לחץ דם לא יציב במשך יום אחד כאשר הלחץ התחתון ממש נמוך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ דם לא יציב במשך יום אחד כאשר הלחץ התחתון ממש נמוך
    מאיר
    30/04/2016

    אני בן 69 מקבל תרופות חצי כדור בצהרים של NORVASC וכדור אחד שלאקספורג' של 5 מ"ג/160מ"ג.בערב
    כאשר בדקתי במשך יום אחד את לחץ הדם שלי קבלתי ערכים של 117/61 ועד148/64 וגם 143/72 הנמוך הוא בבוקר ומשך היום זה משתנה עולה ויורד.
    רציתי לשאול האם חוסר היצבות בתוצאות הבדיקות זה בסדר?
    ובקשר ללחץ הדם התחתון שהוא ממש נמוך?
    האם סדר לקחית התרופות בסדר או כדאי לקחת את האקספורג/ בבוקר?
    בתודה לתשובה
    מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם לא יציב במשך יום אחד כאשר הלחץ התחתון ממש נמוך - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    30/04/2016

    לחץ הדם הדיאסטולי שלך תקין.
    לחצי הדם הסיסטוליים גבוליים.
    נראה שאתה מטופל היטב.
    לחץ הדם משתנה לאורך היממה באופן טבעי ומושפע ע"י הטיפול, מנוחה, ארוחות, מאמץ וכו'.
    לא היתי משנה את הטיפול.
    אם יש שאלה של דרגת האיזון, אפשר לעשות בדיקת ניטור עם מכשיר אוטומטי במשך 24 שעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו