מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- וויכוחיםלי03/07/2008
שלום רב אני נשואה כבר 3 שנים ומאז החתונה ולידת ביתי אני כל הזמן בוויכוחים עם בעלי. הוא נותן לי להרגיש שאני אפס ואני לא מסוגלת לחיות כך. אני לא מסוגלת לאהוב את הוריו וגם לא סומכת עליהם. הוא מתעצבן מזה וזה מוסיף לוויכוחים שנמשכים . הוא לא מתפשר ולא מגבה אותי בנושא. מה עלי לעשות? בא לי לפרק את החבילה אבל האם זה שווה? המצב עם הוריו לא ישתנה. תודה נ.ב: אני לא מרגישה טוב עם עצמי כשאני איתו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאת יקרה
עדה מורג04/07/2008יש בדבריך כל מיני שיחות:
ויכוחים עם בעלך,
תחושת חוסר הערך שלך, (נותן לי להרגיש שאני אפס)
יחסים עם המשפחה המורחבת
לא מרגישה טוב בנוכחותו.
ואת שואלת האם לפרק את החבילה......?
אני הייתי מזמינה אותך להתבוננות פנימה בתוכך....
באיזה מקומות את כן מעריכה את עצמך?
איך תוכלי לחזק את הערך העצמי שלך?
האם כאשר תרגישי יותר מוערכת, סגנון התקשורת איתו ישתנה?
איך תקשורת בין בני זוג אמורה להיות?
האם היחסים מול משפחתך טובים יותר?
האם תוכלי לאפשר לבן זוגך קשרק טוב עם הוריו, גם אם את לא מחבבת אןתם?
מה ישנה את הרגשתך בנוכותו?
מה את צריכה לשנות בתוכך כדי שהדבר יקרה?
לגבי פירוק החבילה, תרשי לי לא לתת לך תשובות....
א. כי זה צעד שרק את יכולה להחליט כאשר לא יהיה מוצא אחר
ב. כאשר אנו לא מטפלים בקושי במערכת היחסים הראשונה, הם עלולים לחזור במערכת היחסים השניה.
קשר זוגי נועד להצמיח את שני בני הזוג, שאלי את עצמך האם יש לך מה ללמוד מהקשר הזה?
האם את עדיין יכולה לצמוח שם?
מאחלת לך בחירות נכונות וצמיחה למקום טוב יותר.
עדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
