מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצה פרקטיתרוני09/05/2012
שלום
התחלתי עבודה חדשה לפני חודש . ואני עומדת בסיטואציה לא נעימה מול אחד הבכירים בארגון . (אני עובדת עם הצוות שלו לא איתו באופן ישיר) .
האיש לא רומז לי דבר , מדבר איתי על ענייני עבודה בלבד ולא שולח רמזים או מבטים מיניים.
יחד עם זאת, ברגע שאנחנו נפגשים הוא הוא אומר לי תני לי חיבוק ונותן לי נשיקה בלחי .
אין זו התנהגות מקובלת בארגון ובטח לא אצלי.
כביכול אין אופי מיני בהתנהגות זו אבל זה גורם לי לתחושה מאוד לא נעימה. ויתרה מכך אני לא יודעת לאן זה מוביל .
אני משתפת פעולה מתוך מבוכה ותחושת אי נוחות גדולה - אני לא רוצה להיות בוטה מחד מצד שני אני לא רוצה שיחשוב שזה לגיטימי.היום הוא גם אמר לי "אל תתביישי-" כך שהמסר שלי ברור .
אני חייבת לשים לזה סוף!
אני מחפשת דרך אלגנטית לצאת מכל הסיטואציה הזו להעביר לו את המסר בצורה פחות פורמאלית . מדובר באדם בעל אגו מאוד גדול שעובד 30 שנה בחברה .
מה המלצתכם ?
תודה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצה פרקטית - תגובה
צביה כפיר M.S.W10/05/2012רוני שלום.
לא מספיק ברור מדבריך מה כבר עשית כדי להפסיק את זה וגם עד כמה הוא מתנהג גם עם נשים אחרות בדרך הזו. אינני רוצה להצדיק את התנהגותו אולם אם היא ההתנהגות הנורמטיבית שלו, אולי הוא אינו ער למבוכה שהוא גורם. מענין איך אחרות מגיבות לו.
בכל מקרה בקשת עצה פרקטית, ואינני מכירה אחרת מאשר לאמר את הדברים ישירות.
קחי אחריות על עצמך ואמרי שמגע גופני הוא קשה לך, זר לך לא התנהגות יומיומית עבורך ולכן את מבקשת להפסיק את הבקשה שלו ממך. דברי על אי הנוחיות שלך, אל תאשימי או תשימי משהוא עליו , כך יותר נוח יהיה לו לקבל את הבקשה.
מספיק שלא נוח לך עם הבקשה שלו, גם אם אינך קולטת ממנה רמזים מיניים, זכותך המלאה לא להיענות.
בהצלחה צביה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה פרקטית
רוני15/05/2012המון תודה אכן עצה נבונה...
ואין לי מושג מה קורה עם נשים אחרות
עובדה שהוא עשה את זהב רק שאני והוא לבד. כשאני פוגשת אותו בין רבים זה שלום שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה פרקטית - תגובה
צביה כפיר M.S.W16/05/2012שלום רוני. שמחתי שיכולתי לעזור. צביה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי רוני
דנה13/09/2012נדמה לי שהוא מטריד אותך מינית.
הגעתי למסקנה זאת בגלל מספר דברים שכתבת:
א. הוא מבקש ממך לחבק ולנשק אותו.
ב. בניגוד לרצונך, את נאלצת לעשות זאת. תחושת אי נוחות היא חלק אינטגרלי מהחוק.
ג. הוא מבקש זאת ממך כאשר אתם לבד.
את חייבת לשים לזה קץ בדרך כלשהי. כדאי לך לשתף אדם הקרוב אלייך ואולי ליצור קשר עם האדם שאמור לפקח על נושאים מהסוג הזה, במקום העבודה שלך.
חשוב לי לגרום לך להבין שאת לא צריכה להרגיש רע עם זה שאת לא רוצה לגעת בו- זו זכותך, זה הגוף שלך וחייך שלך ולאף אחד ואני חוזרת על האף אחד- אין שום זכות להגיד לך מה לעשות עם עצמך! שמרי על גופך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי רוני - תגובה
צביה כפיר M.S.W13/09/2012תודה לך שאת מגיבה, גם אם עבר זמן ארוך מאז הפניה שאליה התייחסת.
שתהיה שנה טובה לכולם צביה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

