שאלה לד''ר ויקטור פרחויקי - עמידה ממושכת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד''ר ויקטור פרחויקי - עמידה ממושכת
    חסוי
    08/07/2016

    שלום ד"ר,
    אני בשנות העשרים שלי. מזה שנים רבות מאוד, יש לי קושי גדול לעמוד הרבה על הרגליים ברצף.
    אדגיש כי הקושי הוא לא אורטופדי (= כאבים ברגליים), אלא הרגשה כללית לא טובה, חולשה, מעט מאוד סחרחורות, וצורך חזק פשוט להתיישב ולשתות קצת. אני אדם בריא לחלוטין ובאופן כללי זה כמעט ולא מפריע לי בתפקוד היום-יומי למעט מקרים שאני נדרש לעמוד הרבה כגון טיולים ועבודות הבית.
    אני יודע שצריך להיבדק ע"י רופא במקרה כזה אך מאחר וזה מלווה אותי כבר שנים רבות, הייתי שמח לשמוע את דעתך, אולי אפילו מבלי להתייחס למקרה שלי באופן אישי - ממה דבר כזה יכול לנבוע והאם יש טיפול לבעיה?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לד''ר ויקטור פרחויקי - עמידה ממושכת - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    09/07/2016

    כפי שכתבת צריך שרופא ייבדוק אותך על מנת לבדוק אם יש ממצאים כלשהם בבדיקה הגופנית.
    באופן תיאורטי היתי רוצה לדעת מה לחצי הדם כאשר אתה משנה תנוחה למעשה לחץ הדם עשוי לעלות כאשר אתה עומד, אבל במצבים מסויימים יורד ויכול להתבטא בחולשה וסחרחורת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו