מצב מבלבל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב מבלבל
    בעילום שם
    19/09/2012

    אני גבר. אני הולך לפסיכולוגית. סיפרתי לה שאני מאוהב בה, ושלפעמים יש לי מחשבות ארוטיות עליה. היא ידעה מה לעשות עם זה, ודיברנו על זה. אפשר לומר שזה אפילו עזר לטיפול.
    אני מוצא את עצמי מבולבל. אם הייתי אומר לאישה אחרת, שאינה הפסיכולוגית, שיש לי מחשבות ארוטיות עליה - זה היה נחשב להטרדה. בצדק. אז למה בעצם מותר לומר זאת לפסיכולוגית?. הרי גם היא אישה, ואני גבר, ולכאורה זה מצב של הטרדה?.
    אציין שהפסיכולוגית אמרה שמשיכה של מטופל למטפלת, כמו שקרה לי, היא דבר נפוץ ומוכר בפסיכולוגיה. אולי אפילו צפוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב מבלבל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב מבלבל - תגובה

    עו``ד דורון ויינרייך
    19/09/2012

    שלום לך
    אמירה מצידך לפיה יש לך מחשבות אירוטיות ביחס למישהי שאינה כפופה למרותך, אינה הטרדה מינית והינה לגיטימית כל עוד מי שהאמירה מופנית אליה, אינה מראה לך שאיננה מעוניינת באמירה הזו. ברגע שמדובר באמירות חוזרות ונשנות למישהו שהביעה את אי הסכמתה לאמירות האלו, האמירה עשויה להפוך להטרדה מינית.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב מבלבל - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    19/09/2012

    שלום אני.
    אני מאוד שמחה בשבילך שהרגשת מספיק בטוח בקשר שלך עם הפסיכולוגית לפתוח את אהבתך אליה, זה מעיד על קשר טוב ונכון.
    הטיפול בעיקרו נועד לתקן חויות רגשיות, מחשבות שאינן מקדמות אותנו, לנקות רעשים של חברה ותרבות שבהם גדלנו ואינם מתאימים לנו בחיים ולעזור למטופל/ת למצוא את קולו הפנימי האמיתי ולפעול בחייו על פיו.
    מסגרת הטיפול היא מקום בטוח, בו מתקיים קשר בין 2 אנשים, המטופל/ת אמורים להביא את כל מה שמתעורר בהם ולבדוק את זה, ביחס לחייו בעבר ובהווה. אי אפשר להתעלם מהקשר שנוצר בין מטל/ת למטופל/ת, לפעמים עיקר הצלחת הטיפול היא היכולת להיות בקשר בטוח, מכיל מקבל בשונה ממה מהמטופל/ת חווה קודם בחייו ולכן רגשות שמתעוררים מול המטפל/ת ולא חשוב איזה הם חשוב שיובאו לחדר
    וישמשו לקידום הטיפול.
    אשרי שניכם שזכיתם לכך.
    שנה טובה צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו