לחץ דם במבחן מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם במבחן מאמץ
    דן
    10/01/2016

    שלום

    בן 41
    נשלחתי לבדיקת מיפוי לב במאמץ בגלל:

    RISK FACTORS SHORTNESS OF BREATH EKG QS IN ANTERIOR WALL RULE OUT CORONARY ARTERY DISEASE

    כמו כן ידוע על גלי T שליליים אצלי מזה שנים (בעבר ביצעתי מבחן מאמץואקו רגיל, והיה תקין)
    המיפוי בוצע בשלב אחד בלבד, צילום לאחר מאמץ.

    בדיקת המאמץ:

    ל"ד במנוחה - 140/90
    דופק במנוחה - 97
    ל"ד בסוף המאמץ - 220-80
    בוצע מאמץ של 10:00 דקו, עד לדופק מירבי של 160 לדקה, המהווה 90 % מהדופק המקסימלי לגיל.
    הרדיואיזוטופ הוזרק לאחר 9:00 דקות, בדופק 151.
    המאמץ הופסק עקב - השגת דופק מטרה.
    תלונות בעת המאמץ - עייפות
    תרשים הא.ק.ג. הבסיסי: שינויים ST/T בלתי ספציפיים.
    תרשים א.ק.ג.במאמץ סגמנט ST
    צניחות ST מסוג downslope ממ 5-L 3-2 AVF V 6

    תוצאות המיפוי עצמו היה תקין

    האם בדיקת המאמץ תקינה? מה זה הצניחותST שהיו?
    מבחינת לחץ הדם זה תקין ? (זה נמדד בעמידה, ככל הנראה גם התרגשתי, אולי זה קשור גם לדוק הגבוה שאיתו התחלתי את הבדיקה) 220/80 זה נורמלי לאחר מאמץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם במבחן מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם במבחן מאמץ - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    11/01/2016

    לחץ הדם שלך גבולי במנוחה.
    בתגובת לחץ דם מוגזמת במאמץ יותר סיכוי לפתח יתר לחץ דם בהמשך.
    לגבי בדיקת המאמץ אינני מומחה בקרדיולוגיה, לכן אינני רוצה להטעות אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו