מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך להגיבחסויה26/10/2009
שלום..אני ובעלי עובדים יחד במסירות רבה ואהבה גדולה בנינו מזה 17 שנה!!
אנו עובדים עם קהל רחב של אנשים מרביתם גברים מכל הסוגים המינים הגילאים..לאחרונה ישנו בחור אשר מגיע "תוקע" בי מבטים ממש מביך אותי ואיני מסוגלת להמשיך לעבוד זה גורם לי תחושה לא נוחה אפילו רעידות בגוף... ואני לא יכולה להפסיק לעבוד בגלל זה !!ויותר מזה רומז לי על החלפת מספרי טל' ("וזורק כדרך אגב רק אם לא היית נשואה ...")יש לציין שהבחור התחתן לא מזמן והוא יותר צעיר ממני.
כמובן שלא שיטפתי את בעלי בעניין.. אך הוא אמר לי שנראה לו שאותו בחור רודף שמלות.
כמובן שאותו בחור לקוח במקום בו אני נמצאת איני רוצה לפגוע בו (הם קבוצה גדולה של חברים שבאים באופן קבוע)האם עלי לדבר אל ליבו ?חשוב לי לציין שאתמול הוא אף צלצל לנייד שלי כשבעלי ענה הוא אמר שהמספר הזה רשום אצלו בלי שם והוא לא ידע של מי זה..??וכמובן התנצל...
איך ממשיכם מכאן??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
חסויה01/11/2009שלום שוב ...ממתינה לתשובה מכם..תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
רונית סדגר09/11/2009שלום רב,
הדרך היחידה לעצור הטרדה זו היא לאמרישירות שיש לך קושי עם הדרך בה הוא מתקשר איתך. הסבירי בבהירות שזהו מקום עבודה שלך ושל בעלך, שאתם מאוד מסורים זה לזה, ועל רקע זה הקשר שלו איתך מביך.
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך להגיב
פרופ' רחל לב-ויזל11/11/2009שלום לך
השאלה המרכזית היא לעצמך, איך את מסבירה את ההתרגשות שלך מהתייחסותו של הבחור אליך. מדוע את מתרגשת מיחסו כי...? אחרי שתתני לעצמך תושב תוכלי לענות על "איך להגיב"
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

