מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב חמור בחזה עם מועקהאליה05/03/2017
אני בת 23 ובריאה מלבד אסתמה לא מאוזנת.
לפני חודש וללא כל סיבה, כשצפיתי בטלוויזיה, התחלתי להרגיש כאב מעט דוקר ולוחץ בחזה ימין. בהתחלה לא שמתי לב לזה אך אחרי שעה-שעתיים זה הלך התגבר עם תחושת מועקה בכל החזה הימני מהסרעפת ומעלה עד הלוע עם תחושת קוצר נשימה קל, דופק מעט מוגבר (90) וסחרחורת קלה עם מעט צרבת בסוף. התקשרתי לייעוץ רופא בכללית ב2700 (כי זה היה כלכך יוצא דופן ופתאומי) והרופאה אמרה שנשמע לה כמו גסטריטיס.
ניתקתי אך תחושת המועקה המשיכה והתגברה עד שהלכתי לישון ובבוקר נעלמה. עוד בשבוע הייתה צואה רכה שלא כרגיל וצרבות מסתוריות לעתים בחודש-חודשיים אחרונים.
יש לציין שלקחתי אז כדורי פרדניזון 20 מ"ג שנתן רופא ריאות בשל אסתמה לא מאוזנת לשבוע ויכלתי אולי לייחס זאת לכדור.
חודש עבר מאז הרגשתי את המועקה ההיא בחזה והיום זה קרה שוב אך גרוע יותר, ללא סטרס או מאמץ, בזמן שיצאנו מהאוטו. התחלתי להרגיש בפתאומיות כאב דוקר במרכז החזה טיפה לכיוון ימין ומועקה חזקה עד הלוע מלווה בצרבת (שלא הייתה קודם) וללא הסחרחורת והדופק המואץ עם קוצר הנשימה כמו בפעם שעברה, אך כאב הרבה יותר, כמו דקירות סכין.
זה הלך והחמיר עד שגרם לי ממש לעסות את האיזור ולצעוק "איי" בקול בכל פעם שחשתי דקירה. אחרי כ10 דקות רצופות זה נעלם בהדרגה תוך רבע שעה (בפעם שעברה נמשך כמה שעות ללא הפסקה).כמובן שאני כבר מזמן לא על פרדניזון ואין שום בעיה נראית לעין שגורמת לזה (לא נבדקתי אצל הרופאה שלי בעניין). כמו מה זה נשמע? לבבי, ריאתי (אולי יתר לחץ דם ריאתי, היה לפני שנתיים חשד בשל כמה תופעות שנשארו עד היום אותו דבר ומבחן מאמץ ירוד יחד עם עורק ריאתי מורחב 28 מ"מ אך הוחלט לא לעשות צנתור בסוף והניחו שאין לי יל"ד גם אחרי שנבדקתי אצל ראש המחלקה ליל"ד ריאתי וקרדיולוג)? כלכך מוזר, וללא בעיית צרבות או רפלוקס בכלל. רק בת 23, ולולא זה היה גילי הייתי מיד עפה למיון עם כאבים חמורים כאלה בחזה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: כאב חמור בחזה עם מועקה
ד``ר ויקטור פרחויקי06/03/2017קשה להתרשם רק מהסיפור.
את צריכה להבדק ע"י רופא. היתי מתחיל עם רופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי, ומה היית מצפה
אליה07/03/2017ממנו שייתן לבירור? אילו בדיקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: תגובה: כאב חמור בחזה עם מועקה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/03/2017בדיקה גופנית, אקג.
לשקול אם יש מקום להערכה של קרדיולוג או של גסטרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצלו אתמול
אליה09/03/2017הוא האזין לריאות וללב-תקין. נתן אק"ג וCPK, אלקטרוליטים וכו' ואמר שלא נשמע לו קשור לגסטרו אבל גם לא ממש לבבי, בטח בגילי ואקו תקינים בעבר (אחרון לפני שנתיים עם החשד שעלה ליל"ד ריאתי).
עוד לא עשיתי את הבדיקות שנתן, מניחה שעדיף לחכות לאפיזודה נוספת לצערי ולעשות אחריה כדי שהבדיקה תהיה אמינה יותר. מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: הייתי אצלו אתמול
ד``ר ויקטור פרחויקי11/03/2017דווקא היתי עושה את הבדיקות בעת הכאב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, לזה התכוונתי
אליה13/03/2017אבל משום שעד כה הכאבים עם המועקה הופיעו רק בלילה לאחר סגירת המרפאות הכוונה למחרת.
שאלתי האם זה נשמע לך לבבי בכלל? מה הסיכוי אחרי שני אקו תקינים בשלוש שנים וידוע שאין מפרצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



