מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ל - עדהאפרת02/07/2009
1. אני מקבלת את חבריו ואין לי בעיה איתם!!
זה מפריע לי ואני מאוד רוצה שיקבל את חברה שלי אך בגלל שהוא נפגע ממנה עקב ההתכתבות שלי ושלה במחשב גרמה לו לשנוא אותה, למרות שמהתחלה הוא לא סימפט אותה עכשיו הוא בכלל לא רוצה שהיא תכנס אלינו הביתה ובנוספ גם לא רוצה להצטרפ להופעה ביום ראשון הקרוב בערב שאילה תכננו להגיע שלושתינו ובגלל זה אנחנו בכלל לא הולכים להופעה.היא לא יודעת שהוא שונא אותה וכל פעם שהיא רוצה לבוא אלינו אני צריכה להתחמק עם תירוצים.ניסיתי לגרום לו להבין שזאת חברה שלי ואני לא אוותר עליה והוא מתעקש בכל תוקפ לא לקבל אותה בכלל. אני מקבלת את ההתנגדות שלו לחברה שלי כי אין לי ברירה.חשבתי אולי להביא אותה אלינו הביתה בלי לשאול אותו ולראות איך יגיב אך אני חוששת שהוא התנהג אליה לא יפה ויעשה לה פרצופים ואז היא תפגע ובסופ גם לא תדבר איתי.איזה פתרון אפשרי לבעיה??
2. מי אני מולו שנותנת לדבר כזה לקרות?? אני סלחנית מידי ותרנית מידי אני שותקת ובוכה כל פעם שזה קורה אני בחיים לא אקלל אותו אין לי אומץ, אני לא כזאת שאקלל.זה קורה לו שהוא עצבני ואחרי שהוא מקלל אי אפשר לדבר איתו בכלל אז אני עוזבת אותו לנפשו נסגרת בחדר ובוכה..יום אחרי כן הוא מתקשר להתנצל על דבריו אני כרגיל סולחת ומתריעה שזה לא יקרה שוב ואחרי חודש זה שוב קורה!! אפשר לומר שאני דיי פוחדת מהתנהגותו כי אני עדינה יותר אני לעולם לא אקלל, לא רק אותו אפ בן אדם אחר. אבל הוא מסוגל בשעת כעס לקלל אותי שאני בת הזוג שלו ואני שותקת לכן הוא מרשה לזה לחזור על עצמו..איך אפשר לשים כאן גבולות?? ללכת מהבית בפעם הבאה ולישון אצל חברה כמה ימים לסגור את הפלאפון ולתת לו לדאוג???
הרי בפעם הבאה שהוא יהיה עצבני זה שוב יקרה
הוא ממש נהייה בן אדם אחר ומגעיל שהוא מקלל ככה זה דוחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפרת יקרה,
עדה מורג02/07/2009אני מזהה שיש כאן דפוס: עצבים,קללות, בכי וסגירות, בקשת סליחה וחוזר חלילה.
האם כך תרצי לראות את הזוגיות שלך?
את צודקת שאת צריכה לשים גבולות יותר ברורים .
מי תוכלי להיות במקום ותרנית או סלחנית?
מה יכול לקרות אם תגידי דברים ברורים? האם יתכן שהוא יהיה אלים מעבר למילים?
הדפוס שתארתי למעלה משקף דפוס של בני זוג אלימים.
על מנת שדבר כזה לא יקרה עליך לבחור בעמדה יותר ברורה ויותר נחושה, לעצור את התופעה מעכשיו. להעלם ולגרום לו לדאוג נראה לי כסוג של משחק......
אם את פוחדת ממנו.......כיצד תוכלי לזכות בזוגיות הדדית ומכבדת?
מה זה מלמד אותך כאשר את מתמודדת עם ההתנהגות שלו?
האם את צומחת שם או את מתכווצת?
ולגבי חברתך, מה התסריט הגרוע ביותר שיכול להתרחש אם תביאי אותה הביתה? או שהיא תבוא במקרה......:)? האם במקום להשתמש בתירוצים, את יכולה להסביר לה גלויות מה מצבך?
" אני מקבלת את עמדתו כי אין לי ברירה" - איך את יודעת שאין לך ברירה? האם ניסית את כל הדרכים? תמיד יש ברירה! זה תלוי בך.......
אני מאמינה שגילוי לב מול חברתך ועמידה ברורה מול בן זוגך יכולה לפתור את הענין....
מה את צריכה לגייס לשם כך?
האם יש מישהו שיכול לתמוך בך במצבים שאת חווה?
מקווה שתרמתי לך....בהצלחה!
עדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


.jpg)
