מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוסר ביטחון שגורם להכלללא שם24/04/2008
שלום,
אני חסרת ביטחון מאוד ולכן קשה לי לצאת מהבית,
אם אני יוצאת אז הולכים אחריי או מביטים בי הרבה או צוחקים עליי או דברים אחרים......
גם נגעו בי פעמיים - אנשים שאני מכירה - שכן בן 13-14 ומישהו מהכיתה בשנה שעברה.
אני לא רוצה לטלפן לטלפון של נפגעים מינית וכו'...
חוץ מזה ששכני גר עם משפחתו (הורים, 2 אחיות) ואני לא רוצה לראות אותם.
אני לא הולכת לבית הספר ויהיו לי שיחות עם פסיכולוגית,
אני מתכננת ללכת אחרי שתטפל בחוסר הביטחון...
קשה לי מאוד ללכת לבית הספר עכשיו, מהסיבה הזו.
אני גם לא מתנהגת טבעי עם אנשים, אלא רק עם 2 חברות והוריי.
אני גם רוצה להיות עם יותר הערכה עצמית.
אני יודעת שחובה ללכת לבית הספר (כבר זמן רב שאני לא הולכת והפסדתי שנה),
אבל אני לא יכולה להסביר להם (הוריי, קבסית, יועצת) על הכל...
הסברתי ליועצת במילים אחרות והיא בכלל לא הקשיבה,
היא חשבה שאני לא הולכת לבית הספר בגלל הלימודים.
שוב, חוסר הביטחון גורם לי לצאת מהבית,
אני לא הולכת לחנויות, לא לטיפולים בשיניים, אפילו לא אם אני חולה,
אני עצובה כששאר המשפחה מבקרת אותי ואת הוריי,
אני לא מתקשרת לחברותיי...
כמה זמן לוקח עד שנהיים בעלי ביטחון עצמי רב בעזרה מפסיכולוגית?
האם אפשר להעלות את הביטחון העצמי גם לבד, אם כן, איך?
תודה.
(בת 13).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את זקוקה לפסיכיאטר לא לפסיכולוג !!!
רוני26/04/2008פסיכיאטר יתן לך טיפול תרופתי שאת חייבת לקבל.
לפסיכולוגית תלכי אחרי שאת מתחילה לתפקד.
זה לא "סתם" חוסר בטחון עצמי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

