תקיפה אלימה מאוד
    שתקתי במשך יותר מ0- 30 שנה יותר מדי זמן אנא פני למרכז סיוע באזורך
    וזכרי אינך לבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנאנסת - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    08/10/2011

    תודה לך שאת מגיבה ומיעצת מחויתך האישית. מנסיוני התגובות של בעלי התנסות דומה אחת לשניה הן התמיכה הכי חשובה שיש. גמר חתימה טובה לכולנו צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לצביה

    נאנסת גם
    08/10/2011

    תודה לך על מילותייך לכן לכל אחת ואחת אומרת אסור לשתוק חייבים לומר ולהתלונן נגד אלו שרמסו לנו את כבודנו ואת הנפש שלנו הרגו

    גמר חתימה טובה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לצביה - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    09/10/2011

    שלום לך שוב. אני מסכימה שלרבות מהנפגעות תלונה ומאבק עוזרים בתהליך ההחלמה, אבל כיון שאנחנו נשים שונות, יש כאלה שזה דוקא מרע את מצבן ויכולות להחלים גם ללא תלונה. חשובה התמיכה והעידוד של נפגעות אחרות, אך לגבי פתרון והדרך להחלמה יש להשאיר לכל אחת את החלטותיה ולכבד אותה עליהן. אני מתרשמת מתגובתך שאת עדין מאוד פגועה? אולי שווה טיפול כדי לעזור לך להחלים וסליחה אם אני טועה בפרשנות שלי. יום טוב צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור תגובה לצביה

    נאנסת גם
    09/10/2011

    אני למודת ניסיון בגלל שתיקתי משלמת עדיין את המחיר וכן עדיין פגועה בעבר הייתי בטיפול וכן לצערי כמו בכל דבר יש מחיר אני מאוכזבת מהמרכז לתקיפה באזורי ולצערי מתמודדת גם עם המחשבה שמי שעומד מאחורי המעשה לא רק שהוא עו"ד אלא גם ממש סמוך אליי ולי אין כוח לעבור דירות בגללו לכן אני בכל הזדמנות מציעה לא לשתוק נכון זה קשה מאוד אבל אסור לאפשר להם לצאת עם "פרס" על מעשיהם הנבזי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור תגובה לצביה - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    11/10/2011

    מאוד מבינה ללבך ואת תגובתך. שום פרס לא מגיע לאדם פוגע. מקוה שהזמן יטיב אתך, אולי טיפול ממרחק של זמן גם שעשוי להקל במשהוא. צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו