רופא נשים שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רופא נשים שלי
    סתם פציינטית
    19/12/2012

    אני קרובה לגיל 40, נשואה + 2 ילדים . חברה אומרת שאני "מלכת הקרח" אולי כי חיצונית יפה אך לא נותנת לאף אחד סיבה להתקרב אלי ואפילו לחשוב על כך. אבל זה לא מנע מרופא נשים שלי מזה 11 שנים לנסות לחזר אחריי. בהתחלה זה היה בדיחות בסגנון "איך המאהב שלך ? אולי את צריכה מאהב?" לא התייחסתי לזה ברצינות.לאט לאט בביקורים אחרונים אצלו הרגשתי אי-נוחות בקרבתו , במבטו .אני מבינה שביקור אצל רופא נשים זה תמיד לא נעים , מביך אפילו אך זה לא רק זה .הוא ניסה להתקרב ולנשק , הבדיקה היא שונה ... בקיצור אני לא מסוגלת לתאר את הכול. באחד הביקורים שאל : "איך זה שאנחנו מכירים כבר הרבה שנים ואת אף פעם לא נתת לי? " לא ידעתי איך להגיב והשתדלתי לא לחשוב על זה אך אתמול בביקור האחרון הוא ביקש לנשק אותי. לא סתם לנשק ... הוא היה קרוב מדי אליי מיד לאחר הבדיקה שהדלת נעולה,שם את שתי ידיו מסביבי על שולחן הבדיקה וניסה לנשק. אני כותבת ורועדת מכעס עליו ובעיקר על עצמי. הייתי צריכה לעצור את זה עוד בבדיחות הלא מצחיקות שלו אבל גם הוא ,אין לו שום זכות להתנהגות כזאת . הסיטואציה הזאת כל הזמן מסתובבת לי בראש , אני לא מצליחה להרדם בלילה , לא יודעת מה לעשות. חשבתי על תלונה עליו אבל אני לא יכולה להוכיח כלום , זה מילה שלי מול שלו . מה עושים ? איך מתמודדים עם זה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא נשים שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא נשים שלי - תגובה

    עו``ד דורון ויינרייך
    19/12/2012

    שלום
    צר לי לשמוע מה שאת עוברת.
    היחסים בין הרופא לבינך הינם יחסי מרות בין מטפל למטופל ומה שאת מתארת הינו ניצול אסור של מרות ובמילים פחות עדינות: הטרדה מינית, תקיפה מינית ועוד.
    האפשרויות החוקיות שבפנייך מגוונות ואם הענין יטופל נכון, לא תהיי במצב של מילה מול מילה אלא במצב שיאפשר לך לקבל החלטות ולקחת יוזמה.
    ייעוץ ספציפי יותר אפשרי כמובן, אך בהתייחס לנושא - ראוי לעשות זאת באופן אישי ולא באמצעות הפורום.
    באפשרותך לפנות כמובן לכל עו"ד אחר אך ודאי לפני כן שהוא מתמצא היטב בתחום זה.
    בכל מקרה אל תכעסי על עצמך, את לא הגורם הרע בפרשה הזו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו