לחץ דם והלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם והלב
    אורפז
    25/04/2015

    לצוות הרופאים שלום רב,
    יש לי בן זוג בן 49 ,שכרגע הוא בעבודה בחו"ל למשך שנתיים.
    לאחרונה הוא סבל מכאבי ראש חזקים (בייחוד מאחורי העורף) עד שהגיע לרופא ושם נאמר לו שיש לו לחץ דם גבוהה 180 .. והרופא היה בשוק אמר לו איך הוא עדיין עומד על הרגליים .הרופא נתן לו לבצע הרבה בדיקות.והוא גם לא הבין איך הלחץ דם גבוהה.
    בן זוגי בחור בריא בדרך כלל,מתאמן קבוע,הוא טבעוני ,עושה ספורט,אוכל נכון,לא צורך בכלל לא גאנק פוד ולא מתוקים.לא מעשן,הרופא שאל אם יש היסטוריה במשפחה וזה כן יש ,לבן זוגי גם האמא וגם האבא מתו מהתקף לב,כתוצאה מגנטיקה.
    הכלוסטור שלו גבוהה,וזה בגלל גנטיקה.ככה הרופא אמר לו.על סמך היותו בחור שרירי שמתאמן,לא מעשן,לא אוכל בשר לא אוכל גאנק פוד,לא גבינות.
    הרופא אמר לו לקחת כדורים ללחץ דם.אך הוא לא רוצה לקחת והוא ניגש לבית מרחקת ורכש משהו טבעי לצורך זה.יש לו עוד בדיקות לבצע.והרופא אמר לו שהוא בסיכון לחטוף התקף לב כל יום.
    האם זה נשמע הגיוני?
    נראה לי שהוא כבר נהיה היפוכנדר ומפחד .
    או שזה באמת המצב ככה.
    האם אפשר לפתור את בעית הכלוסטרול על ידי אוכל,ודיקור סיני ואולי תרופות טבעיות?
    אודה לתגובה
    אורפז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם והלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם והלב - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    29/04/2015

    יש להוריד את לחץ הדם על מנת להוריד הסיכון לארוע מוחי ומחלות לב. כן רצוי להוריד את רמת הכולסטרול.
    לא רואה דרך לעשות זאת ללא כדורים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו