שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יואב
    03/02/2008


    יש לי בת זוג - אני אוהב אותה מאוד, היא מתאימה לי באופי, אנו יכולים לשבת שעות ולצחוק. שעות ולדבר. אבל, בזמן האחרון אני כל הזמן כל הזמן מוטרד בגלל שאני רוצה בחורה יותר יפה. חד וחלק - מה שמטריד את מנוחתי הוא זה שאני חושב שאני יכול להשיג בחורה יותר יפה שיהיה גאווה גדולה ללכת איתה ברחוב.

    האם אפשר לעבור אימון אישי כדי להבין שהבחורה שאני איתה מספיקה לי ומתאימה לי ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יואב יקר

    עדה מורג
    03/02/2008

    בודאי ובודאי!!
    אימון אישי נועד כדי ליצור בהירות בכל תחום בחיים בו אתה רוצה לקדם.
    אין זה אומר שהמסקנה שלך באימון תהיה שהבחורה הזאת "מספיקה לך".....
    אך זה בהחלט אומר שאתה תתבונן לעומק בכל הסוגיות הקשורות לנושא, למשל:
    מהי זוגיות עבורך?
    מה הקשר תורם לך? מה אתה תורם לקשר?
    מה משמעות היופי בעיניך?
    מה הקשר בין גאווה ויופי?
    מה עוד גורם לך להיות גא?
    האם נקודת ההשקפה שלך תורמת לזוגיות או לא?
    ועוד ועוד....

    אימון בהחלט יכול לגרום לך לראות תמונה ברורה יותר.
    מקווה שתרמתי לך.
    בהצלחה!
    עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו