יתר לחץ דם - המון שנים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתר לחץ דם - המון שנים.
    דניאל
    02/04/2015

    היי. לצערי ידוע שיש לי יתר לחץ דם כבר המון שנים, לפחות 10 שנים.
    זה תורשתי, גם לאמא שלי יש.
    מדידות אחרונות מראות שאני לא יורד מ - 140 ומטפס גם ל 170.
    אני עכשיו בן 40 ומתחיל טיפול יתר לחץ דם עם רופא משפחה.

    האם כדאי לעבור למומחה? האם כבר עשיתי נזק בלתי הפיך לאחר שלא טיפלתי בזה?

    מה התרופה הטובה והבטוחה ביותר/מאיזה סוג?

    בינתיים לאחרונה אני סובל מסחרחורות/חולשה/כאבי ראש קלים, שאותם אני מרגיש כשלחץ הדם שלי עולה.

    קיבלתי תרופה של חוסמי בטא, ראיתי שהיא יכולה לעשות ישנוניות סיוטים וסחרחורות.
    גם ככה אני דיי סובל מזה ... האם להחליף? יש משהוא בטוח יותר?

    אני מאוד מודאג ( מה שלא תורם לבריאות וללחץ דם תקין ).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יתר לחץ דם - המון שנים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם - המון שנים. - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    05/04/2015

    אם לחץ הדם מסתדר אין כל צורך לקבל טיפול ע"י מומחה.
    לכל תרופה יש תופעות לוואי ואין ללכת להחליף בגלל מה שיכולה לגרום.
    כל תרופה יכולה לעזור לך כולל חוסמי ביטא. יש לנסות ולבדוק את ההשפעה.
    הדרך לבדיקה אם יש נזק מלחץ הדם הינה לעשות בדיקת אקו לב ובדיקת פונדוס ע"י רופא עיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו