יתר לחץ גם ודופק גבוה - חובה לקחת תרופות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתר לחץ גם ודופק גבוה - חובה לקחת תרופות?
    חווה
    18/02/2016

    שלום,

    אני בת 33.
    לאחרונה הצמידו לי הולטר ל-24 שעות ויצא לי דופק גבוה לעיתים במהלך היום והלילה, עם לחץ דם גבוה (ממוצע יצא מעל 140).
    בילדותי עברתי ניתוח לב פתוח לתיקון חור בלב.
    אני נוטלת גלולות למניעת הריון בחודשים האחרונים.
    שאלתי היא האם עלי לקחת כדורים לטיפול בלחץ הדם או שניתן לערוך בירורים נוסיפים לפני כן? לאיזה מומחים כדאי לי לפנות בנושא? הבנתי שברגע שמתחילים עם כדורים כבר לא יורדים מהם.

    תודה!
    חווה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו