מה זה אומר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה זה אומר?
    יעל
    25/03/2008

    ישנו בחור שמוצא חן בעיני אך הוא כל הזמן מתעלם ממני. בהתחלה חשבתי שאולי נדמה לי אך כיום אני בטוחה ללא כל ספק שהוא מתעלם. אם אני אגש אליו ואדבר איתו הוא לא יתעלם אלא ישיב לי -לא יפתח שיחה מי יודע מה אך יאמר כמה מילים ואולי השיחה תזרום לאן שהוא. אך אם הוא רואה אותי בהפסקות או נמצא עם חברים ואני פתאום עוברת או שהוא יוצא משיעור ואני בדיוק נכנסת- הוא מתעלם ולא אומר אפילו שלום. אז ברור לי שחלק מכם יגידו שהוא לא מעוניין ושאולי הוא מרגיש שאני מעונינית ובגלל שהוא לא מעוניין אז הוא מתעלם. אבל השאלה שלי היא: למה להתעלם? גם אני לא מעוניינת בכולם ובכל זאת אני מגיבה באופן מינימלי. בנוסף, אם אני יודעת שמשהו דלוק עליי ואני לא עליו- זה דווקא יכול להחמיא לי ולגרום לי כן להגיב לו כי זה מרגש אותי, מאתגר אותי. במקרה שלו נראה לי שהוא כאילו ממש מתעלם בכוונה ואין לי מושג למה. אולי אני טועה בחשיבה שלי וזה לא אומר שהוא לא מעוניין ? או שעכשיו אני משלה את עצמי. מה אתם אומרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה אומר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורה יקרה

    עדה מורג
    26/03/2008

    על פי דבריך את מספרת שיש בחור שאת מתעניינת בו והוא מתעלם.
    את לא ממש מבינה את הסיבה אך יש בראש שלך המון המון שיחות.

    בואי ננסה להפריד בין העובדות שקרו בפועל ובין השיחות שיש לך בראש.
    מה קורה בפועל? את מעוניינת בו.
    מה עוד קורה? לפעמים הבחור מגיב אליך, לפעמים הוא מתעלם.

    מה קורה בראש שלך? את מצפה שיגיב כמו שאת נוהגת להגיב.
    את משחקת בניחושים:כן מעוניין- לא מעוניין.

    אז מה עושים אם רוצים לברר?
    מה את יכולה לגייס בתוכך כדי לבדוק את העובדות בפועל ולהפסיק לנחש.?
    מה יקרה אם תתקרבי ותבדקי את כוונותיו באומץ?
    מה יקרה אם יגיד: לא אני לא מעוניין?
    האם יש גם סיכוי שיגיד כן ? האם יש סיכוי שיצא מזה אולי קשר זוגי?


    אני מזמינה אותך לשים את הניחושים בצד, להיפרד מציפיות , לגייס את הכוח הפנימי שלך
    ולבדוק בעצמך....רק את יכולה לקבל את התשובה האמיתית.

    בהצלחה וספרי לנו מה קורה....
    שלך
    עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה כעת?

    יעל
    27/03/2008

    הבנתי שהוא לא מעוניין. מה שאני שואלת ומה שמעניין אותי זה: למה להתעלם? מה הוא מנסה לומר לי בהתעלמות שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורה יקרה

    עדה מורג
    28/03/2008

    OK , עכשיו יש קצת יותר בהירות: את יודעת שהוא לא מעוניין.
    איך נודע לך? האם דיברת איתו? האם הוא אמר זאת מפורשות?

    אם את שואלת למה הוא מתעלם, אז כנראה שלא שמעת זאת ממנו.....
    אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות למה הוא מתעלם.
    יכול להיות שהוא לא מעוניין והוא לא יודע איך לומר לך זאת.
    יכול להיות שהוא כן מעוניין ןהוא נבוך והוא לא יודע איך ליצור את המגע הראשוני.
    יכול להיות שהוא מתלבט, יכול להיות....יכול להיות...
    ויכול גם להיות שהוא פשוט ביישן.
    אנחנו שוב בניחושים?
    אני מזמינה אותך אותך להתבונן - מה את רוצה?
    אם את רוצה את הבחור, האם יש לך אומץ לשאול אותו אם הוא מעונין?
    ואם הוא לא מעונין, מה משאיר אותך שם לאורך זמן ? איזה רווח יש לך מזה?
    איזה מחיר את משלמת?
    מה יכול לתמוך בך להיפרד מהניחושים, מהשיחות הפנימיות וללכת הלאה למקום
    שיש בו ענין הדדי, כבוד הדדי, אהבה הדדית?

    מאחלת לך תובנות שיעזרו לך ללכת הלאה בחייך...
    באהבה,
    עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו