איך אני יודעת אם היא עברה הטרדה???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אני יודעת אם היא עברה הטרדה???
    מוריה
    25/09/2011

    היי!
    אני בת 14. יש לי חברה טובה שבימים האחרונים נורא מתכנסת בעצמה, לא כל כך מדברת, נראית עצובה. היא ממש לא ככה בדרך כלל אז נראה לי שעובר עליה משו... אני חושדת שבן מבוגר (בן 17) שהסתובבנו אתו בזמן האחרון הטריד אותה או משהו כזה. היינו ידידות שלו אבל התרחקנו ממנו לאחרונה כי הוא התחיל לחבק אותנו כאילו בצחוק אבל זה היה לא נעים... לא ראינו אותו לאחרונה, אבל שלשום כשחברה שלי לא היתה בחדר היא קיבלה סמס ובטעות הסתכלתי בטלפון וראיתי שזה ממנו. לא ראיתי מה היה בסמס רק ראיתי שהוא כתב אותו. אני רוצה לשאול אותה אם זה מה שקרה ולא ממש יודעת איך להגיד את זה...תעזרו לי בבקשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני יודעת אם היא עברה הטרדה??? - תגובה

    ד''ר שיר דפנה-תקוע
    25/09/2011

    שלום מוריה
    כל הכבוד על העירנות והרגישות לחברה שלך
    תשאלי, פשוט ונקי כמו שתי חברות טובות (כמו שזה נראה שאתן) את יכולה להקדים ולומר שאת מרגישה שהיא לא נראית כמו תמיד , או שהיא טרודה או עצובה ואת דואגת לה ותשמחי לשמוע ממנה . אם היא תגיד ששום דבר, פשוט תאמרי לה שתמיד תעזרי לה ובכל מצב ושאת שם עבורה גם אם תרצה בהמשך לספר לך ולא עכשיו.
    בהצלחה
    שיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו