קאוצ'ינג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קאוצ'ינג
    מישהי
    10/03/2010

    יש לי מטפלת קאוצ'ינג שמטפלת גם בבני משפחתי וגם בי. ותמיד כשהיא מטפלת בי היא עונה לשיחות טלפון ואני מרגישה שהיא מזלזלת בי. אני אומרת לה שזה לא עוזר לי הטכניקות שלה אבל הטיפול שלה לא משתנה.
    היא עובדת איתי על טיפוף ברגליים, וגם עם עט. היפנוט בעט ותוך כדי מדברת בטלפון האם זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קאוצ'ינג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך מישהי יקרה

    עדה מורג
    10/03/2010

    אינני יודעת מי זו המטפלת/מאמנת שלך ואין זה מתפקידי לשפוט אותה על טיב עבודתה...

    יחד עם זאת, מה את מרגישה?
    מה עומד מאחורי העובדה שאת נשארת בתהליך איתה למרות ש"היא מזלזלת בי"?
    האם זה מוכר לך מתחומים אחרים בחייך שאת מאפשרת לאחרים לזלזל בך?

    האם חשוב לך שתהליך האימון יצליח?
    האם חשוב לך לפתור את הנושאים שבגללם הגעת לתהליך?
    אם התשובה חיובית, חשוב מאד שתהיה לך כימיה טובה עם המאמנת.
    תהליך כזה לא יכול להצליח ללא אמון הדדי , ללא תחושת תמיכה ,ללא פתיחות וללא כבוד הדדי.

    אני סומכת עליך שתדעי לעשות בחירות נכונות.
    בהצלחה!
    עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם מטפלת וגם מדברת בטלפון

    גדי רוזן
    26/03/2010

    שלום לך,

    אני לא מכיר את המאמנת שלך אבל נשמע שיש לך ספק לגבי הדרך בה היא עובדת איתך.
    כפי שידוע לי כדי להפנט נדרש רשיון מיוחד וכמובן הסמכה מקצועית לכך, האם שאלת אותה על כך.

    לגבי שיחת בטלפון, אם לא מדובר בשיחה נכנסצ דחופה וקצרהשאינה סובלת דיחוי, לדעתי זה לא אטי כיון שאת משלמתלה עבור הזמן והזמן הוא נטו שלך, ובנוסף זה לא נשמע מכבד ורציני ויוצר תחושה לא נעימה.

    בכל מקרה נראה שיש לך קושי באמון במאמנת שלך והבסיס לתהליך מוצלח ומשמעותי הוא אמון הדדי ובטחון מלא במאמן שבפניו את פורסת את חייך.

    תקשיבי לעצמך ותשאלי האם את באמת מאמניה ורוצה להיות בתהליך עם המאמנת הזו.
    אם כן עיזרי אומץ פתחי את ליבך ושתפי אותה במה שמפריע לך. זו זכותך וחובתך.!

    כמאמנת עליה להכיל את התגובות והרגשות שלך, לאפשר לך לעלות אותן על השולחן ולהתייחס אליהן בכבוד ובאהבה.

    בהצלחה באימון!

    חג שמח, גדי רוזן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו