מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה הצעד החכם הבאראות19/10/2010
עברתי התקף לב קל ,לפני הגעתי למיון לעסתי 350 מ"ג אספירין,כנראה לכן הוגדר acs בהמשך לאור עליית האנזימים ,טרופוניון עלה ל3.41 ועוד ,שינו miל, שוחררתי הביתה לאחר 3 ימים במצב טוב ומרגיש טוב,הקרדיולוגים אמרו שאני הייתי הכושר מצויין והנזק קל כך שאני יכול די מהר לחזור לפעילות,
כעבור יומים בבית התחלתי להתעורר עם קוצר נשימה והרגשה שנשמתי כמו מפוח.
עברתי לשיקום אסותה ל7 ימים שם החלו סימפטומים קלים של תעוקה במאמצים קלים,והתחילו לדבר על צינטור חוזר,
ערכו לי בדיקת אקו לב במאמץ שיצאה טוב ובכושר גבוה,
מנהלת השיקום אמרה לי שאם כזה אקו לא יעשו צינטור חוזר ,אך אני חייב לשים לב לסימטומים הם לדעתה אמיתיים,
בבית בעקבות כמעט התעלפות בזמו קניות בסופר,פוניתי לאסף הרופא,ליחידת ביניים טיפול נמרץ,למרות בקשותי להסתובב ,כי הסימפטומים מתרחשים בהליכה רגועה,רותקתי למוניטור והמחלקה ,סביר כי זה אופי המחלקה,
ביום א בבוקר 5 בבוקר התעוררתי עם קוצר נשימה והרגשה לא טובה שנמשכה שעות ובהמשכה עברתי אקו לב,שהראה ששסתום מירטלי עובר מדליפה קלה לקלה בינונית,
מנהל המחלקה ביקש שהעבור מבחן מאמץ,הסכמתי בתנאי שיבחנו קודם את תוצאות האקו לב מהבוקר ושיהיה רופא מפענח צמוד להשגחה,
במבחן היתה רק טכנאית .סרבתי קראו לרופא מהמיון שבדק האקו ואמר שתקין ןליווה המבחן,לבסוף הסתבר לי שהוא אומנם מאוד נחמד אך אינו הרופא המתאים כי הוא מתמחה בקרדיולוגיה,
לעיקר,
חזרתי ממבחן המאמץ מותש לחלוטין עם קושי להתאושש,כעבור שעה במיטה התאוששתי מעט ושוחררתי,לא נתנו לי בשחרור את דפי מבחן המאמץ אלא ציינ 13.3 mets במשך 13:53 תגובה נורמוסטנטיבית למאמץ,לא ניצפו הפרעות קצב.שינוי st-t בצורת sloping up ב !! !!! avf ובv3=6 לציין שבדומה למבחן מאמץ קודם(בוצע בוולפסון 6 ימים לאחר הצינטור
מחוץ לבית חולים בקושי יכלתי ללכת ,הולך ונח הולך ונח, שקית של 2 קילו בקושי יכולתי להרים,הזמנתי מונית הביתה וישר למיטה,התאוששתי לאחר כמה שעות,אך ההרגשה שנגרם לי נזק ,מאמצים די קלים גורמים לעייפות וקוצר אוויר מועט,
דופק הלב שלי שהוא בשכיבה במנוחה תמיד כ40(כולל לאחר הארוע) לא יורד מתחת ל60
אני מרגיש שעברתי ארוע קל ומאז המצב מדרדר,הרופאים שוליחם אותי שלאשפוזים חוזרים שאינם מועילים ואולי מזיקים,
כרגע אני מנסה ביכולתי הדלה לברר האם הבדיקה האחרונה הזיקה לליבי
בתודה
אשחמ לחוות דעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הצעד החכם הבא - תגובה
פרופ' יהודה אדלר20/10/2010מציע שתיגש לרופא המטפל, קשה מהאתר לענות על שאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



