מבטים מטרידים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבטים מטרידים
    מיה
    17/09/2011

    אתמול ישבתי לפגישה עם מנהל בית הספר (אני מורה חדשה). תוך כדי שיחה אני שמה לב שהוא שולח מבטים מאוד ישירים לחזה שלי ומטה ושוב למעלה. מה עלי לשעות? אני מרגישה נורא עם האירוע הזה - אין תיאבון, אין שמחה, רק מחשבות על מה שהיה. איך אמשיך חעבוד בבית הספר הזה?

    מחכה לתגובתכם.

    תודה,

    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבטים מטרידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבטים מטרידים - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    18/09/2011

    מיה שלום. אני אשאל מאוד בזהירות, האם את מרגישה שאת יכולה לאמר לו, שיש משהוא במבטיו שלא נעים לך ובכך לסיים את הפרשה? זו הדרך הכי ישירה, נקיה ושגם אני מניחה תשאיר אותך עם הרגשה טובה. חשוב להזכיר, זה שאת הרגשת לא נוח לא אומר שהוא התכוון לתת לך להרגיש לא נוח ולכן לפעמים הערה קטנה פשוט פותרת את הענין. במידה וזה לא כל כך פשוט לך, האם יש מורה נוספת שאת מרגישה נוח או קרוב אליה לשתף אותה ולשמוע ממנה על המנהל כיון שאת חדשה, ואם זו רק חויה שלך או שאחרות כבר למדו איך להתמודד עם זה, תשמעי ממנה. אם זה רק שלך, הרי שחשוב שתנסי להבין למה את מרגישה ככה ואיך או מה יעזור לך להרגיש נוח מולו, אבל מתוך הנחה שזו לא רק חויה שלך חשוב גם כן שתסגלי לעצמך דרך להרגיש נוח. (אני מניחה שעזיבת בית ספר כרגע היא לא אופציה) אני נזהרת באמירתי אבל מתגובתך ניתן להבין שזו לא הטרדה ראשונה שלך? בכל מקרה חשוב לשתף דמויות קרובות משמעותיות בחייך ולא להישאר לבד עם התחושות הלול ואולי לשקול גם פניה לעזרה מקצועית. שנה טובה צביה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו