הטרדה במקום העבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הטרדה במקום העבודה
    עדי
    11/04/2011

    שלום,
    לפני כשנה המנהל הישיר שלי ניסה לנשק אותי,דחיתי אותו והוא לא ניסה שוב. פניתי למנהל בכיר וסיפרתי לו אודות האירוע. כאשר נשאלתי מה לעשות לא ידעתי מה לענות והוא שאל אותי אם אני רוצה לפתוח את הנושא או בזה לסיים את העניין. בחרתי לא לפתוח את הנושא ואמרתי למנהל הבכיר שבמידה והוא ינסה שוב אני אשתף אותו ואפתח נושא זה. המנהל הבכיר יידע את המנכ"ל שבחר לא לעשות כלום. לאחר כחודש מהאירוע המנהל הישיר שלי (המטריד) התחיל להתנכל אלי בעבודה ו"לחפש" אותי, למרות הכל המשכתי לעבוד מולו ולא לתת לאירוע שהיה להשפיע עלי. אינני יודעת מדוע בחרתי לשתוק אבל כל יום שעבר פשוט שנאתי את עצמי על שתיקתי ופשוט התביישתי. לפני כחודשיים פנה אלי (ממש פתאום) המנכ"ל ואמר שהוא רוצה לערוך שימוע למנהל המטריד על התקרית שהיתה לפני כשנה. שאלתי אותו מה קרה שנזכר לעשות זאת כעבור שנה והוא ענה שאם הוא לא עושה זאת אזי הוא עובר על החוק. הוא ביקש להחתים אותי על טופס שבו מצויין שאני ביקשתי לא לפתוח את העניין ולהמשיך כרגיל בעבודה. סירבתי לחתום והוא אמר לי שאם אינני חותמת הוא חייב לערוך לו שימוע, הסכמתי לכך ובימים אלו אני מחכה לשימוע שיתקיים. בימים אלו אני נמצאת בחופשת לידה וכל יום שעובר גורם לי לחשוב איך אני עובדת בחברה שבה המנכ"ל יודע שנה ושותק מתוך נוחות (הנמנהל המטריד חשוב לו לארגון), כל זה גורם לי לחשוב על סיום עבודתי בחברה זו. איך אני עושה זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הטרדה במקום העבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטרדה במקום העבודה - תגובה

    צביה כפיר M.S.W
    12/04/2011

    שלום עדי. אני מרגישה שהתשובה שלי אליך תהיה קצת מורכבת ואולי לא פשוטה עבורך. אני בהחלט מבינה את השיקולים שלך להמשיך לעבוד בלי לעשות עם זה מעשה למרות שלא פירטת אותם אולם כן שיתפת מישהוא במתרחש ולכן זכותו של הצד השני לבחור עמדה והתנהגות גם אם אינם מקובלים עליך או עלי. כיון שעוד לא התרחש השימוע לא ברור מה יהיו תוצאותיו ואיך תרגישי אחריו. אני מאמינה שלאף אחת לא מגיע להיות במקומות בהם היא מרגישה לא טוב ואם גם אחרי השימוע זו תהיה הרגשתך חשוב עבורך לא להישאר שם. לא ברור לגמרי משאלתך אם את מתכוונת ליעוץ לגבי העזיבה כיון שהיא באה בעקבות ההטרדה ואם לכך את מתכוונת אני ממ ליצה לך לפנות ליעוץ משפטי. אנחנו באות מתחום הטיפול ואין לנו ידע בזה. כדאי לפנות לקו סיוע לנפגעות 1202 נדמה לי שיש להם ידע בתחום והוא לא כרוך בתשלום. בהצלחה צביה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו