יתר לחץ דם סיסטולי בעקבות החלפת כדור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתר לחץ דם סיסטולי בעקבות החלפת כדור
    יתר לחץ דם סיסט
    15/03/2017

    שלום רב אני בן 69 ונוטל שנים רבות תרופות להורדת לחץ הדם לפני כ-4 שנים אושפזתי בתל השומר עם לחצי דם גבוהים בעקבות חשד לאירוע מוחי קל לאחר ששוחררתי ולאחר פיזיוטרפיה לרגל חזרתי לעצמי תודה לאל ונרשמו לי התרופות: אנלרפריל 20 מ"ג +אמלו 20 מ"ג + קרדילוק-1.25 מ"ג מידי יום , הלחץ דם התאזן לממוצע 120-80 ,לאחרונה בעקבות שיעול מתמשך המליץ לי רופא המשפחה בגלל השיעול להחליף את האנלאפריל לאוקססר 50 מ"ג ,בתקופה האחרונה במדידות שאני עורך בביתי לחץ הדם הסיסטולי עלה לערכים של 160-170 והדיאסטולי נותר רגיל כשהיה 75-80, שאלתי : האם יכול להיות שבגלל החלפת הכדורים השתנהו גם ערכי לחץ הדם הסיסטולי? אבקש את המלצתכם,,,תודה ויום טוב צביקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה: יתר לחץ דם סיסטולי בעקבות החלפת כדור

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    16/03/2017

    בהחלט יכול להיות שבעקבות שינוי בטיפול לחצי הדם משתנים. יש לציין כי אם קיבלת רק כדור אחד של אוקסאר כנראה זה לא מספיק. משך ההשפעה של תרופה זו יחסית קצרה.
    קיימת אופציה לבחור בתרופה מאותה קבוצה עם השפעה יותר ארוכה כמו קנדסרטן או וולסרטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו