מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מבזבזת המוןליאת09/10/2011
יעל שלום,
אני ובעלי נשואים 10 שנים עם 4 ילדים מתוקים!!!
מאז ומתמיד הייתי בזבזנית חולנית ובעלי מאוד מחושב וחסכן.
בעלי הוא איש קבע המגיע פעמיים לכל היותר בשבוע הביתה ולא מעורב במה שקורה בבנק ולא ממש מודע על מה ביבזתי היום.
עד שמגיע חיוב כרטיס האשראי ואז מתחילות הבעיות בבית.
לפני שבוע קיבלנו את החיוב והוא התעצבן נורא, כי רק לפני 3 חודשים כיסינו מינוס והנה שוב אנחנו חזרנו לאותו מצב.
כרגע אני לא עובדת ,כך שאין ממש הכנסה נוספת(רק אבטלה), ומשעמום כך הוא טוען של כל היום אני יוצאת למסעי קניות.
כבר שבוע שאנחנו לא מדברים ואין בינינו החלפות מילים לחלוטין, ממש כמו שני זרים.
אני מודעת למצב שאני אשמה אבל מנגד אני גם יודעת שהוא בעייתי ולדעתי הוא "נכה ריגשית" כי הוא לא אחד שמפרגן ומפנק ואוהב.. הוא כל כולו בצבא ובתפקיד, ואני מרגישה איזשהו חסך ביחסים שלנו ואולי דרך הקניות אני מנסה לפצות את עצמי..
הוא מאוד כועס כרגע והוא ממש בנתק ממני, אנחנו אפילו לא ישנים ביחד במיטה ובמשך כל היום אין גם שיחות טלפון בינינו. רע לי עם זה ואני יודעת שאני לא בסדר אבל אני טוענת שגם הוא לא בסדר...
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת יקרה
יעל צ'רניאק09/10/2011מה את באמת רוצה?
אני קוראת על האשמה שלך, על הפיצוי שלך בקניות ובזבוזים, על הרצון להוכיח לו שגם הוא לא בסדר ולא מפרגן ומפנק, והתחושה שהוא נכה רגשית וכל היום בעבודה. ושיש לך 4 ילדים מתוקים, שנראה שאת מאוד אוהבת.
ואני רוצה לשאול אותך מה את באמת רוצה?
האם יש לך סיפוק בחייך?
מה מעניין אותך? את עם עצמך?
האם כל המצב הכלכלי יכול להיות צמיחה עבורך לשאול את עצמך לגבי חיפוש משמעות ועניין עמוק יותר בחייך? מה השאיפות שלך? אילו תחומים מעניינים אותך?
יתכן שכשתמצאי מה מעניין אותך, לא יהיה לך כלכך צורך בקניות ואפילו לא בפינוק של בעלך, כי יהיה לך עניין משלך, עניין אמיתי במשהו שמסקרן אותך, מלהיב אותך...
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליאת
mosha24/10/2011אני מכיר את זה מהביית ...אני לא רואה צורך בלקנות דברי ערך יקרים סתם לסיפוק עצמי
אם תשבי לקפה עים מחשב בבית קפה קטן זה לא יספק את רגשותייך ? לדעתי כן ב 12 ש"ח מילאת מצברים ליום יפה.........אז תתנצלי ותהיי מחושבת יותר וכסף זה הבסיס לביית מלא בכל הטוב שאפשר.. וגם ביטחון לעתיד.....ולמה שלא תמצאי עבודה לכמה שעות אפילו מהביית זה יעסיק אותך....לדעתי.... בהצלחה לזוגיות טוב אמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


.jpg)
