שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    א
    11/10/2010

    חברה שלי, עוד מעט בת 30, עברה התעללות מינית מצד דוד שלה במשך כמה שנים בהיותה נערה.
    העניין כביכול נפתר כאשר היא התעמתה מולו וסיפרה לחלק מהמשפחה שלה (למען שלום בית, החליטה לא לערב אתה משטרה בסיפור).
    הבעיה היא שמאז שהעלתה את הסיפור (לפני עשר שנים) היא "מסתתרת" מאחורי החוויות הקשות שעברה ולא חושבת שיכולה לחיות חיים טובים ומלאים.
    היא מובטלת, נמצאת במערכות יחסים ש(גם היא מודעת לכך ש)הן התפשרות, מסתפקת בלהיות "בסדר", בלי לשאוף למעבר, במחשבה שאי אפשר לחיות אחרת אחרי חוויה כזאת.

    היא גם הייתה בטיפול, שהחל להראות איזה שהוא התחלה של תהליך, אבל עזבה אחרי פרק זמן מסוים. נראה שיש בה איזה צד שקצת בוחר להישאר במקום הזה, שמשהו מונע ממנה לפעול בשביל להפסיק לתת לעבר להכתיב את מה שהיא בהווה.

    אני פונה לפורום כי רציתי לדעת אם יש איזו מישהי מוסמכת שעברה חוויה כלשהי של התעללות מינית, ועכשיו מוכנה לדבר עם בחורות שהיו במצבה.
    זה מרגיש כאילו אם היא רק תוכל לקבל השראה ממשהי שעברה את זה, ונראה שעברה את זה במלוא מובן המילה, היא תצליח להפנים שזה באמת אפשרי, ואז אולי זה יתן לה כוחות באמת לרצות להתנהל אחרת.

    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    רונית סדגר
    14/10/2010

    שלום רב,

    אשמח אם בחורה שתחזור לנפגעת אכן תוכל לסייע מצד אחד בהעברת אופטימיות ובמקביל להיות אמפטית לקושי - כפי שכולכן מכירות.



    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו