מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אובייקט מיניA13/10/2011
כשכבר אומר לי את המשפט "אצלי הכל קופץ" ומפשיט אותך בעיניים,זו מחמאה או עלבון? כי אני לא מרגישה טוב עם זה..
וכשגבר עושה לך סימנים של ליקוקים עם הלשון ואומר כשאני לא שומעת "אני עוד אתקע אותה" מה זה אמור להיות?
וכשגבר שלא ממש מכיר אותך אומר לך "בא לי לרקוד איתך ריקוד סוער" ומצביע לך על התחתונים וכשאת נבהלת מזה הוא עונה לך "אפשר לחשוב פעם ראשונה את מתפשטת לפני מישהו"
יש לציין שזה שלושה גברים שונים..אבל האמירות האלה לא נעימות לי..אני מבינה שגברים חרמנים ואני מושכת אותם אבל יש גבול!
היצר שלהם חזק בהרבה משל נשים כנראה..וזה כבר ניהיה מפחיד להסתובב לבד ברחובות..מה אני אמורה לעשות? לכער את היופי שלי כדי שלא יטרידו אותי?
אשמח לעצה,
המון תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אובייקט מיני - תגובה
ד''ר שיר דפנה-תקוע13/10/2011שלום לך
אין שום סיבה בעולם שבגלל חוסר גבולות של אנשים אחרים תכערי את יופייך. מה שנאמר נשמע כמו הטרדה, רק שלהטרדה מינית יש גם משמעות של סמכות
ללא קשר לחוסר הגבולות של הגברים הללו שפרצו מילולי, יתכן ואת זקוקה לסיוע של איש מקצוע שיעזור לך ללמוד להציב גבולות עבור האחרים
שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
A13/10/2011יש כאן משמעות של סמכות..זה היה במקום עבודה שעזבתי ורק עכשיו אני כותבת על זה פה בפורום..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל - תגובה
ד''ר שיר דפנה-תקוע13/10/2011אם זה עניין של סמכות לדעתי כדאי להתקשר ל 1202 מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית ולהתייעץ עם כל הפרטים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
A13/10/2011יש לי מידי פעם דיכאונות בגלל כל זה...הרגשתי שהם מדברים אלי בזלזול..וזה לא אחד או שניים,כל פעם מישהו אחר...ממש סבלתי מזה פעם אחת היה אחד שתפס לי כזה את היד והסתכל לי על החזה ואז עזב אותי...סיפרתי את זה אחר כך לאמא שלי,היא גם חושבת שזו הטרדה מינית ושאני יכולה להתלונן עליהם.. (אין קשר בינהם,הם לא חברים או משהו,פשוט עבדתי במקום עבודה שמחובתי לעבוד עם ציבור..זה שיווק של משהו..וכל פעם "זכיתי" להערות ממישהו אחר,בהתחלה זה החמיא-אחר כך כבר לא. אני לא התלבשתי חשוף או משהו,אני פשוט בחורה יפה שנראת טוב וכנראה זו סיבה מספיק טובה בשבילהם כדי להטריד אותי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו - תגובה
צביה כפיר M.S.W14/10/2011שלום לך A. כשאני קוראת את כל ההתכתבות שלך עם שיר, נראה לי שאת מנסה לשאול או לאמר דברים נוספים עליך, שאולי קשורים ואולי לא להטרדה על ידי גברים. אני ממליצה לך לשקול הליכה לטיפול, אולי תוכלי שם לקבל תשובה ומענה לדברים שמציקים לך ולרכוש דרכי התמודדות שישרתו אותך. צביה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום צביה כפיר
A15/10/2011אני מאוד מסכימה איתך,רק שכחת ששיחות עם פסיכולוג\ית עולות המון כסף!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום צביה כפיר - תגובה
צביה כפיר M.S.W18/10/2011נכון, אבל בגוף ששיר אוני עובדות בו ניתן לקבל טיפול במחירים נמוכים ממחירי השוק, מחיר מינימום הוא 180 שקל, אז אולי שווה לך לפנות לשם, מרכז יעוץ לאישה, יש סניף ברמת גן וסניף בירושלים, אינני יודעת מאיזה אזור את בארץ. גם דרך קופות החולים ניתן לקבל טיפול במחיר נמוך לתקופה מסויימת. שווה בדיקה. בהצלחה צביה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

