מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איסוף שתןדינה28/07/2014
שלום רב!
בני עשה בדיקת איסוף שתן במסגרת מעקב של יתר לחץ דם ראשוני.היה לו סה''כ 2.5 ליטר שתן,אך כמות כזאת לא נכנסה לצנצנת שמקבלים במרפאה ולכן הוא מסר דגימה מכמות קטנה יותר של שתן(2275 מ''ל בערך),אך נפח השתן הרשום במחשב הוא הנפח המקורי-2500 מ''ל
תוצאות הבדיקה היו גבוהות:2173 קראטינין ו150 פרוטאין.
האם לדעתך יש צורך לחזור על הבדיקה,מכיוון הבדיקה נעשתה עם הדגימה מרוכזת יותר?
אודה לך על תשובתך.
בברכה,
אימא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף שתן - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי29/07/2014כעקרון יכול להיות טעות קטנה בחישובים. רמת החלבון גבולית. רמת הקריאטינין בגבול העליון.
היתי חוזר בעוד מספר חודשים על מנת לראות אם הבדיקה היא יציבה או יש באמת בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת להודעה הקודמת
דינה29/07/2014שלום רב!
ידוע שלבן שלי יש פרוטאינוריה אורטוסטטית כבר 6 שנים לפחות.לכן החלבון ממש לא מדאיג אותי.היו לבני כמויות פי 10 גדולות יותר ממה שהיה בבדיקה הקודמת.ידוע לנו שהוא מפריש חלבון ביום וכמעט ולא מפריש אותו בלילה.מה שמדאיג אותי זה הקראטינין שאתה כתבת שהוא בגבול העליון 2173.האם יש סיכוי שמדובר בבעיה כיליתית?חשוב לציין שבני רוב הימים אוכל אוכל בשרי ,כמעט לא אוכל פירות וירקות וכמעט ולא משתמש בדיברי חלב.לפני חודשיים נעשו לו בדיקות דם ותפקודי כליות(אוראה וקראטינין) היו תקינים לגמרי.
אודה לך מאוד על תשובתך.אני מודאגת מאוד,כי בעוד מספר חודשים בני יתגייס לצבא וחשוב לעשות בירור מלא לפני כך.
בברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת להודעה הקודמת - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי29/07/2014הפרשת קריאטינין בכמות גדולה בדרך כלל משקפת אכילה רבה של בשר או מסה שרירית גדולה. לרוב אין מחלת כליות. היות והיה סיפור של הפרשת יתר של חלבון היתי עוקף אחרי חישוב תיפקוד הכליות עם בדיקת שתן ובדעקת דם מספר פעמים בשנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה,דוקטור!!!!
דינה30/07/2014תודה רבה,דוקטור על ההסבר המפורט שלך!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



