הטרדה מינית בעבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הטרדה מינית בעבודה
    חסוי
    03/05/2014

    ערב טוב.
    אני רוצה לתאר מקרה שקרה לי אתמול בעבודה וביחד איתכם לנתח אותו יותר טוב.
    עבדתי עם חבר לעבודה ובמהלך המשמרת מדי פעם הוא היה אומר לי דברים גסים בצחוק ודי מהר הבנתי שהוא סוג של בחור שלוקח את כל העניין המיני לכיוון טיפה מוגזם של צחוק אני די זרמתי איתו בהתחלה עם העניין הזה והתייחסתי לזה גם בצחוק אך בגדול גם לכל צחוק יש גבולות ואני ממש חרד כשזה כבר מגיע למצב של מעבר למילים אלא גם לנגיעות של ממש אפילו אם בצחוק.
    המקרה קרה כשנכנסנו לאחד החדרים בעבודה הייתי עם הגב אליו ואז הוא התקרב אליי נצמד אליי מאחורה ואמר "אפשר לזיין אותך בתחת?".
    כל העניין היה מבחינתו נטו בצחוק אבל אני הגבתי לזה בחרדה והתחלתי ממש להתעמת איתו ולדחוף אותו ממני ..הוא היה די המום מהתגובה התוקפנית שלי
    באיזשהו שלב אחרי כל הדחיפות הוא פשוט המשיך עם הבדיחה נעל את החדר ואמר לי "עכשיו אתה לא יכול לצאת.. תן לי לעשות אותך בתחת" והמשכתי להדוף אותו ממני ולהתעמת איתו בדחיפות . אני יציין שהבנאדם הוא סטרייט לחלוטין ופשוט בחור שלוקח את כל העניין להומור מוגזם . אחת החרדות שלי לגבי כל העניין היא שחוויתי לפני שנה פגיעה מינית קלה שמאז הגבירה לי את החרדות לגבי כל נושא התקיפה המינית. זאת אומרת שכשהוא התבדח בחדר זה ממש הרגיש לי כמו תקיפה לכל דבר והתגובה שלי היתה מאוד תוקפנית ברמה שכמעט רצית להכות אותו ולא רק לדחוף אותו ממני . באיזשהו שלב אחרי כל הדחיפות הוא נרגע וגם אני והוא אמר לי תרגע למה הגבת בצורה כזאת וביקש סליחה ואמר שלא יחזור על זה אם זה מפריע לי .
    רציתי לשאול כמה שאלות בנושא:
    1. איך ניתן להגדיר את המקרה שחוויתי -תקיפה? הטרדה? מעשה מגונה?
    2. עצם העובדה שמבחינתו כל העניין היה נטו בצחוק האם זה מפחית מחומרת המקרה עצמו ?
    3.התגובה התוקפנית שלי למקרה והחרדות הקשות היו כתוצאה ממקרה שכבר חוויתי איזה סוג טיפול היית ממליץ לי ?
    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הטרדה מינית בעבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטרדה מינית בעבודה - תגובה

    עו``ד דורון ויינרייך
    05/05/2014

    שלום
    מעשה מגונה עפ"י החוק הינו "מעשה לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים". כאן יש משמעות לכוונה ולא ניתן להיכנס במסגרת הפורום לניו אנסים הנדרשים כדי לאפיין זאת באופן מדוייק. לעומ"ז מה שעברת עונה על יסודות אחרים של הטרדה מינית ללא קשר לכוונה (למשל "התייחסות מבזה או משפילה המופנית לאדם ביחס למינו או למיניותו..." ).
    לאור מכלול הנסיבות אינני בטוח שהצעד הנכון מבחינתך הינו צעד משפטי אולם זה כמובן לשיקולך.
    בכבוד רב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטרדה מינית בעבודה - תגובה

    עו``ס שירלי קורין
    05/05/2014

    שלום לך
    אם עברת פגיעה מינית לפני שנה ולא טיפלת בה, מומלץ כי תטפל בכך טיפול אצל אדם המתמחה בפגיעות מיניות, לא אצל אדם שזה לא תחום המומחיות שלו. לא כל מטפל מודע לכלל ההשלכות הרחבות שעלולות להיות לכך. תגובת היתר שלך מעידה על כך שהנושא מבחינתך טעון ודורש טיפול.
    לתשובה מקיפה מכך ולבדיקת איזהו הטיפול הספציפי המתאים, תוכל לפנות טלפונית ואנסה לעזור
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו