יתר לחץ דם ואי ספיקת כליות אקוטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתר לחץ דם ואי ספיקת כליות אקוטית
    יעל
    19/07/2016

    שלום. לבן זוג שלי,בן 30 בריא בד"כ, היו כאבי ראש חזקים מאד שלוו בהקאות בתדירות כ-3 פעמים בשבוע במשך 3 חודשים.בעקבות כך הוא אובחן כסובל ממגרנות וקיבל RIZATRIPTAN.לפני כמה ימים נבדק לחץ דם שלו והייתה עלייה ניכרת בלחץ דם 200\130. בנוסף לכך נמצא מלא חלבון ודם בשתן. ערך הקריאטינין עמד על כ-3.98. בעקבות כך אישפזו אותו בבית חולים.לחץ דם היה עיקש ולא ירד למרות הטיפול התרופתי עם ACEI, חוסמי תעלות סידן,חוסמי בטא+דוקסזוסין. בבדיקת US לא נמצא ממצא חריג מלבד שהכליות היו לבנות מדיי (אשמח להסבר לסיבות אפשריות לכך).בבדיקת כלי דם של הכלייה נמסר כי כלי דם אלו תקינים. בבדיקת עיניים נמצא בין השאר PAPILLEDEMA.
    ECG לא היה תקין, חדר שמאל מוגדל. הרופאים לא יודעים מה הסיבה לאי ספיקת כליות אקוטית. האם תוכלו לעזור לי? להפנות אותי לרופא שהכי בקיא בתחום?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתר לחץ דם ואי ספיקת כליות אקוטית - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    23/07/2016

    אין לי נסיון אישי עם ה- RISATRIPTAN אבל יכול לגרום לעליה חדה של לחצי הדם.
    עליו להבדק ע"י נפרולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו