אי ספיקת לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי ספיקת לב
    יהודית
    29/08/2012

    אמי בת 87 חולת סוכרת,לחץ דם גבוה, היתה חולת ITP ולקחה 6 שנים פרנדיזון. לפני כ- 3 קבלה התקף לב עברה צינתור והתקינו לה 2 סטנטים אבדה דם רב ונתנו לה עירוי 2 מנות דם ואח"כ התעלפה ועברה החיאה ולאחר מכן התקינו לה קוצב לב.היא לא מתנועעת הרבה כיוון שנשברה לה חוליה בעמוד השדרה והיא מתנועעת בקושי עם הליכון.
    בתקופה האחרונה קשה לה לנשום ולפעמים אפילו לדבר. רופאת המשפחה בדקה את הריאות בסטטוסקופ ואמרה שיש לה מים בריאות וגם בקרסוליים שזה אי ספיקת לב. אמי לוקחת כדורים נגד לחץ דם: וסקס+תיאוזיד, דרלין. לסכרת לוקחת: זריקת לאנטוס+ וכדור נובונורם. לסטנטים לוקחת: פלביקס., ובנוסף:כדור זנטקס, ויטמין D, כמוסה קיו 10, ויטמין C.
    אלו בדיקות אמי צריכה לעשות בכדי לדעת מה מצבה?
    מהן התרופות שהיא צריכה לקחת או להחליף?
    האם אפשר לקחת גם וסקיס +תיאוזיד ובאותו זמן גם פוזיד?
    האם יש טיפול לבעית המים בריאות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי ספיקת לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ספיקת לב - תגובה

    ד''ר בלה קויפמן
    29/08/2012

    נראה כי מצבה של אמך מורכב ודורש היכרות קרובה יותר. מציעה לבקש הפנייה למרפאת אי ספיקת לב קורבה לביתה, כך יהיה ניתן באופן אפטימלי לערוך בדיקות ומעקב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו