דפיקות לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דפיקות לב
    לילי
    05/01/2016

    בת 56. בריאה פרט להשימוטו מטופלת ביוטירוקס ומאוזנתאיני סובלת מלחץ דם בדרך כלל זה בסביבות 125-130/80. יש שלי MVP קל גבולי+צר קל.שלא משתנה מ1997 שנה שבה גילו לי את זה .לחץ ריאתי 45 באקו האחרון.אני מתלוננת על הרגשה של דפיקות לב מואצות .אני מרגישה את דפיקות הלב שלי .לא תמיד אני יכולה לשייך את זה למצב מסויים, אולי אחרי ארוחה כבדה ומאמץ פיסי קשה והתרגשות יתר .הארגומטריה תקינה פרט להערה של כושר נמוך(למרות שאני עושה הליכות םעמיים שלוש בשבועלא בקצב מהיר כיוון שאני מתעייפת. ) הרופאה הקרדיולוגית שלחה אותי לבדיקת הולטר לב 24 שעות , כדי לשקול מתן חוסמי ביתא .רציתי לשאול באיזה מקרה אקבל חוסמי ביתא בהתאם לתוצאת הולטר לב ? אלו תרופות אלו?האם זה עוזר ומהן תופעות הלוואי של חוסמי הביתא?המון תודה על הסבלנות והעזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפיקות לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפיקות לב - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    08/01/2016

    הפורום אמור להתעסק ביתר לחץ דם.
    איני מומחה בקרדיולוגיה, לכן איני רוצה לתת חוות דעת על טיפול שלא בתחום מומחיות שלי.
    מניח שאם ההולטר ייקלוט סדרות של דופק מואץ, הרופאה שלך תחליט אם יש מקום לתוספת חוסמי ביטא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו