גזר דין,האם כדאי להיחשף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גזר דין,האם כדאי להיחשף?
    נפגעת מינית
    15/04/2017

    היי. עברתי התעללות מינית במשך 10 שנים מצד אבי. אחרי 5 שנים של משפט נגזר על אבי 20 שנים בכלא ופיצוי כספי בסך 150 אלף ש"ח. כיום אני בת 24 ורוצה לשאול האם כדאי לי להיחשף ולשתף את העבר שלי ברשת חברתית על מנת שבחורות נוספות שעברו מקרה כמו שלי או מקרים דומים יאזרו אומץ ויגשו להגיש תלונה במשטרה? ואם כן,האם אפשר לתבוע אותי על ההיחשפות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזר דין,האם כדאי להיחשף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עו``ד דורון ויינרייך
    15/04/2017

    שלום
    אתייחס לענין המשפטי בלבד וברמה העקרונית בלבד (באשר אינני מכיר את פרטי הפרשה הספציפית ועל כן אין להתייחס לדברים אלו כייעוץ משפטי):
    ככל שמשפט מתנהל בדלתיים סגורות ו/או ניתן צו איסור פרסום, יש מניעה מהתייחסות למשפט.
    על כל עובדה מוכחת אחרת לא אמורה להיות לאדם מניעה מהתייחסות, קל וחומר התייחסות זהירה.
    וברמה הספציפית:
    ככל שכל מה שסיפרת עליו היה בהקשר למשפט הפלילי, זכותך גם לנקוט בהליך אזרחי נגדו, במסגרתו תוכלי לתבוע פיצויים נזיקיים (להבדיל מפיצויים עונשיים הנפסקים במסגרת משפט פלילי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו