פרידה לאחר בגידה איך אפשר לחזור ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה לאחר בגידה איך אפשר לחזור ?
    חסוי :)
    24/03/2013

    היי אני ובת זוגתי נפרדנו לאחר קשר של שלוש שנים . היה לנו קשר מאוד טוב הינו לקראת מעבר למגורים משותפים והיה גם דיבור על חתונה . אני מאוהב בה עדיין ואוהב אותה מאוד . אני נורא מצטער על זה שפגעתי. בה בכול אופן התכתבתי עם בחורות שאני לא מכיר באינטרנט . היא ראתה את זה ובגלל זה נפרדנו ! אני הבנתי הרבה דברים בעקבות הפרידה ! אני כיום הולך לפסיכולוג וזה ממש עוזר לי אבל רציתי לדעת האם יש סיכוי להחזיר אותה אלי ולגשר על הפער שנוצר בני לבינה ! מה אני יוכל לעשות ? היום אני מבין שגם התכתבות היא בגידה לכול דבר ! ומה היא משמעות של זוגיות נאמנות והתחיבות לבת זוגתי ! אז מה אני יוכל לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרידה לאחר בגידה איך אפשר לחזור ? - תגובה

    ד''ר ענת הרמתי
    28/03/2013

    הי
    אם תאמר לה מה שכתבת לנו (מבין משמעות, מצטער, מחויב ואוהב) יתכן מאד שיש סיכוי להחזיר אותה אליך.
    אני דוקא חשבתי , מה המשמעות של זה שאתה בטיפול פסיכולוגי שעוזר לך ובכל זאת פונה אלינו ...?
    מה לדעתך זה אומר? אתה נמצא בקשר טוב עם איש מקצוע ובאותו הזמן, פונה לעזרה לאיש מקצוע אחר.
    האם זה קצת דומה למה שקורה לך עם החברה שאתה אוהב?
    חג שמח ובהצלחה.
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו