בעייתיות ביחסים חדשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייתיות ביחסים חדשים
    שירה
    07/02/2008

    אני בת 39 רווקה, רזה יפה ומטופחת עם קריירה מצליחה, אך בעייתית בתחום הזוגי, סוף סוף הכרתי דרך האנטרנט בחור בן 35 שמאד מוצא חן בעיני ואנחנו יחד כבר חודשיים.כשאנחנו יחד היחסים נפלאים והסקס נהדר והוא חם ואוהב איתי, אך אני מרגישה שהוא ממש לא פתוח איתי, כפעמיים בשבוע הוא יוצא עם חברים שמעולם לא לקח אותי איתו להכיר אותם, הוא יוצא למקומות לבד כי הוא צריך גם זמן פרטי (לטענתו), והדבר שהכי מטריד אותי שראיתי שהוא עדין נכנס לאנטרנט לאותו אתר הכרויות שדרכו הכרנו ואני חוששת שאולי הוא יוצא לעוד פגישות. הוא מאוד לחוץ מהתחיבות ואני פוחדת להתעמת איתו. הוא גם עזב את מקום עבודתו וחזר לגור אצל ההורים וכל פעם קופץ על תחום עיסוק חדש שהוא רוצה לעסוק. אני מאוד אוהבת אותו, למרות שהוא לא הצהיר עדיין בגלוי על אהבתו כלפיי אך מתיחס אלי באהבה. הוא לא לקח אותי להכיר את משפחתו ולא את חבריו למרות שהוא מצהיר שהקשר ביננו רציני והוא לא מחפש סטוץ איתי, ואני הבהרתי לו שאני מעוניינת בחתונה וילדים. האם עלי לחשוש מהסימנים האלו שאני מזהה בקשר, האם עלי להתעמת איתו למרות שאנחנו רק חודשיים ביחד? או שזה יבריח אותו? בתודה שירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייתיות ביחסים חדשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה יקרה

    יעל צ'רניאק
    08/02/2008

    אני רואה כמה הקשר חשוב עבורך וכמה הבחור מוצא בעיניך ושמחה בשבילך.
    מהי זוגיות עבורך?
    מה חשוב לך בזוגיות?
    איזה אדם את רוצה איתך בקשר זוגי?
    מה זו אהבה עבורך?
    איזה ערכים את מביאה לזוגיות? פתיחות? חופש? הקשבה? אמון?
    את כותבת שהוא מאד לחוץ מהתחייבות ומשתמשת במושג להתעמת איתו על זה,
    עימות נשמע לי כמושג מלחמתי. איך את מרגישה כשמישהו מתעמת איתך?

    מי את מולו? איזו שירה הוא רואה?

    מי היית רוצה להיות מולו?
    מה את צריכה לגייס מתוכך כדי לבטא זאת?
    איך זה יראה במציאות?

    מה היית מיעצת לחברה שנמצאת באותה סיטואציה?

    נסי לראות כמה מרחב הוא צריך וכמה מרחב את יכולה לתת לו?
    זכרי שלאנשים שונים יש קצב שונה...

    לאחר ההתבוננות הזו תשאלי את עצמך מה הדבר הנכון ביותר שאת יכולה לעשות בסיטואציה הזו?
    התשובות בסופו של דבר הן אצלך . הקשיבי להן.

    שיהיה בהצלחה!
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו