עלייה בלחץ הדם - הערך הגבוה - לאחר מחלה זמנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עלייה בלחץ הדם - הערך הגבוה - לאחר מחלה זמנית
    מודאגת
    22/01/2017

    שלום וברכה
    אני בת 60, רזה, סוכרת סוג 2 מגיל 40. מאוזנת עם דיאטה ופעילות גופנית.
    מאז ומתמיד היה לי לחץ דם תקין ואפילו נמוך. בבדיקות כל חצי שנה אצל האנדוקרינולוג יש לי בדרך כלל 120\70. ללא תרופות.
    לאחרונה, אחרי שהיה לי וירוס עם חום גבוה, הייתי חלשה ולא התמדתי בפעילות גופנית. בשל הרגשה לא טובה מדדתי לחץ דם במכשיר אוטומטי. מיד עם הקימה בבוקר.
    להפתעתי, הערך הגבוה היה בסביבות 140. הערך הנמוך הוא 70 או פחות מזה. גם דופק נמוך מ70. מדדתי כמה פעמים בשבוע האחרון כי הופתעתי מהתוצאה הגבוהה.
    האם זה נקרא יתר לחץ דם? האם יש מקום לדאגה? האם שיבה לפעילות גופנית נמרצת יכולה להוריד בחזרה את לחץ הדם?
    בתודה מראש על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    23/01/2017

    לחץ הדם שלך עדיין בגדר הנורמה. יש לקחת בחשבון שלחץ הדם בעת ההקמה הינו בדרך כלל הערך הגבוה ביותר ביממה.
    אם תחזרי לפעילות גופנית אירובית צפויהיירידה נוספת של לחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו