בבקשה תעזור לי אני בהלם...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תעזור לי אני בהלם...
    אשר
    10/03/2010

    שמי אשר אב לחמישה לפני שנה וחצי אבא שלי נפטר בגיל 80 אחרי תקופה קשה של אישפוז וארבעה כריתות רגליים, לאחרונה כתבתי זכרונות על אבא איך שהוא שיקם את המשפחה לאחר מיתת אימי לפני 20 שנה וכו, כתבתי ממש דברים נפלאים על אבא, חודש לפני שאבא אושפז הוא היה מגיע אליי בתדירות יותר גבוה פעם בשבוע (עקב המרחק רק אחת לכמה חודשים הוא היה מגיע אליי ) באותו זמן היה משהו מוזר אצל אבא הוא דיבר איתי הרבה על הבת שלי הגדולה בת 7 באותו זמן שצריך לשמור עליה וכו' וממש היה בוכה על כך בזמן אישפוזו גילו שהוא לכך כדור להרגעת כאבים שהיה גורם לו להזיות .
    בקיצור השבוע הבת שלי ראתה כל מה שכתבתי על אבא ואז אמרה לי שיש לה משהו לומר לי בחדר ...ואז נודע הנורא מכל שאבא נגע בה ....היא לא פרטה לי ואני לא שאלתי זה ממש לא מתאים לאבא שלי הוא היה אדם אציל ומכובד, אני בהלם ולא יודע מה לעשות .
    האם לתחקר אותה מה היה שם, להשתיק את העניין שלא תחשוב על זה יותר מידי?
    בבקשה תדריכו אותי כי אני בהלם זה ממש לא היה מתאים לאבא שלי ואני בטוח שמרוב כדורים נשתבשה דעתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תעזור לי אני בהלם...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רונית סדגר
    15/03/2010

    שלום רב,
    אני מבינה שלא פשוט היה לשמוע שביתך עברה פגיעה מורכבת כל כך.
    האמת שלא תחקור ולא השתקה הם הדרך הנכונה.
    אני מניחה שביתך זקוקה כרגע למקום של תמיכה והבנה על כך שעברה דבר כ"כ קשה.
    ובנוסף - כדאי לברר איתה מה היא צריכה ממך ולשקול איתה טיפול מקצועי בנושא.

    בהצלחה,

    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיות באמצע

    פרופ' רחל לב-ויזל
    15/03/2010

    שלום לך
    ניתן להבין את ההלם והבלבול שלך. עם זאת כהורה לבתך, עליך להגן ולסייע לה. מאד חשוב שפתחה את הנושא ופנתה אליך, ומכאן כפי הנראה ניתן להסיק שיש לה אמון שתסייע לה ותקבל את דבריה. אם פתחה מבקשת התייחסותך ואולי גם בחירה בינה לאביך. אין זה אומר שעליך למחוק את רגשותיך כלפיו. זה גם לא אפשרי. ובאותה נשימה, זכור את אהבתך ותפקידך כאב לבתך. ארועים כואבים לא נמחקים, אבל ניתנים לריחוק וצמצום הכאב עם טיפול נכון וזמן.
    רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש תודה לכן נשים יקרות!!!

    אשר
    15/03/2010

    באמת קשה לי ..... ומאידך אני מרגיש שהבת שלי יותר משוחררת מאז שסיפרה לי זאת.
    ובקשר לאבא מסכן בטח כמות הכדורים שהיה לוקח לפצע הסכרתי גרמו לו את זה, אני מאמין שאת העונש שלו הוא כבר שילם אחרי כל הכריתות רגליים שהוא עבר .

    מה שמעניין אותי זה למה הוא מצד אחד נגע בה ומצד שני היה בוכה וצועק עליי למה אני לא משגיח מספיק על הילדה _(דבר שהיה מאוד תמוהה כי הילדה תמיד או בבית הספר או בבית )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    רונית סדגר
    18/03/2010

    שלום רב,
    אכן לא פשוט להיות במקום שלך - בין אביך ולביתך.
    חשוב לי להדגיש כי התמיכה בבת חשובה מאוד בשלב זה.
    אין זה אומר שהאהבה לאביך נעלמת, אלא רק שאינך מסכים ומגבה את מה שעשה.
    לגבי תגובת אביך - נראה שבאיזה מקום הוא רצה להפסיק ולא הצליח, וניסה לרמוז שמשהו קורה.
    רגשי האשמה הכתיבו אולי את התנהגותו.

    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו