שילוב תרופות ללחץ דם.וההם יש סכנה ממשית בלקיחת כדור אדלקטון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שילוב תרופות ללחץ דם.וההם יש סכנה ממשית בלקיחת כדור אדלקטון
    יונה חיים
    17/08/2016

    אקספורג 160/10.קרדיולוג 2.5 פעמיים ביום.גלוקימין 2 ביום.לוריוון 2 ביום.ויש לי אסתמה שאני לוקח וינטולין לפי הצורך.אני בתאילנד ורופא הציע לי לקחת אדלקטון 25 פעם ביום וזה בגלל שהלחץ הדם שלי היה 165/95..שאלתי!! ההם התרופות הללו חיים בשלום.ושאלה נוספת ההם אדלקטון זה הטיפול הנכון.אני בתאילנד וממש אובד עצות.תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקספורג ואדלקטון מעקב.

    יונה חיים
    17/08/2016

    רציתי לדעת איזה מעקב דרוש בלקיחת אקספורג ואלדקטון.אני רק התחלתי את הטיול לתאילנד ואני רוצה להיות לפחות 3 חודשים.בבקשה ממך דוקטור נכבד ההם תוכל לכתוב לי איזה בדיקות צריך לעשות וכמה זמן לאחר התרופות הללו צריך לעשות בדיקות.בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקספורג ואדלקטון מעקב. - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    17/08/2016

    מה מכתב שלך לא ברור מה גילך ואם גבר או אשה. ממתי יש לחץ דם גבוה וכמה זמן מקבל/ת טיפול כולל הטיפול הנוכחי. עקרונית 2 התרופות עלולות לגרום לעליה של האשלגן בדם, במיוחד עם יש הפרעה כליתית כלשהי.
    יש לנטר את רמת האשלגן בשבועות הראשונים של הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניטור אשלגן יונה חיים

    יונה חיים
    17/08/2016

    בהמשך להודעתך אני בן 58 מקבל את התרופות הנ"ל..אקספורג שנתיים קרדיולוג 6 חודשים..+ גלקומין 2×2 לסוכר.כאן בתאילנד הומלץ על ידי רופא מקומי לקחת אדלקטון 25מ"ג ליום.לצערי אין לי ביטחון שרופא כאן ממליץ לי על תרופות ולכן תרומתך ענקית.יש לנו גאוט משפחתי..עם פרוטאין גבוהה.לחץ דם גבוהה זה משפחתי לצערי.בשם יחידת שלדג אני מצדיע לך על תרומתך..ישר כח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו