מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה אנונימית תגובהצביה כפיר M.S.W10/01/2011
כאשר משהוא מציק לנו תמיד כדאי לעשות איתו משהוא אבל לעשות משהוא זה גם לשחרר לסלוח לעצמי כי אז לא הבנתי מה קורה לי או מה אני עושה לאחרת. אם יש יחסי אמון וקרבה לאותה קרובת משפחה ואת מרגישה יכולת לפתוח שיחה איתה ולבדוק האם גם היא הרגישה נפגעת וניתן להתנצל היום על מה שנעשה אז בתמימות וללא מחשבה. כמו כן אנחנו יודעים שישנם גילאים צעירים בהם כן מתקיימים יחסים של משחק על גבול המיניות בין ילדים לעיתים כחלק מהתפתחות. פעם לא הקפידו על כך והיום אנחנו מלמדים שאם דבר לא נעים לך אל תשתף איתו פעולה כך שלא כל מעשה תמים הוא הטרדה אך החשוב הוא איך זה נחווה. עבורך חשוב שתעשי משהוא עם תחושת ההטרדה שלך היום כמו שהצעתי. בברכה צביה כפיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לתגובה
אנונימית11/01/2011תודה רבה תשובתך מאוד עוזרת לי, לפעמים כשאנחנו שומעים חוות דעת מקצועית אנחנו יכולים לחשוב על הדברים אחרת.. אני באמת אקח את ההעצה שלך ואנסה לסלוח לעצמי, אז אני מתחילה בזה שאני כבר לא מוטרדת, כי המחשבה שאולי אז פגעתי בקרובה היא שהטרידה אותי.. אז שוב תודה על תשובתך ובכלל על כך שיש את הפורום הזה שיכול מאוד לעזור...
עוד שאלה: אמרת שלפעמים המגע הזה הוא חלק מההתפתחות, אך אני מנסה להבין מתי זה יכול להיות חלילה ממש הטרדה? כי זה הופך לגבול כזה לא ברור בין אם זה חלק מההתפתחות או משהו יותר חריג.
אני חושבת על אותם אחים שמטרידים או אולי מתעללים באחים הקטנים שלהם,ששם זה יותר זמין, איך בעצם יודעים לעשות את הגבול הזה?
כי במקרה שלי עם הקרובה זה יכול היה להיות גם עם אחי הקטן באותה מידה-חלילה ..
היום הנושא הזה מאוד מציף כי לצערנו יש כ"כ הרבה התעללויות והטרדות שאתה מתחיל לחשוש שאולי יש מסביבך ילדים שחווים והם לבד....
תודה רבה על ההקשבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

