סליחה וגילוי עריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סליחה וגילוי עריות
    דפנה
    21/01/2008

    שמי דפנה ואני עובדת סוציאלית ודוקטורנטית בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה. אני עורכת מחקר בנושא:"חווית הסליחה בקרב נשים נפגעות גילוי עריות".

    מנחי המחקר שלי הם פרופ' צבי איזיקוביץ ופרופ' רחל לב-ויזל. מטרת המחקר היא לבדוק את האופן בו נשים נפגעות גילוי עריות חוות סליחה על פגיעה שבוצעה בהן כאשר היו ילדות.

    ההשתתפות במחקר מיועדת לנשים בנות 20 ומעלה שנפגעו מגילוי עריות מידי קרוב משפחה בוגר (לא אח) ודוברות עברית כשפת אם.

    חשוב לציין שסליחה לפוגע היא לא תנאי להשתתפות במחקר! אני מעוניינת לראיין נשים שחשות שסלחו וגם נשים שבחוויה שלהן לא סלחו לפוגע.

    למשתתפות מובטחת אנונימיות מלאה. נשים המעוניינות להתראיין למחקר (או לקבל פרטים נוספים) מוזמנות לפנות לדפנה בטלפון או במייל:
    0525-493178 [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סליחה וגילוי עריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה ממי?

    מימי
    20/10/2009

    גם אני עובדת סוציאלית. וגם נפגעת גילוי עריות. ולא ברור לי מה את מבקשת. אין לי שום חוויה של סליחה ומעולם לא חשבתי על כזו. אולי הסליחה היחידה היא לי על האשמה והבושה על הקשיים בזוגיות והכאבים בהורות שהם תוצרי הפגיעה הקשה. יש לי בעיה קשה עם שאלת המחקר שלך כי נראה שהיא מגדירה מציאות של סליחה לפוגע כחלק מתהליך החלמה. וזה נראה לי בעייתי מאוד להציג מה שעלול להתפרש כאקסיומה למי שכל כך פגועה ועסוקה בשיקום האישיות שהתגבשה סביב הפגיעה. הייתי רוצה להציע - שאלת מחקר אחרת בנוגע לסליחה מעצמי.
    מימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו