זה בא ולא הולך לשום מקום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זה בא ולא הולך לשום מקום
    לירי
    12/11/2012

    לפני יותר מ 5 שניםהייתי בסיטואציה מאוד לו נעימה.
    הייתי יו"ר קלפי והכרתי את x כנציג אחד המפלגות.
    אני לא זוכרת ששדרתי לו שום דבר מעבר ליחסי העבודה.אך דיברתי על יח"צ ועל כמיהתי להשתדרג ולהצליח בתחום.
    אבל בגלל המומנטום היות ולמדתי יח"צ ודוברות אמר שיש מקום לעזרה
    במציאת עבודה לאחר הבחירות.
    דיברנו כמה פעמים בטלפון ואף נפגשנו פעם אחת לצהריים במקום הומה אדם.
    בפעם השנייה קבענו מתחת למשרדו בבית קפה .השיחה לא הראתה שום סימנים למה שהולך להתרחש.אך הוא התעקש שהעבור למשרדו לשם קבלת אישור יציאה מהחנייה.
    אני לא רוצה לפרט על דף זה את מה שעברתי בחדרו(שמחוץ לחדר היו המון אנשים שלא הנידו עפעף)
    אבל הוא הכריח אותי לגעת בו בכוח -למרות התנגדותי ובכי מצידי -נעילת דלת ובסוף -"את עלובה.(לא היו יחסי מין -אך הכאב שנשאר משם לא עוזב אותי לא משאיר לי נחמה.אני כועסת -פגועה וכואבת
    ניסיתי לכתוב לו פעם אחת -לשמוע סליחה טעיתי אך קיבלתי שטיפה וכמובן הכחשה
    האיש הזה מתקדם לו אי שם ברזי הפוליטיקה ואני כואבת.
    עזבתי את יח"צ .המשכתי בחיי אך זה לא נותן לי מנוח כל פעם שאני רואה תמונה שלו
    או שומעת את השם שלו.והסיטואציה לא עוזבת אותי ,לא משאירה לי מנוח ...
    אני חשבתי שאתגבר אבל זה לא עוזר שוב ושוב עולות בי התמונות
    הרגעים המביישים האלה המחשבות מקוננות.המשכתי בחיי אך זה רודף אותי
    מרגישה שצריכה עזרה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זה בא ולא הולך לשום מקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    לירי
    12/11/2012

    מה הכוונה מצבי מתאים לי היום?
    אני בסביבות גיל ה30
    סיפרתי למכרי והם הביעו הזדהות
    אני מרגישה שהייתי רוצה לעבור לשלב אחר
    לתבוע את הבחור או להגיש עליו תלונה
    הכאב שלי לא עוזב אותי לא משתחרר
    ניסיתי וזה לא עובד
    כתבתי לו מכתב
    חיפשתי מעט סליחה
    אבל הוא צוחק עלי בריש גלה
    אפילו נראה לי שלא מבין במה הוא טעה
    ואם בכלל הוא זוכר מי אני ואת האירוע
    כי ז\ה לא מצטייר ככה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    13/11/2012

    שוב שלום לירי.
    במילותי, שלא הובנו, התייחסתי להאים מתאים לך היום כלכלית או אחרת ללכת לטיפול.
    אני מבינה כעת יותר את מצבך, אני משערת שבמהלך היום גם עו"ד ויינריך יגיב לדבריך, הוא הכתובת לתשובות מדוייקות ואמינות לגבי התביעה שאת מדברת עליה.
    תביעה לפעמים מאוד עוזרת, לפעמים היא לא מספיקה ולכן טיפול יכול לתת תמיכה נכונה גם בזמן שמתבצעת התביעה.
    רק ימים טובים צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב - תגובה

    עו``ד דורון ויינרייך
    13/11/2012

    לירי שלום
    באפשרותך להגיש תלונה במשטרה וזו תחקור וככל שתגיע למסקנות שיש מקום להעביר המלצה לפרקליטות להגיש כתב אישום- תעשה כן.
    באפשרותך גם להגיש תביעה אך עדיף להיכנס אליה לא במצב של גרסה מול גרסה אלא במצב שאפשר להוכיח ויש ראיות.
    בד"כ אפשר גם להגיע לפתרונות לגיטימיים מחוץ לכותלי ביהמ"ש אולם גם הם תלויים בראיות ובאפשרות להוכיח.
    האמור לעיל נכתב ברמה העקרונית ומבלי להכיר את פרטי המקרה.
    אוכל לייעץ באופן יותר ספציפי רק לאחר פגישה אישית ושמיעת כל הפרטים.

    בהצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלונה

    דני
    19/11/2012

    שלום רב, אני לא מצליח להבין למה את לא מתלוננת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תלונה - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    19/11/2012

    שלום דני.
    קשה להבין למה לא מתלוננים, זה נראה קלי קלות מהצד וחשוב שיקרה,
    אולם להתלונן אינו תהליך רגשי פשוט, יש שלב של חקירות, התמודדות מול התוקפן, הצפה של החויה הקשה ועוד.
    חשוב להיות מחוזקים רגשית ובעלי תמיכה לפני שמתלוננים. גם אז המחיר הרגשי לעיתים אינו שווה את הגשת התלונה.
    צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו