חברה במצוקה !!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חברה במצוקה !!!!!!!!!
    יצחק וונדה
    25/05/2009

    רציתי לדעת למי אני יכול לפנות, בנוגע לזה שיש לי ידידה טובה
    שעברה התעללות מינית בגיל 7 ועכשיו 11 שנים אחרי הצלקת עדיין לא הגלידה
    ועוברות לה בראש מחשבות סופניות (להתאבד)
    ואני חושש לחייה, יכול להיות שימיה ספורים, כל עוד זה תלוי באומץ שלה...ככה היא אומרת
    בבבבבבבבבקשה עזרה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברה במצוקה !!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רונית סדגר
    26/05/2009

    שלום רב,
    כאשר האיום האובדני חריף ומיידי צריך לפנות למחלקות או בי"ח פסיכיאטרים.
    לצורך טיפול בנושא הפגיעה המינית קיימים 6 מרכזים רב תחומיים לטיפול בארץ:
    נצרת, חיפה, איכילוב, ירושלים, באר שבע וראשון לציון.

    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה במצוקה !!!!!!!!!

    יצחק וונדה
    26/05/2009

    זהו שכרגע היא לא מוכנה לנסות ולשקם את עצמה, היא מתארת את עצמה כ"מתה מבפנים"
    המקרה שעבר עליה השפיע על מערכת יחסים שהייתה לה והיא נגמרה בגלל זה שהיא לא יכלה לסמוך על הגבר שהיה איתה...
    אני כבר ימים מנסה לשכנע אותה לעשות את הצעד הכי מינמאלי שאפשר לעשות, לפחות לספר לאמא שלה, אבל לא, היא לא מרשה לי והיא סומכת עלי שאני לא יעשה שום צעד מבלי שתדע,
    אני מפחד מהתגובה שלה למקרה שאני כן ילך ויספר לאמא שלה, או יותר נכון מפחד מזה שהיא עלולה לפגוע בעצמה...רק שתביני 11 שנים וזה עדיין לא עבר אני חושש שזה אכן לא יעבור לה ושהיא כבר בשלב של אחרי התייאשות... :[
    רק אלוהים יודע מה נותר לה לעשות..
    לכן הייתי מבקש ממך הכוונה ספציפית של איך לפנות אליה או איך לשכנע אותה...ואז אחרי זה להפנות אותה לאחד המרכזים לנפגעי התעללות מינית בע"ה...
    מחכה לתשובה...
    תודה =]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברה במצוקה !!!!!!!!!

    יצחק וונדה
    26/05/2009

    אני רק רציתי להוסיף שהאיום האובדני אינו עד כדי כך חריף...
    " אם רק היה לי את האומץ..." זה מה שהיא אומרת...זה מספיק מבהיל בכדי לפנות אלייך
    אבל עדיין לא איום אובדני חריף מצידה (אני חושב)...
    מצפה לתשובה =]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו