מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טלפון לאקסקרן14/02/2014
אני והאקס היינו יחד כחצי שנה וסיימנו את הקשר לפני כחודשיים. אני בת 28 והוא בן 32. צלצלתי לפני כמה ימים לאחל לו מזל טוב ליום ההולדת ועל המשפט הראשון התגובה שלו היתה "אני יוצא עם מישהי חדשה שבועיים" ואני ישן אצלה באופן קבוע.. והכלב שלה נכנס אלינו למיטה, הוא מזכיר לי את הכלב שלך וגם סיפרתי לה עלייך ושגם לך יש כלב...
אני צלצלתי ממש רק כדי לאחל מזל טוב ואפילו לא אמרתי שום דבר שיכול להתפרש כרצון לחזור. (ואפילו לא הזכרתי שאני התחלתי לצאת עם מישהו) מה דעתכם על תגובה כזו מצד האקס? למה אקס טורח לומר על המשפט הראשון בשיחה שיש לו מישהי חדשה שהוא ישן איתה ולתאר באופן ציורי אותם ביחד (מדובר על בחור בן 32!) ? ועוד מספר לבחורה החדשה עליי??
אשמח לדעתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טלפון לאקס - תגובה
יעל צ'רניאק27/02/2014מיה יקרה,
תגובתי לפנייה שלך היא שחררי.
הדבר הכי טוב שאפשר לעשות היא להתמקד בקשר הנוכחי שלך
הקדישי שם את מלוא תשומת הלב שלך
ולא בניסיונות להבין את העבר, במיוחד לאור העובדה
שהקשר נגמר מבחינתך ואינך רוצה לחדשו.
כל השאלות וההתעסקות עם למה הוא אמר ומה אמר
הן פחות חשובות ולוקחות ממך אנרגיה יקרה,
הקדישי זמן לחדש, ליחסים החדשים שלך
בהצלחה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה בקשר לאקס
קרן27/02/2014תודה על תשובתך אבל בכל אופן אשמח אם תעני לי מנסיונך הרב, מה לדעתך גורם לאקס להגיד בדקה הראשונה של השיחה בהפגנתיות יש לי מישהי חדשה ולתאר אותם במיטה ויחד עם זאת להגיד לי שהוא מספר לה עליי???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה דילגו עליי?
קרן30/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה בקשר לאקס - תגובה
יעל צ'רניאק03/04/2014קרן יקרה,
מניסיוני הרב אתן לך את אותה העצה שנתתי לך קודם.
להתרכז בעצמך, לשחרר אותו לנפשו, לשחרר אותך ממנו.
כל הסיפורים, הדרך ההפגנתית בה אמר את מה שאמר - משאירים אותך במגרש שלו.
העצה שלי אלייך היא עברי למגרש שלך. שחחרי את עצמך ממנו, ומהשאלות למה עשה מה שעשה ואמר...
בהצלחה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
