הופללתי בעבירה מינית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הופללתי בעבירה מינית
    הופללתי
    13/10/2012

    אני בן 15 ואני ו"יזיזה" (לא במערכת יחסים איתי) נפגשנו מספר רב של פעמים וקיימנו יחסי מין לא מלאים, כלומר מין אוראלי וכו
    כשהורייה גילו על כך היא נלחצה , ואמרה להם שאני הכרחתי אותה לעשות זאת.
    כמובן שאני לא !!
    הם רוצים לתבוע אותי
    וסיפרו לי על הרבה פעמים שאם בנות אומרות שהכריחו אותן אז גם אם אין הוכחות הבן יוענש ושזה אפלייה לטובתן.

    אם אין להם שום הוכחות שהכרחתי אותה לעשות משהו , אני אמור לדאוג?

    והאם באמת יש אפלייה בין בנים לבנות והחוק מגן על בנות יותר ? ( לא טכנית, טכנית אני מניח שמתייחסים לכולם שווה, אני שואל אם באמת בבתי המשפט מתייחסים שווה לבנים ולבנות)

    אני לא רוצה תיק ומעצר ובתי משפט רק בגלל שהיא שיקרה! מה לעשות?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הופללתי בעבירה מינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הופללתי בעבירה מינית - תגובה

    עו``ד דורון ויינרייך
    14/10/2012

    שלום
    החוק מתייחס באופן שווה לכל אחד.
    מי שמאשים צריך גם להוכיח והנטל הוא על המאשים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו