לחץ דם גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם גבוה
    מירה
    22/02/2015

    שלום,
    בחצי השנה האחרונה נמצא שאני סובלת מלחץ דם גבוה בעיקר בעבודה התובענית שלי.
    עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות ונמצא שהכל תקין . חשוב לציין שאני בריאה, רזה, שומרת על תזונה בריאה ועושה ספורט 4 פעמים בשבוע. התחלתי לקחת לוסרדקס + . הכדור לא ממש עוזר.
    בעבודה הלחץ דם עולה לערכים 180/95. בסוף יום העבודה בסביבות 18:00 אני מגיעה הביתה נחה ולחץ הדם חוזר להיות תקין. לדברי הרופא אין צורך להחליף כדור. קבלתי כדור להרגעה וגם לא עזר. ברור לי שסביבת העבודה היא הגורם ללחץ הדם. ביום שאני לא עובדת, יום חופשי ובשבת לחץ הדם תקין לחלוטין, בשבועיים האחרונים אני לא לוקחת כדור בימים אלה.
    שאלתי, האם זה יהיה נכון לא לקחת את הכדור בסופי השבוע? מה ניתן עוד לעשות?
    תודה רבה , מירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    23/02/2015

    היתי עושה בדיקת ניטור לחץ הדם עם מכשיר אוטומטי במשך 24 שעות ביום עבודה רגיל. המכשיר ירשום את לחצי הדם כל 20 דקות במשך היום וכל שעה במשך הלילה.
    הבדיקה אמורה לתת תשובה אם הטיפול שאת מקבלת הינו מספיק או לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו