שאלה לגבי האם היה פה ניצול מיני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי האם היה פה ניצול מיני
    ר
    03/11/2012

    שלום

    לפני כמה חודשים היה לי חבר כחודשיים חשוב לציין שהוא לא איים עלי בסכין או משהו כזה אבל כשהוא רצה להתקדם מבחינה מינית (לא שכבנו אך התקדמנו קצת) הוא הלחיץ וצעק ופעם הוא אפילו שאל אם הוא צריך לשבור משהו כדי שדברים יתחילו לזוז מאז נפרדנו אנחנו לא מדברים אבל אני עדיין חושבת עליו ובוכה מידי פעם לפניו אף אחד לא נגע בי בצורה כזו האם זו פגיעה מינית, ניצול ואם כן כיצד אני יכולה לטפל בזה? אני לא רוצה ללכת לפסיכולוג כי אני לא רוצה שזה ירשם לי. בנוסף, היה מקלל אותי, הוא מודה שיש לו נטייה לאלימות ואפילו אמר לי שאצתרך להפסיק לדבר עם אמא שלי אם יבקש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו